|
De Grootste Belg
|
View this Thread in Original format
| CygnusX |
Wie is volgens jullie de Grootste Belg?
Ik heb nog niet alle afleveringen gezien en ik ben er nog niet helemaal uit, maar voorlopig gaat mijn voorkeur uit naar Eddy Merckx. Hij is de enige Belg die me echt trots doet voelen dat ik Belg ben.
De documentaires kunnen online bekeken worden op deze pagina. Je kan op de site stemmen tot en met 1 december. |
|
|
| The Freezzz |
| Waarschijnlijk een basketballer... :stongue: |
|
|
| Dark Apostle |
| Ik heb Ambiorix altijd een beetje cool gevonden. |
|
|
| Nabistai |
| Geef mij dan maar Mercator. Zolang het maar ni Merckx wordt. |
|
|
| diddi |
Toch den Eddy ni zekers... Veel respect voor diene pee, ma ik vind dat er dan toch wel straffere Belgen hebben rondgelopen zenne. :o
Vesalius! |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Ik heb Ambiorix altijd een beetje cool gevonden. |
Vind het ook sjiek da zn standbeeld in Tongeren staat :clown: |
|
|
| Bertn |
| geen van die mensen eigenlijk...:o Ik weet alvast wel dat Eddy Merckx NIET mag winnen. Ge wordt imo geen grootste belg door rapper dan een ander op een fiets te rijden... |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Bertn
geen van die mensen eigenlijk...:o Ik weet alvast wel dat Eddy Merckx NIET mag winnen. Ge wordt imo geen grootste belg door rapper dan een ander op een fiets te rijden... |
Hadden ze er de Familei Phaffy er tss gezet, dan had die nog als hele familie met de prijs gaan lopen, op dat punt zijn Belgen (Vlamingen) redelijk oppervlakking imo. |
|
|
| eieregooie |
| Urbanus :tongue2 |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by jp
Wendy van Wanten |
eh bah bah bah |
|
|
|
|