|
שאלה למר גלן הולמס (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Dj Alex (ISR) |
שחר, עשה ג'סטה..
תגדיר לי את המושג ערס לפי דעתך בבקשה. |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Shahar
חלאס חפרתם עם זה
אמרתי לכמה אנשים פה
נתקעת במישו תגיד סליחה אפחד לא יגיד לך מילה
נכון וואלה שבנאדם נתקע בי ולא אומר סליחה זה מדליק אותי מה לעשות |
שחר אני לא מבין מה אתה רושם
אני רואה רק
" אווו אהההה איייי אוווו
בננה בננה
אוווו אהההה אייייא אוווו"
יכול להיות שחסר לי פונט של ערסית במחשב...
מישהו יכול להשיג לי ???
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by yahel222
שחר אני לא מבין מה אתה רושם
אני רואה רק
" אווו אהההה איייי אוווו
בננה בננה
אוווו אהההה אייייא אוווו"
יכול להיות שחסר לי פונט של ערסית במחשב...
מישהו יכול להשיג לי ???
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
http://www.myfonts.com/foundry/ars/ |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Shahar
פחחחח שמע מי שמסכן פה זה אתה עם כל החרטות שכתבת פה עד עכשיו
גם על זה שאתה חושב שטייסטו צריך להיות מקום ראשון וגם על המסיבות שתיוצא אליהם
תיודע מי חושב שאני מדבר כמו עבריין ילדי כאפות כמוך שפוחדים לדרוך על מישהו שלא יזיינו אותם
בגלל זה אנשים כמוך מפחדים לצאת למסיבות אבל זה לא אומר שזה המצב בארץ
ווואלה תהיה בטוח שהם אנשים יותר שמחים ממך
וזה אתה שקורא להם ערסים אמרתי לך אנלא קורא להם ערסים
וכן תהיה בטוח שהם משיגים יותר בנות ממה שתמשיג
אם בכלל אתה משיג חח |
חחחחחחחחחחחחחח ממש ילד מפגר.
נתחיל בזה שנמאס לי לקרוא את השפת רחוב הזאת שאתה כותב פה..
חבל שאתה חושב שאני ילד כאפות מבלי שראית אותי אפילו לא פעם אחת..
חבל מאוד..
דווקא הבנתי שאתה ילד ממש נמוך, אפשר אפילו להגיד שאתה גמד ביצות.
ואולי רק בגלל שאתה נמוך ומגעיל, אז אתה מתנהג כמו ערס בשביל שזה יעלה לך את הביטחון העצמי שלך..
ואני ממש לא מפחד שידרכו לי על הרגל או שאני אדרוך למישהו על הרגל..
בקשר לבנות, אני לא אגיב על זה בכלל.. רק דבר אחד קטן, זה מאוד מצחיקים מה שאמרת..
| quote: | Originally posted by yahel222
שחר אני לא מבין מה אתה רושם
אני רואה רק
" אווו אהההה איייי אוווו
בננה בננה
אוווו אהההה אייייא אוווו"
יכול להיות שחסר לי פונט של ערסית במחשב...
מישהו יכול להשיג לי ???
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
נראה לי שגם אצלי אין את הפונט הזה במחשב..
כותב כמו איזה ילד רחוב, עם קיצורים ועם שגיאות כתיב..
נראה לי הבנאדם לא גמר 12 שנות לימוד.. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Koby
חחחח בכייף..
דבר ראשון.....ערסים ערסים ערסים ערסים ערסים ערסים ערסים ערסים..אוקי?
לא הבנתי רק מי אוכל מכות ולמה...
ולגבי החברה שלך..שיהיה בהצלחה..אבל למה אתה מנסה להתנשות על אחרים..עד כדי כך אתה חסר בטחון בחיים שאתה צריך את הצומי של הפורום????אתה לא מכיר אותי..לא יודע איך אני נראה..ומה קורה בחיים האישיים שלי אבל אני לא יבוא להתלהב פה איזה חברה כוסית יש לי(ויש לי =] ) כי זה לא לעניין..לזה התכוונתי כשאמרתי שאתה מנסה לזלזל ולהתנשות על חבריך בפורום |
ילדי כאפות שכל הזמן מסתכלים על אנשים ואומרים איזה ערס תזהרו ממנו תמיד יאכלו מכות למה תמיד הם יזלזלו באחרים ומתישהו ישימו לב לזה וחבל
ווואלה לא בא להתנסות אתה אומר חברות פרחות שמסתכלות רק על בנים כאלה ואני אומר לך שתראה את חברה שלי ולא תגיד שהיא פרחה ותוציא ריר איך אני איתך?
אמרתי לך ראיתי אנשים כמוך שהקנאה אוכלת אותם שרואים בנאדם עם בחורה יפה אבל מפחדים להסתכל עליה כדי שלא יקבלו דקירה
ווואלה אני מברך על אנשים שמביאים מכות לקנאים כמוך שמסתכלים על חברות שלהם ואומרים בלב "מה היא עושה עם הערס הזה" למה הקנאה אותם\אותכם ואחר כך הם באים ואומרים "ערסים משיגים רק פרחות " פחחח..תכלס לא כפת לי להכיר אותך למה אנשים עם דיבור כמו שלך שרופים אצלי
אני מזלזל במי שמזלזל באחרים ובמציאות אני גם מוריד תכבוד לאנשים כאלה ועושה אותם קטנים גם אם זה אומר שאני צריך לנצל את זה שהם מפחדים ממני
אבל לפחות אני יודע שיותר הם לא יזלזלו באף אחד
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
שחר, עשה ג'סטה..
תגדיר לי את המושג ערס לפי דעתך בבקשה. |
זה ההבדל בנינו
אצלי אין מושג כזה
כולם שווים גם אם הם כהים וגם הם בהירים
| quote: | Originally posted by yahel222
שחר אני לא מבין מה אתה רושם
אני רואה רק
" אווו אהההה איייי אוווו
בננה בננה
אוווו אהההה אייייא אוווו"
יכול להיות שחסר לי פונט של ערסית במחשב...
מישהו יכול להשיג לי ???
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
וואלה זה שמתעלם ממה שכתבתי רק מראה שתיודע שאני צודק
נתקעת במישהו תהיה גבר תגיד לו סליחה והוא לא יגיד לך מילה
אבל אנשים כמוך ישר אומרים "מי יגיד לערס הזה סליחה" ואז אוכלים מכות
וגם אם אני יראה כזה דבר במסיבה אני יסתכל מהצד וישמח ובחיים שלי אנלא יפריד
למה עשית משהו לא במקום תהיה גבר תגיד סליחה
אל תמשיך ללכת כמו איזה מניאק |
|
|
| TTman |
שחר, תעשה טובה לכולנו ולך תעשה שיעורי לשון והבנת הנקרא
נשבר לי הזין לקרוא את הפאקינג שגיאות כתיב שלך |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by TTman
שחר, תעשה טובה לכולנו ולך תעשה שיעורי לשון והבנת הנקרא
נשבר לי הזין לקרוא את הפאקינג שגיאות כתיב שלך |
שיט נו מה לא תגיב לי עכשיו?? :( :( :(
תגיב אני מבטיח לתקן תשגיאות נו אבל תגיב .. :confused: |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by TTman
שחר, תעשה טובה לכולנו ולך תעשה שיעורי לשון והבנת הנקרא
נשבר לי הזין לקרוא את הפאקינג שגיאות כתיב שלך |
שמע
1.שאני נתקל במישהו אני תמיד אומר סליחה - כי אני מנומס
2. למרות הכל - אם מישהו יריב איתי - תאמין לי שאם הזמן גיבשתי לעצמע מספיק אנשים שיעזרו לי
ואם ממש אבל ממש אני ירצה
אז מחר תופסים אותך ורוצחים אותך
כן כן ממש ככה
אני שהכי נגד זה באמת שיכול לגרום לזה לקרות
וכל החברים שלך יסתכלו מהצד ויגידו וואלה זה בן אדם שלא מתעסקים איתו
כי כל עיר בארץ, אולי חוץ מאילת וב"ש כי זה באמת רחוק
יש בן אדם שאיפשהו עזרתי לו
אז אל תשחק לי אותה הסנדק
ואל תבוא פה בהצהרות...... |
|
|
| m0sh |
עזבו את שחר הוא מסכן
אתם מדברים ברמה גבוהה מידי בשבילו
דברו בהאב האב ואז אולי הוא יבין
עזוב שחר סתם צחוקים איתך
לפני שהוא יאיים באיזה דקירה
הכל ברוח טובה :)
אני שיכור |
|
|
| Haoman TraffiC |
פעם היה פה טוב?0
עם כול הכבוד בעולם לחברים שלנו שיושבים בכנסת הם האחראים העיקרים למצב המסיבות בארץ..הם אחראים לחוק הסלקציה המטומטם הזה שגרם לבעלי המועדונים לחשוש מהלכניס אנשים שיזיקו במסיבה,תיקראו לי גזען,אנטישמי,היטלר מה שבא לכם,שונא שחורים,כושים,זה עדיף מצביעות.0
במסיבות לפני כמה שנים האוירה הייתה קצת יותר זוהרת,אנשים באו להנות,להתפוצץ מסמים כמו שצח ידידי אמר התקופה שהקוק לא היה שולט בשירותים.אבל הסמים זו לא הבעיה העיקרית שלנו..הקהל רקוב,רקוב מהיסוד..וזו הסיבה העיקרית שהמסיבות נראות כול-כך רע ובשעה 4 כול מסיבה בשלבי גסיסה.
באירופה יש סצינות של טכנו..של האוס..של טראנס..של מוזיקה חסידית של הכול.
פה בארץ יש סצינה של ערסים קשים שחוץ מלצעוק מחוץ לסלקציה ולקלל כמו בהמות לא מועילים בשום דבר.
K K K
;) |
|
|
| omergunr |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחהה |
|
|
| Glenn-Holmes |
הכל מתחיל מחינוך
תשמעו אני אישית לא מבין תמושגים ערסים שמעונים וכדומה
אני חושב שיש פה אנשים שממהרים לשפוט זה הכל
אני נגד אנשים שבאים למועדון עם מטרה ברורה לריב
אני בטח שלא אוהב את אותם אנשים שיגיעו למסיבה של די גיי שמנגן פרוגרסיב טראנס אפליפטינג טראנס פרוגרסיב האוס גרוב האוס פאנקי האוס אלקטרו ועוד סגנונות רבים ויבקשו מהדי גיי שינגן להם עופר ניסים או טיאסטו - אני חושב שזה די מעליב אבל תשמעו למה לא להסתכל גם על צדדים חיוביים? 100 אחוז מהקהל בא לחפש מכות? אני בטוח שלא
רוב אנשים אם לא כל האנשים בפורום הזה לא נקלעו למצב כזה בגלל שאני חושב שכולנו פה נותנים תכבוד הבסיסי לכל אדם באשר הוא
לא זה לא מעין חוק שאותם אנשים שמחפשים מכות המציאו
זה פשוט רעיון בסיסי ביחסי אנוש
אפשר לבכות עד מחר על מצב הסצינה ולהמשיך להשוות אותה בלי סוף למשהיה לפני כמה שנים
אני בוחר לנסות לשמור על תקוה שדברים ישתפרו (ודרך אגב כשאני מגיע למסיבה עם די גי שאני אוהב לא אכפת לי מי הקהל מסביבי העיקר שיהיו כמה אנשים שאני מכיר ואוהב לידי זה הכל)
ורק אוף דה רקורד..
חוק הסלקציה הוא דבר טוב - או שאתם באמת מצפים ששומר מגודל יחליט על דעת עצמו מי נכנס ומי לא? סלקציה היא דבר טוב כשהיא באה על רקע התרשמות הסלקטור מהאנשים שאותם הוא לא מכניס בגלל שכבר בכניסה הם מגלים התנהגות לא נאותה |
|
|
|
|