|
שאלה למר גלן הולמס (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
מה רע בשיער מתולתל ?! :eyes:
שחר, לא הייתה לך חברה? אני כבר לא מבינת'ך |
|
|
| YoraY |
אשליה מתוקה:
אם נפתח מועדון נקרא לו
TA
ומספיק מסיבה אחת טובה יש לנו כתבה ככה בערוץ 10 על תקן
"הפורום שפתח מועדון"
ואז כולם יבואו
והסצנה תחזור
והגילגול ימשיך
והכל יהיה יפה...!:>
בקיצר
מי עשיר פה? |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by YoraY
אשליה מתוקה:
אם נפתח מועדון נקרא לו
TA
ומספיק מסיבה אחת טובה יש לנו כתבה ככה בערוץ 10 על תקן
"הפורום שפתח מועדון"
ואז כולם יבואו
והסצנה תחזור
והגילגול ימשיך
והכל יהיה יפה...!:>
בקיצר
מי עשיר פה? |
רעיון גדול..
איןכסף :( |
|
|
| yahel222 |
אהה שחר אני מבין
אתה כאילו בא פה בגישה של הפוך על הפוך....פחחחח
שמע - אם יש לך חבר יחצן שהכניס את חבריך בני ה-18 אז תהיה בטוח שכל ילד בן 18 שבא לשם יש לו חבר יחצן שמכניס אותו
ובקשר לכוסיות ??? כנס ללילה ותן קישור לתמונה של מישהו שנראית טוב.
מעניין אותי....
ככה תוכל להשתיק את כולם... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
מה רע בשיער מתולתל ?! :eyes:
שחר, לא הייתה לך חברה? אני כבר לא מבינת'ך |
לא אוהב לא נמשך לזה
| quote: | Originally posted by yahel222
אהה שחר אני מבין
אתה כאילו בא פה בגישה של הפוך על הפוך....פחחחח
שמע - אם יש לך חבר יחצן שהכניס את חבריך בני ה-18 אז תהיה בטוח שכל ילד בן 18 שבא לשם יש לו חבר יחצן שמכניס אותו
ובקשר לכוסיות ??? כנס ללילה ותן קישור לתמונה של מישהו שנראית טוב.
מעניין אותי....
ככה תוכל להשתיק את כולם... |
וואלה בוא נהיה איתך לארג' עד הסוף
קח תמונה לא מלילה של מישהי שאני תופס מהלוק שלה
 |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Shahar
לא אוהב לא נמשך לזה
וואלה בוא נהיה איתך לארג' עד הסוף
קח תמונה לא מלילה של מישהי שאני תופס מהלוק שלה
|
ואלה אחי
כל אחד והטעם שלו....
לדעתי היא סתם צ'חלה - ערסית שמנסה להיות צפונית
עם העלק בלונד הזה
והיעני גוף חטוב אבל בעצם תחת ענק....
צ'חלות !!!! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by yahel222
ואלה אחי
כל אחד והטעם שלו....
לדעתי היא סתם צ'חלה - ערסית שמנסה להיות צפונית
עם העלק בלונד הזה
והיעני גוף חטוב אבל בעצם תחת ענק....
צ'חלות !!!! |
שמע מה שקשור לטעם אנלא יכול להתווכח למה אתה תמיד יכול להגיד שאני טועה
אבל אני שם לך תזין ותביצים שלי שהיית מסתכל עליה
ואם אין לה את אחד התחתים הכי יפים שראיתי שיפול לי עכשיו הבולבול איך אני איתך?
ואני בררן ראית את הדרישות שלי
בחורה שאין לה גוף מושלם לא נכנסת לפלאפון שלי |
|
|
| Scorchio |
דותן אני ממליץ לך בחום להגיע לפטיש כן זה שניה מהסנטר בדיוק מול הכניסה של החנות של קסטרו וליד האוזן השלישית.
| quote: | Originally posted by Shahar
נכון לא הייתי שם ותיודע שאני לא יבוא ויחרטט סתם
הכתבה שהייתה בלילה הספיקה כדי להבין איזה מקום זה ואתה מסכים איתי שהוא לא כמו השרון ולא כמו הפנטסטיק ווקס נכון?
אולי מבחינת מוזיקה כן
מה שאני שמעתי משם באמת היה משעמם ונראה לי שאפילו אמרתי לך יום אחר כך..
נכון פאנקי אני אוהב אנלא בא להכחיש
השאלה אם מנגנים שם פאנקי או שפעם לפני חודש היה שם דיג'יי שניגן פאנקי
ושוב תלוי איך המקום אם זה נראה כמו איזה מחסן שמנגנים בו פאנקי אני באמת יעדיף ללכת לאומן כי אל תשכח שהסגנון שאני באמת אוהב זה טראנס
|
קודם כל לפני שאתה פותח את הפה תברר.
יש שני רזידנטים במקום הזה - איליה ורביד יהושוע, איליה הוא דיג'יי שבנה את השם שלו על פאנקי האוס וכיום מנגן פאנקי ואלקטרו.
רביד מנגן הכל החל מאלקטרו ועד לפאנקי טקנו.
אתה מדבר איתי על הקהל של השרון 12?
הקהל בפטיש איכותי הרבה יותר משם וגם זה קהל הרבה יותר רחב.
אם אתה מחפש בחורות בנות 18 לא תמצא שם אבל מה שכן תמצא זה בחורות יותר גדולות שנראות מצויין ואם לא תבוא להן בפוזה של העבריין צעצוע שלך אולי אפילו יסתכלו לכיוון שלך.
מעבר לזה מתארחים שם בקביעות טוכנר (שאתה יודע בדיוק מה הוא מנגן ואל תגיד לי שאתה לא אוהב אותו).
ברוטו שמנגן פאנקי אלקטרו, גיא גרבר, אסי קוז'אק וכו...
בנוגע למקום עצמו, הוא ממוקם מתחת לאדמה, קיבולת מלאה שם זה משהו כמו חמש מאות איש גג, וזה די והותר.
בנוגע לעיצוב של המקום הוא מעוצב כמו מועדון רגיל, זה לא איזה מחסן אנדרגראונד. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Scorchio
קודם כל לפני שאתה פותח את הפה תברר.
יש שני רזידנטים במקום הזה - איליה ורביד יהושוע, איליה הוא דיג'יי שבנה את השם שלו על פאנקי האוס וכיום מנגן פאנקי ואלקטרו.
רביד מנגן הכל החל מאלקטרו ועד לפאנקי טקנו.
אתה מדבר איתי על הקהל של השרון 12?
הקהל בפטיש איכותי הרבה יותר משם וגם זה קהל הרבה יותר רחב.
אם אתה מחפש בחורות בנות 18 לא תמצא שם אבל מה שכן תמצא זה בחורות יותר גדולות שנראות מצויין ואם לא תבוא להן בפוזה של העבריין צעצוע שלך אולי אפילו יסתכלו לכיוון שלך.
מעבר לזה מתארחים שם בקביעות טוכנר (שאתה יודע בדיוק מה הוא מנגן ואל תגיד לי שאתה לא אוהב אותו).
ברוטו שמנגן פאנקי אלקטרו, גיא גרבר, אסי קוז'אק וכו...
בנוגע למקום עצמו, הוא ממוקם מתחת לאדמה, קיבולת מלאה שם זה משהו כמו חמש מאות איש גג, וזה די והותר.
בנוגע לעיצוב של המקום הוא מעוצב כמו מועדון רגיל, זה לא איזה מחסן אנדרגראונד. |
שדברתי על השרון והווקס דברתי על איך שהמקום נראה
ועם כל הכבוד בשרון לא היו כאלה בנות..
בווקס כן..ועדיין בימי חמישי יש שם בנות שנראות טוב
ובכתבה בלילה כתבו שזה מקום שונה..תקרא אותה ותראה שאני צודק
ובקשר לבחורות ראית שאני מסתדר :D |
|
|
| Sm0keMachine |
| ברוטו הזה ניגן מצוין בשישי האחרון :eyes: |
|
|
| Scorchio |
קראתי את הכתבה, וזה באמת מקום שונה וזה מה שעושה אותו למיוחד כזה.
זה לא מועדון-על, אין בו סאונד של 100 אלף דולר ואין שם מקום ל-2000 איש
אבל מה שיש מספיק תאמין לי אני מבקר שם בקביעות.
ואם אתה מסתדר אני לא יודע, עוד לא ראיתי אותך עם בחורה רק שמעתי סיפורים...
ואת ההיא שדיברה איתך בטלפון אתה מחשיב?
חחחח |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Scorchio
קראתי את הכתבה, וזה באמת מקום שונה וזה מה שעושה אותו למיוחד כזה.
זה לא מועדון-על, אין בו סאונד של 100 אלף דולר ואין שם מקום ל-2000 איש
אבל מה שיש מספיק תאמין לי אני מבקר שם בקביעות.
ואם אתה מסתדר אני לא יודע, עוד לא ראיתי אותך עם בחורה רק שמעתי סיפורים...
ואת ההיא שדיברה איתך בטלפון אתה מחשיב?
חחחח |
שמע נכון שאני אוהב מסיבות ענק אבל אם תביא לי מועדון בסגנון הווקס שמכניס 500 איש אנלא יגיד לך שזה מקום מסריח
ונכון ראית תמונות של ידידות..ותמונות שלי עם בחורות..וההיא בטלפון זה סתם דוגמא..
והאסמס שראית שידידה דוגמנית שלי שלחה לי
(זוכר מחוץ לשרון12) |
|
|
|
|