|
[03-12-2005] Tiesto.com Pres. Tiesto - Heineken Music Hall, Amsterdam (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Chicane |
Heb net een kwartier in de wacht gestaan bij ticketmaster reservatie telefoonlijn, maar het is allemaal al uitverkocht. Kreeg net als Raoel ook die foutmelding, dus telefoonisch geprobeerd, maar tevergeefs.
Zonde :( Had er graag bij willen zijn. |
|
|
| raoel |
Nog een paar keer geprobeerd en ineens werkte dat betalingsysteem wel.
Via rabo direct geld overgemaakt, maar bij mijn "Online bestellingen" staat: "U heeft geen online bestellingen voor nog plaats te vinden evenementen"
Via rabo internetbankieren kan ik zien dat de transactie wel is afgerond. Het geld is namelijk afgeschreven.
Misschien duurt het even voordat dat verwerkt is.
Ik keek een minuut geleden nog een keer en er zijn nu geen kaarten meer beschikbaar. Heb denk ik dan nog net geluk gehad.
Zou dat betalingssysteem plat hebben gelegen vanwege de drukte? Of zou er echt onderhoud hebben plaatsgevonden?
Sowieso een vreemde zaak dat zoiets niet werkt op het moment dat de kaarten voor een populair evenement in de verkoop gaan. |
|
|
| Unique2701 |
| Een vriend van me had 3 minuten geleden nog kaartjes via ticketmaster gekocht, dus het is nog niet uitverkocht... Hij zei ook eerst tegen mij dat er stond dat het uitverkocht was, maar je moet gewoon blijven proberen.. Ik kwam er gewoon in 1x door maar goed ;) |
|
|
| raoel |
Ik keek nu ook nog maar is op de site en je kunt nu weer bestellen.
Die melding die ik eerst kreeg dat er geen kaarten meer beschikbaar waren voor die plaats is nu weer verdwenen en je kunt gewoon verder gaan met bestellen.
Weet iemand of je direct na het betalen een mailtje moet krijgen van ticketservice en of dat het bij je online bestellingen moet staan.
Volgens een maat van me wel, maar ik heb niks ontvangen. |
|
|
| Unique2701 |
| een vriend van me had gister besteld, kreeg daarna wel meteen een mailtje van ticketservice.. Maar denk dat het systeem nu gewoon traag werkt... |
|
|
| marciemarcs |
| Ik heb net 2 min geleden ook nog een kaartje kunnen bestellen. |
|
|
| Chicane |
Ben net nog bij een GWK kantoor geweest met een teleurgesteld gezicht van mn telefonische reservering, maar je kon daar nog gewoon kaarten kopen. Weet niet of dat nu nog zo is, maar 2 uur geleden wel.
Edit: Ik ben er bij dus :D woopie! |
|
|
| HardKiller |
| Heb vorige week kaarten besteld via tiesto.com en ze vielen vandaag op de mat, top! :D |
|
|
| dj pdv |
| Heb mijn kaartje vanmorgen rond half 12 door iemand anders laten halen bij het postkantoor en toen zeiden ze dat er nog maar een paar kaarten waren. Ik weet niet hoe ze daar bij komen of hoe ze dat kunnen zien, maar goed ik ben er in ieder geval bij. |
|
|
| HBtje |
| Kaartjes zijn gefixed. Ik ben er ook bij :cool: |
|
|
| AversusZ |
hmm , dacht dat komt nog wel.
edit: kan gewoon nu nog via de site een kaartje kopen, heb alleen geen CC op mijn werk, op hoop van zegen als ik thuis dus... |
|
|
|
|