|
שאלה למר גלן הולמס (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
לא יודע מה זה, אני רק יודע שאני יוצא משם מריח כמו מאפרה
:) |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by Shahar
בכל זאת אני ישאר באומן17 :D |
נו מה, בטח כל השבט שלך שם |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Scorchio
נו מה, בטח כל השבט שלך שם |
"המוזיקה שם עדיפה עם כל הכבוד ל"ליין הפטיש |
|
|
| Scorchio |
בסדר...
תזכיר לי מתי היית בפטיש פעם אחרונה? |
|
|
| Sm0keMachine |
אנחנו מדברים על האומן ביום שישי?
זה מוזיקת מיינסטרים לא?
i take you to the candy shop
וכאלה ? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Scorchio
בסדר...
תזכיר לי מתי היית בפטיש פעם אחרונה? |
הספיק לי לשמוע מה מנגנים שם או אם היה שידור של זה ב 102 אז גם שמעתי אותו וכמעט נרדמתי על ההגה
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
אנחנו מדברים על האומן ביום שישי?
זה מוזיקת מיינסטרים לא?
i take you to the candy shop
וכאלה ? |
בדיוק :D
מנגנים שם עוד דברים
out of touch
ועוד דברים שלדעתי כל אחד מהם יותר מעורר ויותר כיף מהמוזיקה שיש במקסים
אה ואל תשכח יש שם גם בנות בניגוד למקסים או לפחות בנות שנראות טוב :D
והכי חשוב שכמה שמנגנים שם מסחרי..לפחות בסוף מנגנים טראנס ואפשר לשמוע דברים כמו
for an angel
carte blanche
adagio for strings
rain down on me
ועוד |
|
|
| Scorchio |
| טוב עזוב ירון אפילו אל תענה חחח |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Shahar
בדיוק :D
מנגנים שם עוד דברים
out of touch
ועוד דברים שלדעתי כל אחד מהם יותר מעורר ויותר כיף מהמוזיקה שיש במקסים
אה ואל תשכח יש שם גם בנות בניגוד למקסים או לפחות בנות שנראות טוב :D
והכי חשוב שכמה שמנגנים שם מסחרי..לפחות בסוף מנגנים טראנס ואפשר לשמוע דברים כמו
for an angel
carte blanche
adagio for strings
rain down on me
ועוד |
טוב מה אני יגיד לך
אני עברתי כבר את תקופת מסיבות החיילים הזוועתית ....
אתה כנראה בתחילתה אז בגלל זה אתה נהנה שם..
אבל אם כבר, אז עדיף לסוע לחממה/צוף/לכת שם הבנתי יש הרבה יותר צ'וצ'ות...וגם יותר איכותיות... |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Scorchio
צודק בהחלט, הקומה 2, הדיפ, צופה סופהביט זה מקומות קטנים שהרעידו את הסצינה.
בוא לא נשכח את תמרז לאונג' והדינמו דבש שגם שמור להם כבוד.
|
:conf:
מוזר לי פתאום לראות דיבורים כאלה פה בפורום..
תגיד צח יצא לך באמת להיות בסופהביט או בצופה?
:p
או שזה סתם נהיה מגניב פתאום להיות אנדרגאונד
אני מאוד שמח לשמוע שאנשים פה נפתחים לכל הדברים האלה,
המקום שהכי אהבתי ולא הזכרתם היה ה
קוסמיק צ'ראלי ז"ל
:p
ואל תשכחו לתת כבוד לקול הקמפוס 106 אפאם, שהוא העמוד שדרה של כל המסיבות האלה,
הזכרתם את 1984, זאת תוכנית ב106 שהפכה לליין גם
וצח מה קרה כל הדיבורים האלה על סמים
:wtf:
בכל המסיבות האלה עם המוזיקה הטובה אני נהנה גם בלי אלכוהול או עם בירה אחת
:crazy: |
|
|
| Glenn-Holmes |
אני מודה שעוד לא הייתי בפטיש ואני סקרן כבר להגיע ולשמוע
את איליה שמעתי רק בבלונדי ז"ל ואהבתי את מששמעתי
(שלא לדבר על רביד יהושע שניגן מ-ע-ו-ל-ה באחד מהאפטרים הטובים שזכורים לי מהווקס השנה...לא שהייתי בהרבה - כולה 4 אבל זה היה אפטר נהדר) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
טוב מה אני יגיד לך
אני עברתי כבר את תקופת מסיבות החיילים הזוועתית ....
אתה כנראה בתחילתה אז בגלל זה אתה נהנה שם..
אבל אם כבר, אז עדיף לסוע לחממה/צוף/לכת שם הבנתי יש הרבה יותר צ'וצ'ות...וגם יותר איכותיות... |
גם אני עברתי את זה
אבל זה עדיין יותר כיף מלשמוע את השיעמום שיש במקסים
אני אומר לך שלפעמים אני שומע 102 ואני נרדם על ההגה#$#!
ואני הולך ללכת בחמישי
ובקשר לצוף רק בזמן האחרון הסתדרתי עם יחצן שם שיכניס אותי קבוע למה לא העבירו אותי סלקציה |
|
|
| Haoman TraffiC |
אין מקום בארץ שמתקרב אפילו לאוירה שיש במקסים
אני לא מבין על מה הויכוח בכלל...0
שחר..עוד לא יצא ליהיות באומן בימי שישי ואני מאמין גם שלא יצא לי ליהיות,אבל עם כול הכבוד במקסים עוד לא היית ואני בספק אם בכלל תהיי אבל תאמין לי שמצב הנשים שם לא גרוע...כאילו אין שם פרחות עם פאן שמונה אגורות וחצי קילו איפור
אבל בסדר...אנחנו מיסתדרים עם זה
שוב אם לא הבהרתי את עצמי ילדים
אין מקום בארץ שמתקרב אפילו לאוירה שיש במקסים |
|
|
|
|