return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
שאלה למר גלן הולמס (pg. 4)
View this Thread in Original format
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by TTman
מבחינתי ההומו הזה בכלל לא דיג'יי ואין לו מושג מזה דיג'יי..
ואם כל הכבוד זה לא הוא שיוצר את המוזיקה הזו אלה הסאונדמן שלו.. וגם את הסטים שהוא מנגן זה הסאונדמן מכין לו אותם..

אין לו מושג מה צריך לעשות עם קומפקטים, מיקסר ופטיפונים..

יופי, עכשיו לך ספר את זה לכל הצעירים בארץ.
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Shahar
אז בוא תשמע משהו
בדיוק היום דברתי עם
Ernesto
מ
Ernesto vs Bastian
והוא אמר לי שבהולנד האהוס משתלט..לצערנו...ורק בקיץ יש מסיבות גדולות ואין הרבה מועדונים כבר כמו פעם




מזה החרטות האלה מה נהיית לי גזען עכשיו?
נכון העיריה הרסה את חיי הלילה
אבל מזה החרטות האלה "ערסים" בגלל שבנאדם יריב איתך לא תבוא למסיבה?
בוא תשמע דוגמא ותקחו אותה לצומת הלב שלכם כולכם
לפני שנתיים הייתי בקשר עם מישהי שהיה לה חבר ועמדה להפרד ממנו
הוא ידע שאני רוצה אותה והייתי בא אליה לתוך השכונה ושמתי עליו אלף זין למה ידעתי שאני והיא רוצים אחד תשני ועל הזין שלי מה שיהיה אם אני בא לשכונה שלו (בסוף תפסתי אותו במסיבה שטייסטו ניגן בגני התערוכה והוא לחץ לי יד כמו גבר ולא הוציא מילה לא במקום אפילו שהוא היה עם אנשים)

בקיצור מה שאני בא להגיד שאם אנשים אוהבים משו הם יעשו בשבילו הכל
אז די עם החרטות האלה "ערסים" למה אנשים שאתה קורא להם ככה רק עושים שמח לא כמו האנשים פה שכל היום בוכים שהמסיבות גרועות
ווואלה אני מאחל לכולם פה להיות כמוהם
הלוואי שתשיגו בחורות כמו שהאנשים שאתם מזלזלים בהם משיגים
אבל זה לא יקרה למה חוץ מלדעת קצת שמות של דיג'יים אף אחד פה לא באמת מגיע לרמה שלהם

נקווה שהבנתם תכוונה

עכשיו אני רוצה להיות ערס..
איפה נרשמים?
TTman
quote:
Originally posted by Koby
מה לעשות כפרעע?
קודם כל תחשוב...אתה לא אדם קדמון נכון?
נראה לי ממש עלוב שאתה מזלזל באנשים מהפורום כשאתה בעצם אחד מהם ומהלל את הערסים(נראה לי שאתה אחד גם מהם)..הבנות שהם משיגים? פרחווות בדיוק כמוהם..בחורה שמכבדת את עצמה לא תיצא עם בבון נכון?..והשמחה שלהם(לא כולל שירי דיכאון) היא אחלה..רק כשזה לא בא על חשבון אחרים..
אפשר לחפור על זה עוד שנה ולא יצא מזה כלום כי כל אחד ישאר בדעה שלו..


מצדיק את דבריך, חברי לפורום;)
TTman
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
יופי, עכשיו לך ספר את זה לכל הצעירים בארץ.


צודק, הכל זה בגלל התחנות רדיו וגם הגלל הפירסום של ההומו המעפן הזה בארץ..

אני זוכר עוד בתחילת הדרך שלו, הייתי במסיבה בקו מילניום אז היה כתוב על הפלייר עופר ניסים, אז התחלנו חברים שלי ואני לצחוק על השם שלו ועל זה שהקו מביא דיג'יי שבא לנגן שירי דיכאון:D
וגם כשהוא עלה אף אחד לא התלהב ולא ידע מי הוא בכלל..

לא כמו שהמצב היום.. הכל בגלל המיסחור והפרסום והגב של תחנות הרדיו..

תאמין לי אם היו משמיעים טראקים של רוברט גיטלמן, אז כולם היו מתלהבים ממנו ונכנסים למוזיקה שלו.. ואולי היום הוא היה הדיג'יי מספר אחד בארץ..
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by TTman
צודק, הכל זה בגלל התחנות רדיו וגם הגלל הפירסום של ההומו המעפן הזה בארץ..

אני זוכר עוד בתחילת הדרך שלו, הייתי במסיבה בקו מילניום אז היה כתוב על הפלייר עופר ניסים, אז התחלנו חברים שלי ואני לצחוק על השם שלו ועל זה שהקו מביא דיג'יי שבא לנגן שירי דיכאון:D
וגם כשהוא עלה אף אחד לא התלהב ולא ידע מי הוא בכלל..

לא כמו שהמצב היום.. הכל בגלל המיסחור והפרסום והגב של תחנות הרדיו..

תאמין לי אם היו משמיעים טראקים של רוברט גיטלמן, אז כולם היו מתלהבים ממנו ונכנסים למוזיקה שלו.. ואולי היום הוא היה הדיג'יי מספר אחד בארץ..

תאמין לי גיטלמן לא צריך ת'סצנה של הארץ, מעריכים אותו מספיק בחול.
ולגבי עופר ניסים..
אחרי המסיבה בניצנים שאלתי ידידה שלי איך היה..
מה אתה חושב שהיא אמרה לי?
"עופר ניסים היה פצצה"
שאלתי מה עם טיאסטו?
"פחחחחחח למה מי הוא"
תסיק מסקנה לבד..

ומילא זה היה רק עופרה, באים ומחקים אותו אפסים או אפסיות, איך שתקרא לזה.. כגון: ניקה..
TTman
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
תאמין לי גיטלמן לא צריך ת'סצנה של הארץ, מעריכים אותו מספיק בחול.
ולגבי עופר ניסים..
אחרי המסיבה בניצנים שאלתי ידידה שלי איך היה..
מה אתה חושב שהיא אמרה לי?
"עופר ניסים היה פצצה"
שאלתי מה עם טיאסטו?
"פחחחחחח למה מי הוא"
תסיק מסקנה לבד..

ומילא זה היה רק עופרה, באים ומחקים אותו אפסים או אפסיות, איך שתקרא לזה.. כגון: ניקה..



חחחחח, עזוב אותך מה שהיה בניצנים היה פשוט בזיון..
היה רק איזה חמישה אחוז מכלל האנשים שבאו בשביל טיאסטו.. כל השאר באו בשביל עופרה..
אני פגשתי שם כמה חברה שפגשתי בקסטרו והייתי איתם..
ואז התחלנו לשירים את הטראקים של טיאסטו ואנשים הסתכלו עלינו כאילו שנפלנו מהירח.. אתה מביןןן??
במילה אחת..
ב-ז-י-ו-ן
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by TTman
חחחחח, עזוב אותך מה שהיה בניצנים היה פשוט בזיון..
היה רק איזה חמישה אחוז מכלל האנשים שבאו בשביל טיאסטו.. כל השאר באו בשביל עופרה..
אני פגשתי שם כמה חברה שפגשתי בקסטרו והייתי איתם..
ואז התחלנו לשירים את הטראקים של טיאסטו ואנשים הסתכלו עלינו כאילו שנפלנו מהירח.. אתה מביןןן??
במילה אחת..
ב-ז-י-ו-ן

טוב יאללה בוא, אני אורז להולנד.. אתה בא?
TTman
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
טוב יאללה בוא, אני אורז להולנד.. אתה בא?


יש לי צבא לסיים
וגם אני לא רוצה לגור שם, אני רוצה שיהיה לי את הכסף לבוא לשם לשבוע בשביל מסיבה טובה ולחזור לארץ.

אתה מבין?
זו צריכה להיות החשיבה שלך
:D
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by TTman
יש לי צבא לסיים
וגם אני לא רוצה לגור שם, אני רוצה שיהיה לי את הכסף לבוא לשם לשבוע בשביל מסיבה טובה ולחזור לארץ.

אתה מבין?
זו צריכה להיות החשיבה שלך
:D

החשיבה שלי אחרת.. לבקר בכל רחבת ריקודים שמכבדת את עצמה בעולם..
ע"ע קרים אמנזיה
Shahar
quote:
Originally posted by TTman
תגיד לי.. אצל קב"ן כבר ביקרת???

מה כל החרא הזה שכתבת פה, לא חבל על הזמן שלך לכתוב את השטויות האלה???
ותפסיק לדבר כמו איזה עבריין..
ומה קשור שהם משיגים פי אלף יותר בנות??
בואנה אתה ממש ילד מסכן!!!
כל מה שכתבת פה ממש הצחיק אותי, אז אם אתה יכול לכתוב עוד בדיחות כאלה אז בכיף..
ותודה על האיחולים להיות כמוהם, אבל אני ממש מסרב.. כי זה חרא של אנשים מה השאיפות שלהם בחיים?? שתהיה לכם חברה כוסית בשביל להסתובב ולעשות פוזות???
ונכון הם עושים שמח, הם הולכים מכות ובשבילם זה ממש שמחה..
תסביר לי איך כל פעם שיש מכות, אז ערסים מעורבים??
למהההה???
תסביר לי???
ואל תכתוב לי שהם משיגים בנות!!!
כי זה אחד הדברים הכי טיפשיים ששמעתי


פחחחח שמע מי שמסכן פה זה אתה עם כל החרטות שכתבת פה עד עכשיו
גם על זה שאתה חושב שטייסטו צריך להיות מקום ראשון וגם על המסיבות שתיוצא אליהם
תיודע מי חושב שאני מדבר כמו עבריין ילדי כאפות כמוך שפוחדים לדרוך על מישהו שלא יזיינו אותם
בגלל זה אנשים כמוך מפחדים לצאת למסיבות אבל זה לא אומר שזה המצב בארץ
ווואלה תהיה בטוח שהם אנשים יותר שמחים ממך
וזה אתה שקורא להם ערסים אמרתי לך אנלא קורא להם ערסים
וכן תהיה בטוח שהם משיגים יותר בנות ממה שתמשיג
אם בכלל אתה משיג חח

quote:
Originally posted by Koby
מה לעשות כפרעע?
קודם כל תחשוב...אתה לא אדם קדמון נכון?
נראה לי ממש עלוב שאתה מזלזל באנשים מהפורום כשאתה בעצם אחד מהם ומהלל את הערסים(נראה לי שאתה אחד גם מהם)..הבנות שהם משיגים? פרחווות בדיוק כמוהם..בחורה שמכבדת את עצמה לא תיצא עם בבון נכון?..והשמחה שלהם(לא כולל שירי דיכאון) היא אחלה..רק כשזה לא בא על חשבון אחרים..
אפשר לחפור על זה עוד שנה ולא יצא מזה כלום כי כל אחד ישאר בדעה שלו..


מה קשור אדם קדמון?
כן אני מזלזל במי שמזלזל באחרים יש בעיה?
ואני ימשיך לזלזל בכל מי שאומר ערסים
ותדע לך שרק בגלל זה אנשים כאלה אוכלים מכות
ותכלס אולי אתה חושב אני כמוהם אבל ראית את חברה שלי? צח במקרה כתב פה אז אולי הוא יראה את זה
הראתי לו בנות שאני מכיר .. תשאל אותו איך הם נראות טוב מותק?

תקרא להם פרחות תקרא להם איך שבא לך
הם נראות טוב ואוהבות גברים עם בטחון
זה שאנשים כמוך חושבים שהם אוהבות "ערסים" זה בעיה שך
עם דיבור כזה בחיים לא תשיג בחורה עם בטחון
ומה תחושב אנלא רואה אנשים כמוך שאומרים "איך הכוסית הזאת מסתובבת עם הערס הזה" אני יודע שתיודע שהאנשים שאתה קורא להם ערסים מסתובבים עם בנות שנראות טוב אבל מה לעשות זה אוכל אותך או אנשים כמוך ולא חסר אנשים שראיתי שמזלזלים ב "ערסים" אבל אומרים שיש להם בנות שנראות טוב אז חלאס פוזות לא עלי
ותחפור תרואה אני אוהב להגיב זה גם מגדיל לי את הפוסטים אז למה לא??

Dj Alex (ISR)
כגדחגדעחלכגד כחגךג כג חלךכג חלךכגחלך גחלך כגל כג
זאת ההודעה הכי חכמה שראיתי עד עכשיו בטרד הזה ! ^
Koby
quote:
Originally posted by Shahar
מה קשור אדם קדמון?
כן אני מזלזל במי שמזלזל באחרים יש בעיה?
ואני ימשיך לזלזל בכל מי שאומר ערסים
ותדע לך שרק בגלל זה אנשים כאלה אוכלים מכות
ותכלס אולי אתה חושב אני כמוהם אבל ראית את חברה שלי? צח במקרה כתב פה אז אולי הוא יראה את זה
הראתי לו בנות שאני מכיר .. תשאל אותו איך הם נראות טוב מותק?

תקרא להם פרחות תקרא להם איך שבא לך
הם נראות טוב ואוהבות גברים עם בטחון
זה שאנשים כמוך חושבים שהם אוהבות "ערסים" זה בעיה שך
עם דיבור כזה בחיים לא תשיג בחורה עם בטחון
ותחפור תרואה אני אוהב להגיב זה גם מגדיל לי את הפוסטים אז למה לא??

חחחח בכייף..
דבר ראשון.....ערסים ערסים ערסים ערסים ערסים ערסים ערסים ערסים..אוקי?
לא הבנתי רק מי אוכל מכות ולמה...
ולגבי החברה שלך..שיהיה בהצלחה..אבל למה אתה מנסה להתנשות על אחרים..עד כדי כך אתה חסר בטחון בחיים שאתה צריך את הצומי של הפורום????אתה לא מכיר אותי..לא יודע איך אני נראה..ומה קורה בחיים האישיים שלי אבל אני לא יבוא להתלהב פה איזה חברה כוסית יש לי(ויש לי =] ) כי זה לא לעניין..לזה התכוונתי כשאמרתי שאתה מנסה לזלזל ולהתנשות על חבריך בפורום
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement