return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
SweTA mixfestival 4-7/10 2005 (v.38) - Spellistor och annat skoj! (pg. 5)
View this Thread in Original format
anuga
Grrr. får ladda ner de flesta :( jobbar mellan 14-22 :)
men det hade jag tänkt ändå :D
K-PAXian
Very nice!
Det här ska bli roligt. :)

Och som några sagt här också om musiken man valt, fast med en kortare fras: "It's not what you use, it's how you use it."
Personligen avskyr jag när folk rackar ner på en DJ för att denne spelar låtar som kanske är en månad (eller i vissa fall endast någon vecka) "gamla". Then you got serious issues... Hört talas om njutning? :)
jofawe
haha.. ser ut som om jag får inleda denna festival med mitt kalasdåliga set :P
SWE_TRANCE
Roligt detta...
Blir perfekt att lyssna på under kvällspasset på jobbet idag :)
Kul med lite olika stilar också!
SteveTranz4ever
Jag har dragit igång radion med lite gamla A State Of Trance (70,72,74)...


http://SWETA.MINE.NU:8000



TISDAG 20:00 - 23:00
Jofawe (58:09min House)
Christian Ö (59:36min Melodic - Uplifting)
Fred Acler (60:27min Progressive - Uplifting)


ONSDAG 20:00 - 23:00
Laszlo (64:10min Progressive house)
InterCity (58:22min Breaks, progressive trance, vocal trance)
X-scream (58:07min Psytrance)


TORSDAG 20:00 - 23:00
DJ P.A! (61:09min Prog.trance - Uplifting)
Steve (59:41min Tech trance)
ScuL (57:33min Hardstyle)


FREDAG 20:00 - 00:00
Connector (30:38min Techno)
Braxn (58:14min Funky house)
K-PAXian (57:22min Prog.trance - melodic)
RebeL9 (34:26min Uplifting)
Gate 42 (59:17min Techno)

jofawe
Och utöver http://sweta.mine.nu:8000 så tillhanda håller även jag en 128kbs mirror på http://jofawe.mine.nu:8000
zoric
Tunad.
NooN
Tunar in klockan 20 när jofawe's set drar igång.
ScuL
Tycker första posten borde ha Engelskt text också!
Laszlo
Lycka till nu grabbar. Kan tyvärr inte följa er ikväll eftersom jag ska ut och spela - jag tankar dock hem seten efteråt. Kör hårt!

jofawe
quote:
Originally posted by ScuL
Tycker första posten borde ha Engelskt text också!


Lust å göra en snabböversättning medans jag är å handlar?
ScuL
quote:
Originally posted by jofawe
Lust å göra en snabböversättning medans jag är å handlar?


Första råd: "English translation -> see bottom of the post"

Sen klistrar du in detta:


Here we go dear friends... Tuesday the 4th of october we'll start off at 8pm CET (=GMT+1) and we'll continue wednesday, thursday and friday with 3 hours of music every evening.

The address for streaming will be:
Main: http://SWETA.MINE.NU:8000
Mirror: http://JOFAWE.MINE.NU:8000


TUESDAY 20:00 - 23:00 (8pm-11pm)
Jofawe House
Christian Ö Melodic - Uplifting
Fred Acler Progressive - Uplifting


WEDNESDAY 20:00 - 23:00 (8pm-11pm)
Laszlo Progressive house
InterCity Breaks, progressive trance, vocal trance
X-scream Psytrance


THURSDAY 20:00 - 23:00 (8pm-11pm)
DJ P.A! Prog.trance - Uplifting
Steve Tech trance
ScuL Hardstyle


FRIDAY 20:00 - 00:00 (8pm-midnight)
Connector Techno 30min
Braxn Funky house
K-PAXian Prog.trance - melodic
RebeL9 Uplifting30min
Gate 42 Techno

(all times in Central European Time which is 1 hour ahead of GMT)

Spread the word!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Privacy Statement