|
שאלה למר גלן הולמס (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
בקיצור, אם הנושא לא מעניין אותך - אסור "לחפור"
אם כן - מותר.
ראבק שחר, מה נסגר? |
וואלה לא
גם נושא שמעניין אותי כשחופרים אז חופרים
בכל נושא אם מתחילים לחפור זה ימאס לא קשור אם אוהבים או לא
שים לב שכבר לא הגבתי בטרד הזה מרוב שהוא שיעמם |
|
|
| Flotser |
| תפסיקו לחפור על זה שחופרים :conf: |
|
|
| bekol ram |
| quote: | Originally posted by Flotser
תפסיקו לחפור על זה שחופרים :conf:
|
תפסיקו להפסיק על זה שהחופרים חופרים
טרד חזק
אני אוהב אותו יותר
:D מרגע לרגע |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by bekol ram
תפסיקו להפסיק על זה שהחופרים חופרים
טרד חזק
אני אוהב אותו יותר
:D מרגע לרגע |
תפסיק לאהוב את העובדה שמפסיקים להפסיק את החפירות על אלה שחופרים על נושאים שכבר נחפרו :conf: |
|
|
| m0sh |
שחר את לא שם לב שאתה היחיד שמתלונן?!
ואוו כמה בן אדם יכול להיות עיוור |
|
|
| bekol ram |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
תפסיק לאהוב את העובדה שמפסיקים להפסיק את החפירות על אלה שחופרים על נושאים שכבר נחפרו
|
תפסיק להגיד לי מה לעשות,
אני ימשיך לאהוב את העובדה שמפסיקים להפסיק,
..ושהחופרים יחפרו
:happy2:
| quote: | Originally posted by m0sh
שחר את לא שם לב שאתה היחיד שמתלונן?!
ואוו כמה בן אדם יכול להיות עיוור
|
אני היחידי שמרגיש תלונה במשפט הזה
:) |
|
|
| YoraY |
Tomcraft
הטראקים הישנים שלו חופריייייייייייים
:D:D |
|
|
| bekol ram |
Tomcraft
!!חבל על הזמן
:crazy: |
|
|
| Scorchio |
אני רק רוצה להגיד שבטעות נתקלתי בטופיק הזה בשיטוט בגוגל וקראתי את כולו ופשוט נקרעתי מצחוק...
שחר עדיין חי?
אגב את מי שזה מעניין היום אני לא סובל את המקסים\פטיש
:) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אני רק רוצה להגיד שבטעות נתקלתי בטופיק הזה בשיטוט בגוגל וקראתי את כולו ופשוט נקרעתי מצחוק...
שחר עדיין חי?
אגב את מי שזה מעניין היום אני לא סובל את המקסים\פטיש
:) |
חחחחחחחחחח :D
מקווה שיהיה לי זמן לקרוא חלק כדי לצחוק בעצמי
במקסים לא הייתי משהו כמו שנתיים, לפטיש דווקא הייתה לי חיבה רבה
הליין של ימי חמישי שם בוטל לפני איזה שנה.
איפה היום אפשר לשמוע תמוזיקה הזו?
בעיקר ברשת...אני בעצמי נמצא כיום יותר באיזור הדיפ האוס. |
|
|
| MINTZ |
אני גם חייב להתייחס פה לדברים שנאמרו...
לצערינו הרב זה באמת ככה... ישראל זאת ישראל - אירופה זאת אירופה :]
זה תמיד היה ככה וכנראה גם תמיד ישאר! לומדים את זה עם הגיל חחח
מה גם שגם באירופה באמת אין לך פאבים קטנים שמשמיעים ארמין ואן ביורן - אבל אולי צריך לחכות לשנת 2030 :] - אז יש מצב שאולי יקרה מהפך בתפיסה של בתי קפה ומה צריך להיות בהם. ואולי לא :-(
בכל מקרה: עצה שלי סע לפסטיבל בהולנד זה תמיד חוויה נעימה - תעשן שמה הרבה ואז אולי תשמע את הצלילים שתשב ב COFFESHOPS שמה... :]
בכל מקרה - באמת לא לזלזל בנקסט - זה המעט שיש :]
וזהו לצערי הפסדתי את ארמין לאחרונה אבל מקווה לבוא לשולץ אם אכן זה מתקיים ולראות כמה אנשים חביבים ויקרים (קובי,אילן וכו' ) ... :]
ביי לכולם :] |
|
|
|
|