|
[03-12-2005] Tiesto.com Pres. Tiesto - Heineken Music Hall, Amsterdam (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| ZZandirt |
| verslaggie zou fijn zijn.... totnutoe lees ik alleen maar slechts...:( |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Dj_Day-V
Kidding, right ? |
Hoezo, alsof jij keuzes voor mensen maakt wat wel en niet goed is. |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Dj_Day-V
Kidding, right ? |
dude, leer eens dat mensen ook andere smaken hebben etc, niet iedereen houdt van die kindertrance zoals jou :o |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by Dj_Day-V
Kidding, right ? |
vertel, vertèèèl!!!! (desnoods betalen we méér.)
wat was er zo bijzonder...? |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
dude, leer eens dat mensen ook andere smaken hebben etc, niet iedereen houdt van die kindertrance zoals jou :o |
het gros echter wel...:rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| Chicane |
| tsja, je kan tiesto dissen wat je wilt, kindertrance was het alles behalve, maar goed, sommigen kunnen het niet uitstaan dat de een net even wat meer succesvol is dan de ander. |
|
|
| Dj_Day-V |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
dude, leer eens dat mensen ook andere smaken hebben etc, niet iedereen houdt van die kindertrance zoals jou :o |
Ow dus nu vind je Armin kindertrance ? :o ;) |
|
|
| dj pdv |
| Ik heb er geen woorden voor. Wat een set. Wat een man. Wat een held. Echt elke plaat raakte me diep. Was met een super groep dus de sfeer was ook goed. Maar echt vergeleken met tiesto is armin een beginneling. Ik vind armin only goed tot geweldig maar dit was echt werelds.:eyes: |
|
|
| ZZandirt |
| en het een en ander gebruikt ook zo te horen....:tongue2 :crazy: :crazy: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| MaGiK54 |
Wat een slappe hap wasset zeg.....Tiesto heeft me echt geen enkel moment weten te imponeren met het geen wattie draaide.....zo nu en dan een lekkere plaat maar meer ook niet, onsamenhangend geheel wasset als je het mij vraagt. Grote conlussie van de avond voor mij is, dat ik Tiesto voorlopig weer even niet hoef te zien....
Enige grote pluspunt van de avond was dat een half liter bier maar 3 euro was :crazy:
En nog wat, dit feessie was toch eerder gepland (in mei ofzo) en uitgesteld omdat een bijzonder decorstuk ontbrak wat essentieel voor de show was.......ik weet niet wat ik gemist heb maar zag geen bijzondere decorstukken die showbepalend waren ? Of heb ik het gewoon mis ? |
|
|
| jp |
Zo te horen was de sfeer gewoon matig net als op Thunderdome. Uitbundigheid komt niet meer voor. Het lijkt wel of men zich schaamt om lekker los te gaan. Het is gewoon triest.
Als Tiesto goed klonk zal wel aan het geluid hebben gelegen, wat in de HMH natuurlijk perfect is. Ik moet ook niks van Drum 'n Bass hebben maar in de auto met een paar honderd watt vermogen klinken die beats best vet. Maar goed ik ben nooit fan geweest van deze huppelkut dus ignore dit maar. Zolang de sfeer goed is kan zelfs ik me bij Toesto vermaken. En daar ligt dus juist het punt.
Ik ben van mening dat er meer buitenlanders moeten komen feesten in Nederland. Die hebben nog wel de juiste party-mentaliteit. Hetzelfde geldt voor de oudere generatie die nog naar clubs gaat. Alle nieuwe aanwas is verrot en snapt er geen hol van. Bedankt TMF. |
|
|
|
|