|
de pc-problemen thread 2 (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Kzal da is proberen. Ma kheb er weinig hoop op dat het veel gaat doen omdat ik de registry cleaner van System Mechanic 5 een paar dagen geleden nog maar heb laten runnen, en dat programma staat toch ook bekend als vrij goed. |
En het heeft dus idd weinig uitgehaald; toch bedankt Phortastic.
Kvrees er eigelijk voor dak bij het verwijderen van die spyware essentiële bestanden beschadigd of verwijderd heb en er nix anders op zit dan een reinstall. |
|
|
| Phortastic |
| no prob, kan natuurlijk zijn wat je zegt ja. Maar zou niet mogen... spyware is in programmas normaal, die zouden geen systeemfiles mogen aantasten... Virussen daarentegen wel natuurlijk. |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Phortastic
no prob, kan natuurlijk zijn wat je zegt ja. Maar zou niet mogen... spyware is in programmas normaal, die zouden geen systeemfiles mogen aantasten... Virussen daarentegen wel natuurlijk. |
Tkan gerust een combinatie zijn. Probleem was dak ni aan opletten was bij het download van een bestand, en ipv het bestand iets van spyware gedownload heb en dat leidde meteen naar gans andere boel spyware en rommel. Echt zo'n soort kettingreactie die moeilijk te onderbreken en nog moeilijker te verwijderen was.
Voor het te verwijderen moest ik dan bepaalde bestanden handmatig verwijderen, en daar is het denk ik misgegaan door iets te veel of verkeerde bestanden te verwijderen. |
|
|
|
|