return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
[03-12-2005] Tiesto.com Pres. Tiesto - Heineken Music Hall, Amsterdam (pg. 3)
View this Thread in Original format
Joost
Phynn timmert flink aan de weg :)
Remy D
kaarten zijn besteld :crazy: :crazy:
Chicane
kleute Bill account moeten openen hiervoor, maar nog nog geen rek. nr gekregen om op te dumpen en weer te lozen naar die ticket service. Erg omslachtig allemaal, dan maar wachten tot halverwege oktober ofzo voor normale verkoop.
drpeer_holland
Kaartjes zijn binnen, eindelijk weer een keertje tiesto in NL. Heb er zin in! en ben benieuwd naar Phynn!!
Ouwe Dwaas
zat ff de line up af te wachten van Innercity.
nou niet echt de moeite waard.
dus mijn beslissing om toch weer Tiesto te zien, na hem dadelijk in Hollywood (Florida, VS) te zien hebben opgetreden, was snel genomen.

Ik zal aanwezig zijn.
@win
Na de IC-line up, is dit ineens een aantrekkelijk alternatief...
Remy D
kaartjes vielen net al op de mat :D:D, heb de IC line-up nog niet gezien maar die had ik toch al geschrapt na de matige editie van vorig jaar.
ThaMaestro
mm, zou leuk zijn als tijs dr n legendarische set van zou kunnen maken die past in t rijtje van zn 6 uur durende dutch dimension tour ... was die toen ook niet in de HMH? anyway, ziet dr geinig uit!
HBtje
Als de groep kaarten krijgt woensdag, ben ik dabei. Even kijken hoe Tijs geworden is...
Mighty Johnny
Don´t forget .. tomorrow the official presale will started :)

Matthijs
denk dat ik zo maar even kaartjes ga halen bij het postkantoor, 6 uur tiësto wil ik toch niet missen!
raoel
Wil ik kaarten bestellen, kom ik op di betaal site

quote:
Payment confirmation
Our payment system is currently under maintenance, please try later

Nog een keer geprobeerd, lukt nog niet.
Ga maar is bellen...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Privacy Statement