return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Trance Energy 2006
View this Thread in Original format
mr_fisken
TRANCE ENERGY 2006
http://www.trance-energy.nl/te2006/

Var: Jaarbeurs, Utrecht, Holland

När: 11e februari 2006

Anthem: Marcel Woods - Advanced

Line up

MAINSTAGE
22:00 Ronald van Gelderen
23:00 Cor Fijneman en Mark Norman b2b
0:00 Above and Beyond
1:00 Ernesto vs Bastian live 20 min
1:20 Armin van Buuren
2:50 Johan Gielen plus live 20 min
4:15 PUSH live
4:35 Marcel Woods
5:35 Scot Project
7:00 end


MADHOUSE
22:00 Jean
23:00 Spider
0:00 4 strings
1:30 Jean
3:30 Randy Katana
5:30 Tiddey
7:00 end
MC Lady Bee


ARMADA AREA
22:00 Perry O Neil
23.40 Matthew Dekay
1:20 Judge Jules
3:00 Markus Schulz
4:40 Armin, Remy & Roland Klinkenberg LIVE
5:10 M.I.K.E DJ
7:00 end

Christian Ö.
jag vill! men kan inte pga för låg ålder:(
Jeremy H
Väntar på linan innan jag bestämmer mig iår :)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Jeremy H
Väntar på linan innan jag bestämmer mig iår :)

Samma här !
ScuL
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Samma här !


x3

quote:
Originally posted by Christian Ö.
jag vill! men kan inte pga för låg ålder:(


om du är 16/17 så har du fortfarande chans att komma in.
TE har minst koll på ålder från alla Holländska fester som finns
Jeremy H
Innercity-linan var ju så oföutsägbar iår, så det ska bli spännande och se hur TE kommer se ut. :clown:
zoric
Först och främst väntar jag på line-upen.

OK. Det betyder att det finns hopp för oss som är minderåriga, Men vafan, Jag fyller år den 27e Mars, Det är bara några dagar tills man är myndig..
Vizay
jag får se om jag åker igen, har haft kul båda gångerna tidigare men den här gången kan ekonomin bli skral. Beror lite på linan känns det som för min del. :)
mr_fisken
quote:
Originally posted by Vizay
jag får se om jag åker igen, har haft kul båda gångerna tidigare men den här gången kan ekonomin bli skral. Beror lite på linan känns det som för min del. :)

Blir svårt o slå förra årets lina
euphoria_ibiza
skal garantert dit :D

Vizay
quote:
Originally posted by mr_fisken
Blir svårt o slå förra årets lina


jag känner iofs inte att den måste va bättre än förra årets för att jag ska åka, bara dne är bra så är jag nöjd :) (dvs. om halliwell å armin spelar i år igen så får jag råna en bank eller något liknande) :p
Pjox
Jag kommer inte åka i år.
Vanlig träääns kan inte hålla mig vaken och alert en hel natt.
Det behövs lite hårdare och lite bättre musik för att jag ska klara av en hel natt.
Dessutom är jag jävligt kännslig för värma och det va lite för varmt där för min smak. Höll på att svimma förra året så njaaa.. Det skulle vara för att det var så kul att åka TC bussen :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement