return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 
[03-12-2005] Tiesto.com Pres. Tiesto - Heineken Music Hall, Amsterdam (pg. 14)
View this Thread in Original format
New Wave
quote:
Originally posted by jp
Zo te horen was de sfeer gewoon matig net als op Thunderdome. Uitbundigheid komt niet meer voor. Het lijkt wel of men zich schaamt om lekker los te gaan. Het is gewoon triest.

Als Tiesto goed klonk zal wel aan het geluid hebben gelegen, wat in de HMH natuurlijk perfect is. Ik moet ook niks van Drum 'n Bass hebben maar in de auto met een paar honderd watt vermogen klinken die beats best vet. Maar goed ik ben nooit fan geweest van deze huppelkut dus ignore dit maar. Zolang de sfeer goed is kan zelfs ik me bij Toesto vermaken. En daar ligt dus juist het punt.

Ik ben van mening dat er meer buitenlanders moeten komen feesten in Nederland. Die hebben nog wel de juiste party-mentaliteit. Hetzelfde geldt voor de oudere generatie die nog naar clubs gaat. Alle nieuwe aanwas is verrot en snapt er geen hol van. Bedankt TMF.

Waren er nog veel van de oude lichting of was het enkel maar PartyFuQ fakers die niet kunnen hakken?
The Freezzz
Ik heb vannacht een tijd lang geluisterd en moet zeggen dat ik zeker de eerste 3-4 uur van de set wel erg lekker vond. De manier zoals ie opgebouwd werd enzo vond ik steengoed. Daarna werd het allemaal een beetje veel van het zelfde. Tijs koos er voor om de set diep te houden ipv verder te opbouwen naar totale ontlading.

Maar over het algemeen zeker een goede set van Tiesto IMO.
jp
De oude lichting gaat niet naar dit soort feesten, and I dont blame them. Het is dat ik er niet voor hoef te betalen maar anders zie je me daar niet meer verschijnen. Er is geen gezelligheid. Natuurlijk zijn er vrolijke mensen maar te weinig eenheid zoals vroeger.

Alle feesten dit jaar gericht op oude hardcore en oldschool waren toppers: Houseqlassics, Multigroove, History of hardcore, Pandemonium etc etc. Waarom? Veel oud publiek, geen wazi's, intiem, de juiste muziek. Gek he, als je zo'n feest bezoekt je in een totaal andere stemming geraakt en spontaan de kriebels krijgt. Niks van dit alles op Thunderdome. Toch viel de algemene sfeer mee, niks agressiefs of zo.

video: http://www.pvdplanet.net/phono/robgee-thunderdome.avi

Dit is de oldschool hal. Beetje een tegenvaller maar op zich wel goede muziek gehoord
MennoB
Heerlijke avond gehad gisteren. Tiësto mag dan wel geen hitjes hebben gedraait, hij heeft toch heerlijke platen gedraait! 1/2 liter bier voor 3 euro was ook wel goed ja! :D

En dan het geluid.. Top! Staat de HMH om bekent, maar toch.. Heerlijk geluid heeft die tent zeg! En die lazer! :eyespop:

Maar wat is Ton TB een lapzwans zeg.. Die mag wel eens leren mixen :)
Vond het jammer dat ik maar een paar platen van Phynn heb gehoort, omdat we toen naar huis gingen, want zoals ik de tracklist zie heeft hij toch wel een lekker setje gedraait!
New Wave
quote:
Originally posted by MennoB
Tiësto mag dan wel geen hitjes hebben gedraait,
!

Ik las toch echt ergens dat hij Flight 687235671845 draaide.........geen hitje?
MennoB
Dat is een klassieker..

Nee ik had het over Traffic, Adagio, etc.. De andere keren dat ik Tiësto had gezien, draaide hij meer dan 1 hitje :) Maar vond dit véél beter!
Unique2701
Hij had het over hitjeSSS :D

Ik heb een TOPavond gehad :eyes: :eyes: Stond helemaal vooraan, sfeer was vet.. alles klopte gewoon.. Had ook nog es een leuke jongen ontmoet ;) Ik vertrok net voor het einde van Tiesto.. nu ik de tracklist zo zie wel jammer dat ik Phynn niet heb gehoord, maja volgende x dan maar :o
Dj_Day-V
quote:
Originally posted by eXos
Tiesto.com Presents: Tiesto Liveset

Linkstealing!!!

:rolleyes: :p
Unique2701
quote:
Originally posted by Dj_Day-V
:rolleyes: :p

You're the best! keep on tracklisting & uploading :D
Dj_Day-V
quote:
Originally posted by Unique2701
You're the best! keep on tracklisting & uploading :D

Heb je het al binnen ?

Unique2701
quote:
Originally posted by Dj_Day-V
Heb je het al binnen ?

neuh lang niet, zit pas op 7%
dj_spare
whah.. toen ik in de rij stond d8 ik " ik zit toch niet bij UB40 he". Veel oude ppls maargoed, ik kwam binnen met Monday Groove :D :D was wel lekker, alleen Ton TB moet inderdaad leren mixen.

Tiesto begon relax, draaide goed (mixtechnisch foutjes, ok hebben we t al vaak zat over gehad)... prima feestje, goed vermaakt. En Phynn viel me 100% mee :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 
Privacy Statement