|
[03-12-2005] Tiesto.com Pres. Tiesto - Heineken Music Hall, Amsterdam (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Dj_Day-V
Ow dus nu vind je Armin kindertrance ? :o ;) |
armin suxx man! :o tiesto rules! :stongue: |
|
|
| edwin34 |
over de stream
dus heb ik een website http://www.tranceradioguide.com/
wij de live stream er op gezet....is het op tiesto zijn eigen site ineens allemaal verdwenen
nou ja zeg....
Ed |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by MennoB
Dat is een klassieker..
Nee ik had het over Traffic, Adagio, etc.. De andere keren dat ik Tiësto had gezien, draaide hij meer dan 1 hitje :) Maar vond dit véél beter! |
Klassieker my ass. :haha: 100% hitje. |
|
|
| basvh |
was super vet feestje,
geen hitjes, weinig tot geen echte trainwrecks. voor mij een hoop onbekende platen. een super gezellig publiek. overal blije gezichtjes. wat wil je nog meer? ik heb een top nacht gehad en de halve liters vloeide weer rijkelijk. Dat het publiek niet meer echt los gaat is een verschijnsel van het laatste jaar wat je in elke stroming wel tegenkomt hier in Nederland. Mijn collage op werk draait veel in kroatie, slovenie daar staat iedereen van 10 tot 7 gewoon aan 1 stuk te knallen. Maar jah anyway heb een top nacht gehad.
verder waren we met de trein en damn wat een publiek kwam er van en naar de jaarbeurs. echt te slecht hoor. maar wel prachtig om die 16 jarige londsdale pillenslikkers te zien rond dwalen daar over het station. mensen kijken rules. |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by edwin34
over de stream
dus heb ik een website http://www.tranceradioguide.com/
wij de live stream er op gezet....is het op tiesto zijn eigen site ineens allemaal verdwenen
nou ja zeg....
Ed |
ik jou niet snap? |
|
|
| eXos |
| quote: | Originally posted by jp
Niks van dit alles op Thunderdome. Toch viel de algemene sfeer mee, niks agressiefs of zo.
video: http://www.pvdplanet.net/phono/robgee-thunderdome.avi
Dit is de oldschool hal. Beetje een tegenvaller maar op zich wel goede muziek gehoord |
Heb je nog meer van die filmpjes?? :clown: |
|
|
| HardKiller |
| Ik vond t een extreem vet feest, wat een platen, geweldig :eyespop: :crazy: |
|
|
| ZZandirt |
waarom verschillen de meningen zo?? dat vraag ik me af. aangezien iederen hier tiësto wel kent en vtv dus wel wist waar ie heen ging.
waar ligt dat aan..... kan me erg goed vinden (tostie kennende) in wat bv magik zegt.... maar een aantal mensen zijn kennelijk flink uit hun plaat gegaan.. onervaren? betere "feestmodus"? |
|
|
| Chicane |
| Ik denk dat als Phynn exact dezelfde platen draaide dat iedereen het vet geweldig heftig en te gek vind. Maar de naam Tiesto doet meteen al af aan de tracklisting en sfeer als je zo een aantal van die replies leest van mensen die er niet eens live bij waren. |
|
|
| basvh |
denk dat Magik nog steeds zijn oude Tiesto Solo avonden in zijn gedachten heeft. DIe waren natuurlijk onovertroffen.
Ik ging gister met in me achterhoofd de gedachten dat ie misschien wel erg zou kunnen traiwrecken, alleen maar hitjes zou gaan draaien en overal kansloze tiesto groupies. Gelukkig kwam het allemaal niet uit en heb ik een top avond gehad. |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by New Wave
Klassieker my ass. :haha: 100% hitje. |
Ik neem aan dat je begrijpt wat ik bedoel met een set waarin hij weinig tot geen hitjes draait.
Er waren ook kinderen binnen.. Waren met papa binnen gekomen, omdat ze ook een keer Tiësto wilde zien draaien. |
|
|
| snitz |
| OM het in een woord te zeggen: Joris Voorn-Incident (ow jeej dat zijn er meer dan 1) |
|
|
|
|