|
[03-12-2005] Tiesto.com Pres. Tiesto - Heineken Music Hall, Amsterdam (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by New Wave
oeh, die zi eje niet vaak nee :p heeft hij hem al inde fil gestoken? |
niet iedereen steekt alles in zijn fil....!!! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
niet iedereen steekt alles in zijn fil....!!! |
owh........moesten ze eens doen! |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Pics or stfu.... |
Zal wel ff vragen oftie een pic wil maken :) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Zal wel ff vragen oftie een pic wil maken :) |
Jij lief zijn.....je kan hem ook rippen, wil hem wel eens horen als hakken-dj :) |
|
|
| eXos |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
Is dat een Tiesto productie? :conf: |
Clear View is wel project saampies :clown: |
|
|
| BaRTeZ |
| quote: | Originally posted by eXos
Clear View is wel project saampies :clown: |
Ja, dat is samen met Greg 'Storm' van 's Gravesande. Dat heeft niks te maken met Storm - Time To Burn
http://www.discogs.com/artist/Clear+View |
|
|
| Partyhardy! |
| HIER kun je de hele set downloaden met bittorrent, 192 Kbps 474.73 MB. |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
HIER kun je de hele set downloaden met bittorrent, 192 Kbps 474.73 MB. |
dankkkk ;) heb m na 1,5 dag nog steeds niet binnen. echt hopeloos. |
|
|
| dj pdv |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
HIER kun je de hele set downloaden met bittorrent, 192 Kbps 474.73 MB. |
Onno als we jou toch niet hadden. Eindelijk het setje. Bedankt jongen zie je vrijdag. |
|
|
| Fkwebeman |
vannacht in Groningen..
Hij was goed!!! Weinig standaard platen, geweldige set. Ook veel oudjes |
|
|
| moogwai |
Schiller Das Glockenspiel (Humate Remix)!!! :crazy: :eyes: :eyespop:
Zo, toch nog een reactie van mij :) (had een erg drukke week)
Ik vond het een leuk feestje! Tiesto draaide erg relaxed. Vooral het begin & midden was echt super. Veel progressive trance, echt top!
Alleen jammer dat hij richting het einde veel matige platen draaide, zodat zijn set niet in een climax eindigde! "Vroeger" had je bij Tiesto echt dat hij richting het einde de ene na de andere vette plaat draaide, zodat je echt helemaal uit je dak kunt gaan. Dit miste ik zaterdagnacht toch wel. De sfeer was ook een beetje mat... publiek ging niet helemaal los, jammer. Ton TB als starter was een drama, Phynn als afsluiter was goed. Geweldig die smile op z'n gezicht! Goed gemixed ook en hij heeft z'n eigen tracks goed gepromoot..hehe. De halve liters gingen er ook goed in. Geen locatie in Nederland kan tippen aan de HMH. Kortom, ik heb me erg goed vermaakt, maar het was het ook zeker niet het beste feest van dit jaar.
| quote: | Originally posted by dj pdv
Ik heb er geen woorden voor. Wat een set. Wat een man. Wat een held. Echt elke plaat raakte me diep. Was met een super groep dus de sfeer was ook goed. Maar echt vergeleken met tiesto is armin een beginneling. Ik vind armin only goed tot geweldig maar dit was echt werelds.:eyes: |
Ik vond juist Armin Only werelds in vergelijking met dit Tiesto.com feestje ;) Armin draait ook precies mijn smaak, Tiesto maar gedeeltelijk. Plus de sfeer vond ik veel vetter bij Armin Only. |
|
|
| drpeer_holland |
| Jammer dat om een uurtje of 5 zijn cd speler oversloeg waardoor Tiesto opnieuw moest beginnnen... |
|
|
|
|