|
[03-12-2005] Tiesto.com Pres. Tiesto - Heineken Music Hall, Amsterdam (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by HBtje
hmh is toch max rond de 7500 ofzo |
5500 dachtik...
HBtje: wat is er in hemelsnaam in parijs??? |
|
|
| drpeer_holland |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
5500 dachtik...
HBtje: wat is er in hemelsnaam in parijs??? |
Maar liefst 7000 studenten bezochten dit feest. Gezien de capaciteit van de HMH van 5.500 (maximaal staand) diende er een uitbreiding plaats te vinden. Vandaar dat de capaciteit werd uitgebreid door de Pepsi Stage, die ook wordt geëxploiteerd door de organisatie van de Heineken Music Hall, erbij te betrekken. De beide locaties aan de ArenA Boulevard werden met een walkway aan elkaar verbonden. Hierdoor werd de capaciteit vergroot tot 7500 bezoekers. Bovendien ontstaat er door de koppeling voor bezoekers een verrassende overgang van sferen.
Zie hier |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
HBtje: wat is er in hemelsnaam in parijs??? |
niks, lang weekend met mn vriendin met de kerstdagen :) :haha: |
|
|
| ZZandirt |
gut wat schattig...
ik dacht minimaal dat daar dan wel een vet feessie zou zijn dat je zou attenderen (exucsez le mot):whip: :whip:
:stongue: |
|
|
| HBtje |
| Ik sleur dr gewoon mee de eerste de beste techno tent in :o |
|
|
| drpeer_holland |
| Ben benieuwd hoe Tiesto nu wordt aangekondigd. Gelukkig niet meer als #1 DJ :) |
|
|
| ZZandirt |
ooooh tough one.....:
#2 DJ o/t world?? |
|
|
| Dj_Day-V |
| Still one of the best of the world... TIESTO :stongue: |
|
|
| AversusZ |
| mc stretch :nervous: |
|
|
| Unique2701 |
Ladies and gentlemen..
please welcome..
the former #1 of the world :wtf: |
|
|
| HBtje |
Tiesto mag opwarmen
en dan Ton TB 6 uur lang :haha: |
|
|
| MennoB |
| Zo nou moet Tiësto een dijk van een set draaien om aan te tonen dat hij wel degelijk de beste dj van de wereld is.. Dus ben wel blij dat hij Nr2 is geworden en zich nu dus 6 uur mag gaan bewijzen. Dat beloofd wat! :D |
|
|
|
|