|
[03-12-2005] Tiesto.com Pres. Tiesto - Heineken Music Hall, Amsterdam (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| MennoB |
| Als hij zo draait als zijn 'Duplex - Prague' set.. Heb ik zer zeker zin in!! :cool: |
|
|
| HardKiller |
| Heb er ook extreem veel zin in :crazy: |
|
|
| drpeer_holland |
| quote: | Originally posted by HardKiller
Heb er ook extreem veel zin in :crazy: |
Idem :) :) |
|
|
| Matthijs |
| Nog even twee uurtjes op bed liggen en dan naar de HMH, yeeeeaaaah! :crazy: |
|
|
| eieregooie |
| Veel plezier vanavond! |
|
|
| Remy D |
| HEB ER OOK TYFUSveel zin in!!! ga zo weg :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| Mindphaser |
irrietant al die mensen die nog effe zeggen dat ze zo gaan.... :mad:
jaloers.....:( |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by Mindphaser
irrietant al die mensen die nog effe zeggen dat ze zo gaan.... :mad:
jaloers.....:( |
speciaal voor jou: ik ga zo :D
nou ja, er is tenminste een live stream ;) |
|
|
| eieregooie |
| ah gelukkig :) |
|
|
| Chicane |
Ontiegelijk vieze mixfouten maakt die Ton TB zeg, z'n hele mix is opgebouwd uit trainwrecks, platen ineens afkappen en klootviolen aan je volume knoppen.
Plaat 1 afkappen, plaat 2 ineens vol open erin smijten... en dat voor een 'professionele' DJ, hij moest zich schamen :mad: :whip: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Chicane
Ontiegelijk vieze mixfouten maakt die Ton TB zeg, z'n hele mix is opgebouwd uit trainwrecks, platen ineens afkappen en klootviolen aan je volume knoppen.
Plaat 1 afkappen, plaat 2 ineens vol open erin smijten... en dat voor een 'professionele' DJ, hij moest zich schamen :mad: :whip: |
What else is new? |
|
|
| Chicane |
| Geen MC, geen Adagio als openingsplaat, geen hee-hoo tot nu toe... dat is nieuw :) |
|
|
|
|