return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 
שאלה למר גלן הולמס (pg. 11)
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
לדעתי היא נראית אחלה (קצת קטנה) אבל בחיים כבר למדתי ממרומי גילי ה"מופלג" לקח חשוב מאוד היא יכולה להיראות כמו מיליון דולר ולהמאס אחרי כמה דקות של שיחה...יש כל כך הרבה כאלה
Sm0keMachine
תכלס מכל האופציות שצח רשם פה ליין הפטיש אוכל את כולם בלי מלח.....
ואחריו האומן ביום חמישי..אבל זאת אופציה יקרה וגם סהר זנגלויץ' לדעתי נחלש מאוד בזמן האחרון...מנגן יותר מדי להיטים

נשמע לי מעניין הטי-ברייקס:eyes:
אני חובב ברייקס ויצא לי כולה להיות במסיבה אחת שבה ניגנו ברייקביט (מיט קאטי בווקס)
איפה אפשר למצוא את הליין הזה בד"כ?
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
לדעתי היא נראית אחלה (קצת קטנה) אבל בחיים כבר למדתי ממרומי גילי ה"מופלג" לקח חשוב מאוד היא יכולה להיראות כמו מיליון דולר ולהמאס אחרי כמה דקות של שיחה...יש כל כך הרבה כאלה


שמע זה לא סוד שאצלי דבר ראשון שחשוב אצל בחורה זה המראה שלה..
אבל כן אני גם אוהב תאופי שלה
KrazyDJs
כ"כ הרבה דיג'יים טובים באים לארץ...כמה חבל שהסצינה לא כזאת מוכרת...
Flotser
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
נשמע לי מעניין הטי-ברייקס:eyes:
אני חובב ברייקס ויצא לי כולה להיות במסיבה אחת שבה ניגנו ברייקביט (מיט קאטי בווקס)
איפה אפשר למצוא את הליין הזה בד"כ?


אתה יכול הכי טוב להתעדכן על זה באתר שלהם
http://www.breakbeat.co.il/
Scorchio
מיכאל הקדים אותי :)

בכל מקרה פעם זה בזמיר פעם בברזילי, אם אפילו עשו כמה מסיבות באומן החיפאי לא מזמן
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Scorchio
מיכאל הקדים אותי :)



יש לי תחשה של דה ז'ה וו

מי אמר את המשפט הזה כבר בעבר?

ח"כ גלעד ארדן שלא התביע באחת ההצבעות הכנסת ומיכאל גורולובסקי בחר להצביע עבורו גם
:D
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Flotser
אתה יכול הכי טוב להתעדכן על זה באתר שלהם
http://www.breakbeat.co.il/



אני רואה יש להם מסיבה ב11 לחודש...
הבעיה היא שלא נראה לי שמישהו מהחברים שלי ירצה ללכת למסיבה שמנגנים בה רק ברייקביט... בעייתי :(
bekol ram
טיברייקס תותחים!
הייתי במסיבה אחת שלהם לפני שנה באומן בחיפה,
בזמן שבאולם למעלה נגנו לייב האחים פלאש,
ככה שהשתעשעתי לי בין הקומות...
אייין על ברייקביט, קצב שמח ומרקיד בטירוף
וגם אני באותה בעיה, חברים שלי לא בעניין.
תכלס אם אתה גר באזור הייתי נותן לזה צ'אנס והולך לבד,
יש להם ליין של אנשים סבבה ככה שלא תרגיש פחד ותיעוב
:eyes: וגם הבנות שבקטע של ברייקס די שוות
Shahar
איכססססס ברייקס
אם כבר אהוס אז פאנקי ואלקטרו
כל השאר גועל נפש

bekol ram
quote:
Originally posted by Shahar
איכססססס ברייקס
אם כבר אהוס אז פאנקי ואלקטרו
כל השאר גועל נפש


לברייקס יש אנרגיה פצצה לדעתי
לא חייב להיות האוס, פסי ברייקס בסגנון של ויולט ויז'ין גם בא טוב
פאנקי ברייקס גם פצצה, הקיצר כל ברייקס נשמע טוב
וטראק רגיל שנשבר באמצע לכמה בתים של ברייקס בכלל נשמע טוב
כל השאר... גם טוב
m0sh
bekol ram
אתה לא צריך להסביר לו
זה הדעה שלך וזו הדעה שלו
אין פה צודק

אני גם מאד אוהב ברייקס ... את היותר קצביים...זה מטורף לרקוד

יש בשישי איזה מסיבה drum and bass
שחברים שלי הולכים ללכת אבל אני עובד
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 
Privacy Statement