|
שאלה למר גלן הולמס (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Haoman TraffiC
אין מקום בארץ שמתקרב אפילו לאוירה שיש במקסים
אני לא מבין על מה הויכוח בכלל...0
שחר..עוד לא יצא ליהיות באומן בימי שישי ואני מאמין גם שלא יצא לי ליהיות,אבל עם כול הכבוד במקסים עוד לא היית ואני בספק אם בכלל תהיי אבל תאמין לי שמצב הנשים שם לא גרוע...כאילו אין שם פרחות עם פאן שמונה אגורות וחצי קילו איפור
אבל בסדר...אנחנו מיסתדרים עם זה
שוב אם לא הבהרתי את עצמי ילדים
אין מקום בארץ שמתקרב אפילו לאוירה שיש במקסים |
היית כבר בבית שלי.? :rolleyes: |
|
|
| Sm0keMachine |
שחר באמת חבל שאתה מדבר ככה על מקום לפני שהיית..
אולי שמעת את המוזיקת חימום של נדב אגמי ביום חמישי ברדיו..
ליין הפטיש שונה לגמרי מיום חמישי..הוא הרבה יותר שמח ויש בו הרבה יותר אווירה ומוזיקה טובה..
המוזיקה שם זאת המוזיקה שהיית יכול לשמוע בפאנטסטיק ווקס בסביבות שעה 4..
ואני זוכר שנהנת במסיבות האלה אז אל תבלבל לי את הביצים :D |
|
|
| Scorchio |
שחר עזוב אתה אהבל מארץ האהבלים.
הפטיש זה הליין הכי טוב ואיכותי שקיים היום בארץ נקודה ואין על זה ויכוח.
דבר שני מיכאל, לגבי סמים - אני לא נוגע רק מדגיש נקודות חשובות.
בצופה לא הייתי אבל שמעתי סיפורים גדולים, למרות זאת הייתי בתמר'ז ובדינמו לא פעם ולא פעמיים ואלה היו מקומות שכמו שדותן הזכיר פה, נתנו את המקסימום מעצמם ובסוף נסגרו מחוסר רווחים וחבל.
אנדרגראונד היה זרם מאוד פופלרי פעם.
הדינמו דבש גם היה המועדון היחידי בארץ שהביא את קארל קוקס (עד שנפל עליו פנס מהעמדה והוא נשבע יותר לא לחזור) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Scorchio
המקסים זה הליין הכי טוב ואיכותי שקיים היום בארץ נקודה ואין על זה ויכוח.
|
מועדון למיטב ידעתי ולא ליין....
בקטנה... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Haoman TraffiC
אין מקום בארץ שמתקרב אפילו לאוירה שיש במקסים
אני לא מבין על מה הויכוח בכלל...0
שחר..עוד לא יצא ליהיות באומן בימי שישי ואני מאמין גם שלא יצא לי ליהיות,אבל עם כול הכבוד במקסים עוד לא היית ואני בספק אם בכלל תהיי אבל תאמין לי שמצב הנשים שם לא גרוע...כאילו אין שם פרחות עם פאן שמונה אגורות וחצי קילו איפור
אבל בסדר...אנחנו מיסתדרים עם זה
שוב אם לא הבהרתי את עצמי ילדים
אין מקום בארץ שמתקרב אפילו לאוירה שיש במקסים |
אני לא כזה בטוח שיש שם נשים בכלל חחחחחח
ובאומן יש מכל הסוגים
ומי שמכיר אותי יודע שאנלא מתקרב לבנות שלא נראות טוב. אז וואלה פרחות עם פאן וחצי קילו איפור לא בא בטוב
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
שחר באמת חבל שאתה מדבר ככה על מקום לפני שהיית..
אולי שמעת את המוזיקת חימום של נדב אגמי ביום חמישי ברדיו..
ליין הפטיש שונה לגמרי מיום חמישי..הוא הרבה יותר שמח ויש בו הרבה יותר אווירה ומוזיקה טובה..
המוזיקה שם זאת המוזיקה שהיית יכול לשמוע בפאנטסטיק ווקס בסביבות שעה 4..
ואני זוכר שנהנת במסיבות האלה אז אל תבלבל לי את הביצים :D |
לא הייתי במקסים נכון
ולא יודע איזה סט שמעתי משם ולא אהבתי..
אבל וואלה מהסיפורים על המקום "השונה" ומהכתבה בלילה שבתכלס פירגנה למקום וסיפרה עליו לא הכי משך אותי
וכן נהנתי הפנטסטיק ווקס ואם יפתחו אותו שוב אתה תראה אותי שם..אבל הבנתי שזה ממממש לא אותו סטייל של מקום
| quote: | Originally posted by Scorchio
שחר עזוב אתה אהבל מארץ האהבלים.
הפטיש זה הליין הכי טוב ואיכותי שקיים היום בארץ נקודה ואין על זה ויכוח. |
לדעתך
לדעתי המוזיקה שם מרדימה ומשעממת ואסור לאנשים לשמוע אותה בלילה כשהם נוהגים |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
לדעתך
לדעתי המוזיקה שם מרדימה ומשעממת ואסור לאנשים לשמוע אותה בלילה כשהם נוהגים |
אוי איך רואים שהיתה לך עוד עקיצה לכיוון של צח כאן...אבל החלטת לא לכתוב אותה כנראה :D |
|
|
| Scorchio |
שוב זה רק מוכיח שאתה אהבל
כי אתה אף פעם לא היית בליין הזה
ולא שמעת מה מנגנים שם
אתה שואל אותי כל הזמן
"למה אתה לא מנגן פאנקי"
בפטיש מנגנים בפתיחה מלא פאנקי, ואלקטרו ובסוף טקנו, זה הליין עם המוזיקה הכי מרוממת ולא משעממת שיש.
תאמין לי שיש שם כוסיות, ולא בנות פוזה צעצוע של האומן 17 חיילים.
מה ששמעת ברדיו יכול להיות שהיה הפתיחה של ימי חמישי ששם מתחילים נמוך בשעה 12 ככה, אבל בפטיש בימי שישי זה משהו אחר לגמרי, זה קהל אחר וזה דיג'יים אחרים.
פעם אחת תהיה ותגיד.
ושוב אל תדבר על מקום שלא היית בו כי אתה סתם מעלה את הסעיף. |
|
|
| yahel222 |
צח, ירון, אני לא מבין מה אתם מתווכחים איתו
מילא היה אומר שה 1984 יותר טוב מפטיש
אז אולי היה מקום לויכוח
אבל הוא מדבר על האומן בימי שישי ???
זה מסיבה שמכוונת לחיילים אבל בפועל היא לגילאי 19 ומטה
יש שם מוזיקה מעפנה
רק ערסים
באמת שבחורות הכי מכוערות - רק בחודשיים הראשונים היה טוב
בחודשים האחרונים על הפנים !!!!!!!!1 והליין הוא של אדם שאני מכיר טוב טוב והוא בעצמו אמר לי שהדרדר שם...הקטע שמשהדרדר עושים יותר כסף...
כי כל ערס שנותנים לו כניסה ב60 במקום 70 חושב שהוא גבר ומרוצה על עצמו
בכל אופן אני הייתי הולך מלא לסופהביט - היה פשוט מקום ענק
ויצא לי להיות בצופה מספר פעמים מכובד מאד - גם הייתי מאד נהנה
(ואגב ים אבל יםםםםםםםםםםםםםםםם של סמים)
בפטיש לא יצא לי להיות...אבל אני ישתדל להגיע בזמן הקרוב
זה מול הסנטר נכון ???
מצחיק סבתא שלי גרה בדיוק 10 מטר משם !!! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by yahel222
זה מול הסנטר נכון ???
מצחיק סבתא שלי גרה בדיוק 10 מטר משם !!! |
תשמע לפי מגוון הקהל שאומרים שיש שם אני לא יתפלא אם סבתא שלך היא בליינית קבועה שם
אם יש שם הכל מהכל בטוח יש שם גם נציגות לקהל מבוגר |
|
|
| DjChook |
טוב חוץ מהויכוחים עם שחר, שני העמודים האחרונים האלה עשו לי איזה עקצוץ קל בלב שאולי אני מפספס פה משהו
הייתי שמח אם מישהו היה מריץ בפוסט אחד סיכום של הדברים
מה קיים היום, מתי אפשר ללכת לשמוע, אם אפשר בכלל להכנס וכו
תודה.
ההנהלה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אוי איך רואים שהיתה לך עוד עקיצה לכיוון של צח כאן...אבל החלטת לא לכתוב אותה כנראה :D |
חחחחחח לא לא לא
אמרתי את זה כי ככה נשמע הסט ששמעתי ברדיו
ואחרי הסט של צח בווקס שיניתי קצת תדעה עליו
למרות שהוא ניגן ככה כי שמואל השפיע עליו חח
| quote: | Originally posted by Scorchio
שוב זה רק מוכיח שאתה אהבל
כי אתה אף פעם לא היית בליין הזה
ולא שמעת מה מנגנים שם
אתה שואל אותי כל הזמן
"למה אתה לא מנגן פאנקי"
בפטיש מנגנים בפתיחה מלא פאנקי, ואלקטרו ובסוף טקנו, זה הליין עם המוזיקה הכי מרוממת ולא משעממת שיש.
תאמין לי שיש שם כוסיות, ולא בנות פוזה צעצוע של האומן 17 חיילים.
מה ששמעת ברדיו יכול להיות שהיה הפתיחה של ימי חמישי ששם מתחילים נמוך בשעה 12 ככה, אבל בפטיש בימי שישי זה משהו אחר לגמרי, זה קהל אחר וזה דיג'יים אחרים.
פעם אחת תהיה ותגיד.
ושוב אל תדבר על מקום שלא היית בו כי אתה סתם מעלה את הסעיף. |
נכון לא הייתי שם ותיודע שאני לא יבוא ויחרטט סתם
הכתבה שהייתה בלילה הספיקה כדי להבין איזה מקום זה ואתה מסכים איתי שהוא לא כמו השרון ולא כמו הפנטסטיק ווקס נכון?
אולי מבחינת מוזיקה כן
מה שאני שמעתי משם באמת היה משעמם ונראה לי שאפילו אמרתי לך יום אחר כך..
נכון פאנקי אני אוהב אנלא בא להכחיש
השאלה אם מנגנים שם פאנקי או שפעם לפני חודש היה שם דיג'יי שניגן פאנקי
ושוב תלוי איך המקום אם זה נראה כמו איזה מחסן שמנגנים בו פאנקי אני באמת יעדיף ללכת לאומן כי אל תשכח שהסגנון שאני באמת אוהב זה טראנס
| quote: | Originally posted by yahel222
צח, ירון, אני לא מבין מה אתם מתווכחים איתו
מילא היה אומר שה 1984 יותר טוב מפטיש
אז אולי היה מקום לויכוח
אבל הוא מדבר על האומן בימי שישי ???
זה מסיבה שמכוונת לחיילים אבל בפועל היא לגילאי 19 ומטה
יש שם מוזיקה מעפנה
רק ערסים
באמת שבחורות הכי מכוערות - רק בחודשיים הראשונים היה טוב
בחודשים האחרונים על הפנים !!!!!!!!1 והליין הוא של אדם שאני מכיר טוב טוב והוא בעצמו אמר לי שהדרדר שם...הקטע שמשהדרדר עושים יותר כסף...
כי כל ערס שנותנים לו כניסה ב60 במקום 70 חושב שהוא גבר ומרוצה על עצמו
בכל אופן אני הייתי הולך מלא לסופהביט - היה פשוט מקום ענק
ויצא לי להיות בצופה מספר פעמים מכובד מאד - גם הייתי מאד נהנה
(ואגב ים אבל יםםםםםםםםםםםםםםםם של סמים)
בפטיש לא יצא לי להיות...אבל אני ישתדל להגיע בזמן הקרוב
זה מול הסנטר נכון ???
מצחיק סבתא שלי גרה בדיוק 10 מטר משם !!! |
קודם כל באומן בשישי יש סלקציה למה שבאנו עם חברים בני 18 אמרו להם בהתחלה שרק 85 נכנסים או 86 לא זוכר ובסוף חבר שלנו שמיחצן שם הכניס אותם
ווואלה הכרתי שם בנות ולא ראיתי אף בת מתחת לגיל 18 איך אני איתך?? אז אל תחרטט לי 19 ומטה נו
ויודע מה הנה צח קורא את הטרד הזה..תשאל אותו עם איזה בנות אני מסתובב מתאים??
אם אני מתחיל עם בנות שלא נראות מושלם אני בן אלף זונה והנה צח פה הוא יכול לאשר את זה ..אה ונראות מושלם אצלי זה בנות עם בטן שטוחה 1.68 פלוס שיער חלק ופנים יפות
תראה לי בחורה אחת שהתחלתי איתה ולא עומדת בדרישות האלה אני מנשק לגבר תזין
אני כבר חודש וחצי ככה הולך לשם הרבה ולא התאכזבתי לא מהבנות ולא מהליין
מוזיקה מסחרית אבל כיף
ואני נכנס חינם ד"א לא ב 60 ולא 70 אז לא קשור לגבר או לא
ואתה שעה כותב שאני לא חכם וזה
אבל ווואלה אם היית חכם היית מבין שאמרתי שהאומן בשישי עדיף כדי להראות להם שאפילו שאנשים פה מזלזלים בליין הזה והוא נחשב לדעתם הליין הכי מסריח שיש בימי שישי עדיין לדעתי זה יותר כיף מהמקסים |
|
|
|
|