|
[03-12-2005] Tiesto.com Pres. Tiesto - Heineken Music Hall, Amsterdam (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by basvh
denk dat Magik nog steeds zijn oude Tiesto Solo avonden in zijn gedachten heeft. DIe waren natuurlijk onovertroffen.
|
Ik moet eerlijk bekennen dat deze gedachte erg vaak door mijn hoofd schoot gisteren....wat was 2000 toch een schitterend Tiesto-jaar :) |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by MennoB
Dat is een klassieker..
|
sjeesus zeg..... overstatement of the year.
er is wel ff iets meer voor nodig om een klassieker te worden....:whip: :whip:
in dat geval scoort fransje bauer beter op de lijst.... aanmerkelijk meer mensen kennen (en waarderen (ik snap er zelf ook niets van)) "heb je even voor mij"... en zo kan ik nog 230 voorbeelden geven....
respect to the DJ, maar Tiësto heeft m.i. nog geen klassiekers achter zijn naam staan....
tis ook niet echt het genre voor klassiekers. het publiek is te mager en wisselt te snel van "smaak".
als je kijkt naar andere muzieksoorten: de earring / dijk / stones/ en zelfs normaal!!! die hebben hun publiek al decennia achter zich staan... om over Madonna nog maar te zwijgen.:whip: |
|
|
| Matthijs |
| Vette avond gehad in de HMH! Geluid was natuurlijk super, echt een verademing na Armin Only in Ahoy'. Lichtshow was ook echt goed gedaan. Zoals al eerder gezegd veel nieuwe platen, alleen jammer dat Tijs achter de draaitafels niet meer het enthousiasme uitstraalt wat ie vroeger wél had. Kwam misschien deels ook door het publiek, wat toch voor een flink deel bestond uit 'kijkers'. Zag zelfs complete gezinnetjes met kinderen van een jaar of 14! :wtf: Persoonlijk hoogtepunt was toch wel dat ie James Holden - Horizons draaide, toen ging ik echt helemaaaaaaaal los. :crazy: :eyespop: |
|
|
| drpeer_holland |
| quote: | Originally posted by Matthijs
Vette avond gehad in de HMH! Geluid was natuurlijk super, echt een verademing na Armin Only in Ahoy'. Lichtshow was ook echt goed gedaan. Zoals al eerder gezegd veel nieuwe platen, alleen jammer dat Tijs achter de draaitafels niet meer het enthousiasme uitstraalt wat ie vroeger wél had. Kwam misschien deels ook door het publiek, wat toch voor een flink deel bestond uit 'kijkers'. Zag zelfs complete gezinnetjes met kinderen van een jaar of 14! :wtf: Persoonlijk hoogtepunt was toch wel dat ie James Holden - Horizons draaide, toen ging ik echt helemaaaaaaaal los. :crazy: :eyespop: |
Yep, ik vond ook dat Tiesto wel iets enthousiasme had mogen uitstralen. Voor de rest een prima avond gehad! Zeker laatste 1,5 uur ging ik flink uit mijn dak :) |
|
|
| Frank-HH |
wat a great night!!!:eyespop:
a great set, a great sound, great partypeople!!!
Tiesto = Best Trance-Set 2005....;) |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
respect to the DJ, maar Tiësto heeft m.i. nog geen klassiekers achter zijn naam staan.... |
Qua eigen (co)producties: Gouryella - Gouryella, Kamaya Painters - Endless Wave, Storm - Time To Burn, Tiesto - Urban Train (mag dan wel een gepimpte tune zijn geweest van Ronald van Gelderen, maar toch)
Qua remixes: Delerium - Silence, Delerium - Innocente, Jaimy & Kenny D - Caught Me Running
Toch wel wat klassiekers die oud en jong mee neuriet/zingt en vaak genoeg als achtergrond muziekje bij div. tv programma's.
Vergelijking trekken met Fransje Bauert is wel een beetje overdreven, onze knuffelautochtoon is iedere 5 minuten wel op tv. |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by Chicane
Qua eigen (co)producties: Gouryella - Gouryella, Kamaya Painters - Endless Wave, Storm - Time To Burn, Tiesto - Urban Train (mag dan wel een gepimpte tune zijn geweest van Ronald van Gelderen, maar toch)
Qua remixes: Delerium - Silence, Delerium - Innocente, Jaimy & Kenny D - Caught Me Running
Toch wel wat klassiekers die oud en jong mee neuriet/zingt en vaak genoeg als achtergrond muziekje bij div. tv programma's.
Vergelijking trekken met Fransje Bauert is wel een beetje overdreven, onze knuffelautochtoon is iedere 5 minuten wel op tv. |
precies!!... over klassiekers gesproken..:D:D
ik kan het hier gewoon niet met je eens zijn... de namen die je noemt zijn nog niet eens op weg om klassiekers te worden!! behalve misschien Silence van Delirium, echter is dat niet de verdienste van tiesto, maar van delirium zelf... tiesto zelf is dan misscien wel een icoon, zijn hijtes zijn dat zeker niet... :whip: :whip:
wat echt een klassieker is, is message in a bottle van de police bijvoorbeeld. maar dat maakt armin's remix (was 't armin??) nog geen klassieker.....
een edm klassieker is bijvoorbeeld french kiss van l'lle louie Vega... niet dat dat nou zo'n geweldig nummer is.. maar wèl 10000000000000000000000000000000000 x gedraaid. al bijna 20 jaar lang.
ik moet tosti dat nog zien redden.... |
|
|
| @win |
| Tracklist ziet er erg goed uit! Tiesto's set zijn op dat punt steeds beter verzorgd. Jammer alleen dat zijn draaitstijl me niet bevalt met alles op +8... |
|
|
| Unique2701 |
| ik moet zeggen dat ik Gouryella - Gouryella toch echt wel een klassieker vind. :o |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
... |
Toen Tosti nog voor Basic Beat produceerde maakte hij best wel aardig wat klassiekers die de DJ helden van toen ook grijs draaide. Kijk voor de gein eens op Lost Treasure cd's en Forbidden Paradise hoeveel tracks Tosti samen met Pietje Bervoets, Corrie Borrie en andere rakkers, heeft gemaakt. |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by Unique2701
ik moet zeggen dat ik Gouryella - Gouryella toch echt wel een klassieker vind. :o |
wie???
die plaat bestaat niet lang genoeg om een klassieker te zijn.
over tien jaar misschien???? |
|
|
| New Wave |
Na het concert van DJ Tiësto, DJ Ton T.B en DJ Phynn in de Heineken Music Hall(HMH) redde de machinist van de internationale trein naar Brussel-Zuid om omstreeks 6.45 uur het leven van een groepje mensen afkomstig uit de HMH. Veel getuigen stonden aan de grond vastgenageld van schrik.
De trance liefhebbers hadden het wijs geacht uit te rusten op de rand van het perron. Zo ook twee engelse toeristen, één van hen moest het laten bungelen van de benen bijna met zijn leven bekopen toen de trein naar Brussel met een snelheid van rond de 120 km/u voorbij kwam razen. De jongen had het grote geluk gehad dat de machinist wel oplette en nog op tijd aan de hoorn kon trekken. De afstand tussen de trein en de jongen was slechts drie tot vier meter toen de jongen zijn benen eindelijk over de rand kreeg, zijn vriend stond naast hem als aan de grond genageld. |
|
|
|
|