return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
[03-12-2005] Tiesto.com Pres. Tiesto - Heineken Music Hall, Amsterdam (pg. 8)
View this Thread in Original format
drpeer_holland
quote:
Originally posted by MennoB
Zo nou moet Tiësto een dijk van een set draaien om aan te tonen dat hij wel degelijk de beste dj van de wereld is.. Dus ben wel blij dat hij Nr2 is geworden en zich nu dus 6 uur mag gaan bewijzen. Dat beloofd wat! :D

Zo is het maar net, laat hem maar uit zijn lui stoel komen om ons te vermaken :)
snitz
quote:
Originally posted by basvh
ben er ook bij! hopen dat ie hier en daar een classicje dropt

ik mag ook mee. weer ff housen he lange:tongue2
basvh
quote:
Originally posted by snitz
ik mag ook mee. weer ff housen he lange:tongue2

van wie magje mee? van mij of geertje?

:disbelief
snitz
quote:
Originally posted by basvh
van wie magje mee? van mij of geertje?

:disbelief

van geertje mag ik mee (heb het meer als 7 dagen van te voren aangevraagd) en van jou mocht het toch al?
eieregooie
quote:
Originally posted by MennoB
Zo nou moet Tiësto een dijk van een set draaien om aan te tonen dat hij wel degelijk de beste dj van de wereld is.. Dus ben wel blij dat hij Nr2 is geworden en zich nu dus 6 uur mag gaan bewijzen. Dat beloofd wat! :D

Ik betwijfel toch sterk of t beter wordt dan z'n ISOS set van afgelopen jaar ;)
MennoB
quote:
Originally posted by eieregooie
Ik betwijfel toch sterk of t beter wordt dan z'n ISOS set van afgelopen jaar ;)

Als hij na het draaien van zo'n bom van een set nog geen nummer 1 dj van de wereld is, dan moet hij toch echt aan de bak komend jaar!
AversusZ
die ISOS 4 set is natuurlijk vrij moeilijk te overtreffen. Toen draaide ie allemaal klassiekers en nummers van de ISOS serie.
moogwai
Als Tiesto net zo goed draait als in die Amnesia Ibiza set wordt het zeker een topset.
Muppet
quote:
Originally posted by moogwai
Als Tiesto net zo goed draait als in die Amnesia Ibiza set wordt het zeker een topset.

Daar teken ik voor!!!! de mix van lethal industry met die vocal (ben de titel vergeten..weet het..heel erg) als hij die draait gaat echt iedereen los!
Matthijs
quote:
Originally posted by Muppet
de mix van lethal industry met die vocal (ben de titel vergeten..weet het..heel erg) als hij die draait gaat echt iedereen los!

Vocals waren van Holden en Thompson - Nothing als ik het me goed herinner. :)

Dj_Day-V
quote:
Originally posted by Muppet
Daar teken ik voor!!!! de mix van lethal industry met die vocal (ben de titel vergeten..weet het..heel erg) als hij die draait gaat echt iedereen los!

Dat filmpje dat hij het op de TIC LA draaid is pas ziek :crazy: :D

http://www.youtube.com/watch.php?v=Q4sA2yZZors
[[ LINK REMOVED ]]
dj pdv
quote:
Originally posted by Dj_Day-V
Dat filmpje dat hij het op de TIC LA draaid is pas ziek :crazy: :D

http://www.youtube.com/watch.php?v=Q4sA2yZZors
[[ LINK REMOVED ]]

Dit ziet er idd vet uit zeg. Ik krijg er gewoon rillingen van over me rug als je al die mensen los ziet gaan. En voor die Amerikanen is het natuurlijk helemaal nieuw dit allemaal.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Privacy Statement