|
שאלה למר גלן הולמס (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| m0sh |
Tim westwood
הוא דיג'י היפ הופ מפורסם מאד באנגליה
היה לו ליין באיביזה בעדן |
|
|
| Shahar |
כדי שסגנון יהיה פופולארי צריך קודם להתחיל מהתחנות רדיו
הם לא משדרות את זה מספיק
הנה אחותי כבר שומעת את
drop the pleasure
כי היא שומעת אותו הרבה ברדיו
הכל תלוי ברדיואים
אני זוכר את הימים שאח שלי היה מתקשר לרדיו כדי שיגידו לו את השם של
frankie goes to holywood - power of love (ferry corsten remix)
הימים שבלילה היה אפשר לראות באמטיוי קליפים של
dj sakin - protect your mind
וביום יום את
adagio for strings (ferry corsten remix)
עד שהימים האלה יחזרו לא עופר ניסים ולא אף אחד יחזיר את הסצינה |
|
|
| omergunr |
| quote: | Originally posted by Shahar
כדי שסגנון יהיה פופולארי צריך קודם להתחיל מהתחנות רדיו
הם לא משדרות את זה מספיק
הנה אחותי כבר שומעת את
drop the pleasure
כי היא שומעת אותו הרבה ברדיו
הכל תלוי ברדיואים
אני זוכר את הימים שאח שלי היה מתקשר לרדיו כדי שיגידו לו את השם של
frankie goes to holywood - power of love (ferry corsten remix)
הימים שבלילה היה אפשר לראות באמטיוי קליפים של
dj sakin - protect your mind
וביום יום את
adagio for strings (ferry corsten remix)
עד שהימים האלה יחזרו לא עופר ניסים ולא אף אחד יחזיר את הסצינה |
אני מאוד מסכים!! צריך קודם ליצור מודעות והכרה למוזקיה הזו.. אחר כך דברים אחרים..
עריכה: אחותי התחילה לאהוב את סקאזי מאז שיש את הקליפ של היט אנד ראן בערוץ 24 :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
ביי ישראל..
הולנד הנה אני בא. |
|
|
| DjChook |
| דותן כמה אני אוהב לקרוא הודעות שלך.... :) |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by DjChook
דותן כמה אני אוהב לקרוא הודעות שלך.... :) |
תודה אחי חחח
הפצצתי עם "עבריינים וואנאביז" חחחח
:disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief |
|
|
| DjChook |
ת'אמת אני אוהב לקרוא אותם כי חוץ ממך הבנאדם היחיד שמספר לי על הסצינה בת"א הוא אח שלי.. אבל הוא בן 26,
לכן זה משעשע אותי שאתה בגילך היחסית צעיר(לסצינה) כ"כ חזק בתחום...
It makes me wonder what am I gonna be |
|
|
| evolverx |
אז אני מבין שמבצבנו בקנטים ואין מקום ממשי לשוחרי האלקטרוני!!
אני בפברואר בטראנס אנרג'י 2006,ואתם?? |
|
|
| omergunr |
| quote: | Originally posted by evolverx
אז אני מבין שמבצבנו בקנטים ואין מקום ממשי לשוחרי האלקטרוני!!
אני בפברואר בטראנס אנרג'י 2006,ואתם?? |
פה בפורם מחפשים טראקליטסים והורדות לסטים... :mad: |
|
|
| evolverx |
[QUOTE]Originally posted by Sm0keMachine
מר evolverx
אם אינך צעיר מידי, אני לא רואה בעיה שתכנס למסיבות איכותיות כמו באומן, מקסים, ווקס (כשיחזור)..אמנם לא תשמע שם מוזיקת טראנס..אבל תשמע הרבה מוזיקת האוס אנרגטית שהיא לא פחות מענגת את האוזניים ואולי תתחיל בכלל לשמוע את זה יותר...שזה גם מומלץ מאוד :)
בכל מקרה...
אני מסכים שהסצנה באמת במצב על הפנים..
שימו לב שכל ההפקות הכי מושקעות, והמועדונים החי חזקים שייכים בעצם למסיבות של גייז.. בעצם אין ממש קהל של המוזיקה האלקטרונית, חוץ מהפורומים האלה ועוד אנשים בודדים שאני רואה במועדונים..אין הרבה אנשים איכותיים ממש שבאים ומקשיבים למוזיקה..
כנראה בגלל זה נסגר הליין של נקסט..כי פשוט אין קהל בארץ..
וגם.. עוד עובדה קשה היא שכשאנשים יוצאים אז הם מחפשים להגיע לבנות איכשהו.. כי אחרי הכל אם אתה כל יום יוצא למועדון ורוקד לך להנאתך למוזיקה שאתה אוהב, הסיכויים שלך למצוא בת זוג קלושים מאוד.. מה גם שהבנות במסיבות האלו הן המיץ של הקקי בד"כ :D
כך שהרבה אנשים בוחרים לצאת לפאבים, ולנסות להכיר שם..ובפאבים האלה משמיעים מוזיקה ידידותית לבנות ארצנו, שזה שירים של גאנז אנד רוזס, היהודים וכו'......
ובנוסף לכך, בכלל יש לנו מדינה לא כזאת מרובת אוכלוסיה אחרי הכל גם להרבה אנשים אין את הכסף לצאת כל שבוע למועדון ולשלם את הכניסה יחד עם השתיה וכל הנלווה..
אז זה מצב בעייתי!
:confused:
ובקשר לאנגליה...
הבנתי שעכשיו מה שבמיינסטרים שם זה כל הדאנס סטייל לאסגו..
ולא ראפ וכל החרטה הזה
אם בהאוס אנגרטי עסקינן,אתה חייב להקדיש שמיעה לדיסק-Big City Beats Vol.3 mixed by Paul Lomax
אחד המשובחים |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by yahel222
...בלי לפגוע - למה שיבואו אנשים איכותיים
היום זה סצינת השמעונים !!!...
לא עברו כמה שבועות וכבר המקום מלא ערסים ועברינים וואנאביז...
עד לפני 5 שנים הם היו כלואים במועדוני מזרחית שלהם...
אז התחילו לייחצן דרומית לת"א
וזהו...אי אפשר ללכת אחורה...
המוזיקה שרוב חברי הפורום אוהבים גם מאד מתקשרת לאותם שמעונים...
אולי אם תלך קצת לכיוון הטק-האוס או להבדיל ליותר פאנק/גרוב תוכל להביא קהל איכותי.
עם ארמין זה מאד קשה |
השאלה היא האם אנחנו רוצים שהסצינה תחזור רק כדי שנוכל לחזור לימי
התמימות שלנו כשנמצא את עצמנו רוקדים ליד גזען כמוך ונהנים מזה...
מוזר שרק אני שמתי לב לפוסט המלוכלך מאוד שלך
תרשה לי להגיד שזה מגעיל!
אתה צודק הסצינה מתה
חבל שהגזענות עדיין חיה ובועטת יותר מתמיד |
|
|
| m0sh |
מה שאני אהבתי בט'ארד הזה
שאף אחד לא רשם שום דבר בנוגע לנושא
וכולכם
מה לעשות
המוזיקה הזאת לא בסצנה הישראלית וגם אף פעם לא הייתה
כי בהולנד גרמניה ואנגליה
המוזיקה הזאת היא מיין סטרים. |
|
|
|
|