return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 
שאלה למר גלן הולמס (pg. 12)
View this Thread in Original format
bekol ram
נעים מאוד.. בועז
על טעם וריח כיף להתווכח
סתם.. אתה די צודק
;) אבל זו עדיין הדעה שלך

אחרי הקטע האומנותי נעבור לקטע יותר רציני
אנחנו אוהבי הטראנס האיכותי ובמיוחד הפרוגרסיב
צריכים ללמוד מטיברייקס שלקחו סצינה לא מוכרת בארץ
והפכו אותה לליין מצויין, גו טיברייקס

ועוד המלצה קטנה ממני
gorillaz - feel good inc (stanton warriors mix)

קטע מדליק
Flotser
quote:
Originally posted by Shahar
איכססססס ברייקס
אם כבר אהוס אז פאנקי ואלקטרו
כל השאר גועל נפש


למה את מקשר ברייקביט להאוס דווקא?

מה שבקהילת טראנס נוהגים לכנות "ברייקס" זה לא בדיוק ברייקביט,
ויכול להיות שאתה פשוט מתכוון לזה..

ואני בחוצפתי אנסח את התגובה שלך מחדש:

לאאאמכייייר ברייקס
אם כבר האוס אז פאנקי ואלקטרו
כל השאר אני לא מכיר כל כך טוב
Scorchio
quote:
Originally posted by bekol ram
אחרי הקטע האומנותי נעבור לקטע יותר רציני
אנחנו אוהבי הטראנס האיכותי ובמיוחד הפרוגרסיב
צריכים ללמוד מטיברייקס שלקחו סצינה לא מוכרת בארץ
והפכו אותה לליין מצויין, גו טיברייקס


שלא שהם עשו אותה מאפס, היה מספיק קהל של אנדרגראונד גם לפני זה הם פשוט הפנו את כולם לעבר משהו חדש
bekol ram
quote:
Originally posted by Scorchio
שלא שהם עשו אותה מאפס, היה מספיק קהל של אנדרגראונד גם לפני זה הם פשוט הפנו את כולם לעבר משהו חדש


לא חסר קהל של פרוגרסיב וטראנס,
אבל איך לע%@#% לא קיימים ליינים רציניים,
למה מישהו לא פשוט מפנה את כולנו לעבר משהו חדש?
אני חולם לראות אומנים כמו טרנטמולר, ניקולה גאלה וטילט,
אולי איזה אוזגור קן קטן
הלכתי קצת רחוק, הלוואי שיתחיל ליין שבנוי בסגנון של ארמין
שיתחיל מפרוגרסיב ויעלה לאפליפטינג, לא סיפור גדול אחרי הכל

די עצוב אבל פעם אחרונה שממש נהנתי במסיבה הייתה באוגוסט 2003
כשקוסמיק גייט, ההרכב שהכי אהבתי אז, הגיע לנגן בחיפה
:toothless ביום הולדת שלי
מאז אני עדיין מחכה לריגוש האמיתי הבא :(
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by bekol ram
לא חסר קהל של פרוגרסיב וטראנס,
אבל איך לע%@#% לא קיימים ליינים רציניים,
למה מישהו לא פשוט מפנה את כולנו לעבר משהו חדש?
אני חולם לראות אומנים כמו טרנטמולר, ניקולה גאלה וטילט,
אולי איזה אוזגור קן קטן
הלכתי קצת רחוק, הלוואי שיתחיל ליין שבנוי בסגנון של ארמין
שיתחיל מפרוגרסיב ויעלה לאפליפטינג, לא סיפור גדול אחרי הכל

די עצוב אבל פעם אחרונה שממש נהנתי במסיבה הייתה באוגוסט 2003
כשקוסמיק גייט, ההרכב שהכי אהבתי אז, הגיע לנגן בחיפה
:toothless ביום הולדת שלי
מאז אני עדיין מחכה לריגוש האמיתי הבא :(


מה קשור אבל טרנטמולר לפרוגרסיב?
לא ששמעתי סטים שלו אבל למיטב ידיעתי הוא אפשהו באזור האלקטרו לא סגור בדיוק איזה סגנונות הוא יוצר/מתקלט - בטח לא פרוגרסיב
לגבי אוזגור קאן...גם כן יותר מתקלט טק האוס מאשר פרוגרסיב אם בכלל הוא זורק איזה קטע פרוגרסיב בסטים
די גיים של פרוגרסיב שאני הייתי רוצה לראות פה (ואני לא מדבר על הגדולים והיקרים אלא על אלה שלהערכתי לא אמורים לעלות יותר מדי)

בואו לא נשכח שמעצמת פרוגרסיב אולי מספר אחת כיום נמצאת במרחק 200 דולר טיסה מפה - יוון
ניקולה גאלב קוסמאס אפסילון כריסטיאן קאמבאס סטל ועוד רבים וטובים
ולמשרציני המקום מאכלס גם מסיבות מעולות מדי חודש אם לא מדי שבוע (לא בכל האיים האהובים על הישראלים בדר"כ אלא בערים מרכזיות כמו סלוניקי פיראוס אתונה וכו') די גיי מהטופ 10 שנמצא שם כמעט דרך קבע (אני מדבר על יותר מפעם בחודש!) הוא הרנאן קאטאניו עוד אושיית פרוגרסיב למשאוהב אותו

מותר לחלום אבל כדאי להתחיל לחלום בקטן
להביא די גיי מיוון יכול להסתכם טיסה + תשלום לדי גיי + מלון הכל כולל הכל ב500-600 דולר שזה באמת לא הרבה...
עכישו מתחילה הבעיה
להשיג תכסף הזה (ולא לשכוח שעדיין צריך לשלם על מקום שזה עסק לא זול ולייחצן טוב תמסיבה שלא יהיו הפסדים....מה גם שהייחצון עצמו מתווסף גם הוא לעלויות)
-AP-
לפי איך שאתה מתאר את זה - לא בשמים. למה שמישהו לא יקום ויעשה את זה? כי לאף אחד לא איכפת. וזה מה שחבל. פרוגרסיב יהיה יותר קשה לייחצן, אבל אם באמת להביא מישהו סגנון ארמין שעולה מפרוגרסיב לאפליפטינג וטק טראנס יהיה קל הרבה יותר להביא קהל קבוע שלא מכור למוזיקה הזאת בבית למסיבות כאלה, כי עם כל הכבוד לפרוגרסיב הקהל הישראלי עדיין יותר קשור לאפליפטינג, כי מבחינת קצב ומלודיות אפשר לדמות את זה קצת לפסיי שזה מה שהולך פה.
רגע, שכחתי שוב... לאף אחד לא איכפת. :(
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by -AP-
לפי איך שאתה מתאר את זה - לא בשמים. למה שמישהו לא יקום ויעשה את זה? כי לאף אחד לא איכפת. וזה מה שחבל. פרוגרסיב יהיה יותר קשה לייחצן, אבל אם באמת להביא מישהו סגנון ארמין שעולה מפרוגרסיב לאפליפטינג וטק טראנס יהיה קל הרבה יותר להביא קהל קבוע שלא מכור למוזיקה הזאת בבית למסיבות כאלה, כי עם כל הכבוד לפרוגרסיב הקהל הישראלי עדיין יותר קשור לאפליפטינג, כי מבחינת קצב ומלודיות אפשר לדמות את זה קצת לפסיי שזה מה שהולך פה.
רגע, שכחתי שוב... לאף אחד לא איכפת. :(


אם כבר מדברים על פסי

בחר לך 5 קטעים באופן אקראי של פסיי
צרוב על דיסק אחד
עכשיו שים בסי די גיי ותוריד להם תפיץ ב - -15 בערך

תוצאות מאוד מעניינות לעתים - מדהים שהפרוגרסיב (טראנס) כנראה די צמח משם
yahel222
quote:
Originally posted by bekol ram


די עצוב אבל פעם אחרונה שממש נהנתי במסיבה הייתה באוגוסט 2003
כשקוסמיק גייט, ההרכב שהכי אהבתי אז, הגיע לנגן בחיפה
:toothless ביום הולדת שלי
מאז אני עדיין מחכה לריגוש האמיתי הבא :(


הייתי אז בחיפה
הייתי בצבא
כולם שם היו תיכונסיטים כאלה
אבל אין קוסמיק גייט...בימים הטובים של הטראנס אנרג'י.....
היה שווה לנסוע במיוחד מר"ג !!!

בכל אופן 2 מסיבות שיכולות להיות אופציות נחמדות -
חמישי הבא באומן 17 ליטל לואי ווגה
שבא לארץ די הרבה וכל פעם מפציץ מחדש !! באמת אבל מפציץ
ויום שלישי במקסים - יש איזה ליין חדש שהקימו כמה דיג'יים ישראליים
שמטרתו לקדם את עצמם ודיג'יים ישראלים אחרים
זה שייך בין היתר לג'ימס בלונדי (יש לו שם אמיתי לא זוכר כרגע) ובכל אופן גם אמור לנגן הדיג'יי של הפטיש וכו'
אמור להיות ממש טוב
פרטים נוספים למי שרוצה יש בעיתון ת"א.....
DvJ
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes

מותר לחלום אבל כדאי להתחיל לחלום בקטן
להביא די גיי מיוון יכול להסתכם טיסה + תשלום לדי גיי + מלון הכל כולל הכל ב500-600 דולר שזה באמת לא הרבה...
עכישו מתחילה הבעיה
להשיג תכסף הזה (ולא לשכוח שעדיין צריך לשלם על מקום שזה עסק לא זול ולייחצן טוב תמסיבה שלא יהיו הפסדים....מה גם שהייחצון עצמו מתווסף גם הוא לעלויות)



איזה דיגיי כבר לוקח 500 - 600 דולר???
ואפשר גם להביא לאיזה מסיבה אייזה דיגיי מיוון כמו שרשמו למעלה שיחמם או משהו ואז אחד שינגן אפליפט....
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DvJ
איזה דיגיי כבר לוקח 500 - 600 דולר???
ואפשר גם להביא לאיזה מסיבה אייזה דיגיי מיוון כמו שרשמו למעלה שיחמם או משהו ואז אחד שינגן אפליפט....

אפשר

אפשר גם להמשיך לברבר על זה עוד 100 עמודים מעל דפי הפורום הזה
זה לא יזיז כלום...

Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אפשר

אפשר גם להמשיך לברבר על זה עוד 100 עמודים מעל דפי הפורום הזה
זה לא יזיז כלום...


ראסמי חח
סתם חופרים פה עם הצעות למסיבות
הדבר היחיד שיכול לקרות זה אם גיל יחליט להביא דיג'יי שמנגן מוזיקה מסחרית שיפתח תמסיבות של אילטה
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
הדבר היחיד שיכול לקרות זה אם גיל יחליט להביא דיג'יי שמנגן מוזיקה מסחרית שיפתח תמסיבות של אילטה


יש יותר סיכוי שבן לאדן וגורג בוש ישבו על כוס קפה בסופ"ש
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 
Privacy Statement