|
שאלה למר גלן הולמס (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| m0sh |
| לא טוב לך שחר אז אל תקרא. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by m0sh
לא טוב לך שחר אז אל תקרא. |
באאא לי להגיב
לא טוב לך זדיין לפורום אחר
פעם עשית את זה ובא בטוב אחושרמוטה |
|
|
| m0sh |
אם זה היה הט'רד שלך אז סבבה
אבל מי אתה שתגיד מה צריך לעשות פה
מה אתה קשור לעניין בכלל
מנהלים שיחה בכיף ואתה כמו תמיד טמבל מגיב תגובה לא קשורה וולגרית. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by m0sh
אם זה היה הט'רד שלך אז סבבה
אבל מי אתה שתגיד מה צריך לעשות פה
מה אתה קשור לעניין בכלל
מנהלים שיחה בכיף ואתה כמו תמיד טמבל מגיב תגובה לא קשורה וולגרית. |
נו אז תעבור פורום
מה קרה האלה בפורום של הנאצים העיפו אותך גם ? פחח |
|
|
| m0sh |
אני לא יעבור פורום ולא נרשמתי לשם
וירדו עליך שמה קצת אז ברחת?
כמו שניסית שוב לזיין במוח עם הסרטים ופתאום שתקת אחרי שחן הביא לך בה
אז תקשיב צחצח
סתום תפה ותפסיק לזיין במוח |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
אולי חלאס?
פתחו חלון באיסי ותקללו עד מחר. |
|
|
| bekol ram |
יש בזה משהו..
הגיע הזמן לצאת מהסרט של מי יותר טוב
רוב הפורום הזה חי באשליה של גיבורי על
תרדו לקרקע, אף אחד לא יותר טוב מהשני
אחד יודע יותר אחד פחות,
כולם פה בשביל לקדם את המוסיקה,
שימו את זה מול העיניים שלכם
המטרות האישיות כבר יתגשמו בדרך
ביי
תותחים
:nervous: :wtf: |
|
|
| m0sh |
צודק אני מפסיק
יש לי וירוס סעמק |
|
|
| bekol ram |
יצאת תותח
גדולה של בן-אדם
זה להודות בטעות |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
טוב מה עשיתם מזה טרד חפירות
בשביל זה יש טרד אוף טופיק
טוב שלא 20 עמודים על מזה פרוגרסיב |
ואם זה אכן המצב מה הבעיה עם זה?
לי זכורים בעבר הלא רחוק טרדים של 20 עמודים על איך לסדר תשיער...
אני חושב שאני מעדיף 20 עמודים על מה זה פרוגרסיב :rolleyes: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
ואם זה אכן המצב מה הבעיה עם זה?
לי זכורים בעבר הלא רחוק טרדים של 20 עמודים על איך לסדר תשיער...
אני חושב שאני מעדיף 20 עמודים על מה זה פרוגרסיב :rolleyes: |
אם זה היה מגיע לאנשהו כמו העמודים על לסדר שיער סבבה
אבל וואלה זה נהיה חפירה ארכיולוגית כבר
יעני לאן עוד אפשר להגיע מפה חחח |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Shahar
אם זה היה מגיע לאנשהו כמו העמודים על לסדר שיער סבבה
אבל וואלה זה נהיה חפירה ארכיולוגית כבר
יעני לאן עוד אפשר להגיע מפה חחח |
בקיצור, אם הנושא לא מעניין אותך - אסור "לחפור"
אם כן - מותר.
ראבק שחר, מה נסגר? |
|
|
|
|