|
SweTA mixfestival 4-7/10 2005 (v.38) - Spellistor och annat skoj! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| anuga |
Grrr. får ladda ner de flesta :( jobbar mellan 14-22 :)
men det hade jag tänkt ändå :D |
|
|
| K-PAXian |
Very nice!
Det här ska bli roligt. :)
Och som några sagt här också om musiken man valt, fast med en kortare fras: "It's not what you use, it's how you use it."
Personligen avskyr jag när folk rackar ner på en DJ för att denne spelar låtar som kanske är en månad (eller i vissa fall endast någon vecka) "gamla". Then you got serious issues... Hört talas om njutning? :) |
|
|
| jofawe |
| haha.. ser ut som om jag får inleda denna festival med mitt kalasdåliga set :P |
|
|
| SWE_TRANCE |
Roligt detta...
Blir perfekt att lyssna på under kvällspasset på jobbet idag :)
Kul med lite olika stilar också! |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jag har dragit igång radion med lite gamla A State Of Trance (70,72,74)...
http://SWETA.MINE.NU:8000
TISDAG 20:00 - 23:00
Jofawe (58:09min House)
Christian Ö (59:36min Melodic - Uplifting)
Fred Acler (60:27min Progressive - Uplifting)
ONSDAG 20:00 - 23:00
Laszlo (64:10min Progressive house)
InterCity (58:22min Breaks, progressive trance, vocal trance)
X-scream (58:07min Psytrance)
TORSDAG 20:00 - 23:00
DJ P.A! (61:09min Prog.trance - Uplifting)
Steve (59:41min Tech trance)
ScuL (57:33min Hardstyle)
FREDAG 20:00 - 00:00
Connector (30:38min Techno)
Braxn (58:14min Funky house)
K-PAXian (57:22min Prog.trance - melodic)
RebeL9 (34:26min Uplifting)
Gate 42 (59:17min Techno)
|
|
|
| NooN |
| Tunar in klockan 20 när jofawe's set drar igång. |
|
|
| ScuL |
| Tycker första posten borde ha Engelskt text också! |
|
|
| Laszlo |
| Lycka till nu grabbar. Kan tyvärr inte följa er ikväll eftersom jag ska ut och spela - jag tankar dock hem seten efteråt. Kör hårt! |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by ScuL
Tycker första posten borde ha Engelskt text också! |
Lust å göra en snabböversättning medans jag är å handlar? |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by jofawe
Lust å göra en snabböversättning medans jag är å handlar? |
Första råd: "English translation -> see bottom of the post"
Sen klistrar du in detta:
Here we go dear friends... Tuesday the 4th of october we'll start off at 8pm CET (=GMT+1) and we'll continue wednesday, thursday and friday with 3 hours of music every evening.
The address for streaming will be:
Main: http://SWETA.MINE.NU:8000
Mirror: http://JOFAWE.MINE.NU:8000
TUESDAY 20:00 - 23:00 (8pm-11pm)
Jofawe House
Christian Ö Melodic - Uplifting
Fred Acler Progressive - Uplifting
WEDNESDAY 20:00 - 23:00 (8pm-11pm)
Laszlo Progressive house
InterCity Breaks, progressive trance, vocal trance
X-scream Psytrance
THURSDAY 20:00 - 23:00 (8pm-11pm)
DJ P.A! Prog.trance - Uplifting
Steve Tech trance
ScuL Hardstyle
FRIDAY 20:00 - 00:00 (8pm-midnight)
Connector Techno 30min
Braxn Funky house
K-PAXian Prog.trance - melodic
RebeL9 Uplifting30min
Gate 42 Techno
(all times in Central European Time which is 1 hour ahead of GMT)
Spread the word!! |
|
|
|
|