|
de pc-problemen thread 2 (pg. 40)
|
View this Thread in Original format
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Ge kunt da ook gewoon saven als da geladen is in uw browser he... das dus nethetzelfde ;) |
Dat kunt ge enkel met QuickTime Pro denk ik. Maar het was de bedoeling om een download te schedulen om 12u. Limietproblemen zoals ik al eerder zei vandaag ;) |
|
|
| Phortastic |
| Oh, dat wist ik ni. Ja kheb de Pro zie ik net, ni bij nagedacht ;) |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by diddi
En anders doetem maar terug hè! :clown:
|
rommel hd!!!! bestanden verdwijnen :confused: en blablabla
ik breng hem straks terug, krijg geld terug, en ben naar mijn pcwinkelke (waar ik normaal altijd ga), hij ligt al klaar se :) |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by domineesje
rommel hd!!!! bestanden verdwijnen :confused: en blablabla
ik breng hem straks terug, krijg geld terug, en ben naar mijn pcwinkelke (waar ik normaal altijd ga), hij ligt al klaar se :) |
Vraag uw geld terug hè, want ik ken ze daar bij Carrefour. Niets is daar mogelijk zonder van uw oren te maken! :whip: |
|
|
| domineesje |
Vraag uw geld terug hè, want ik ken ze daar bij Carrefour. Niets is daar mogelijk zonder van uw oren te maken! :whip: |
is niet van Carrefour, maar Mediamrkt, en gisteren aan tel zeiden ze, breng die maar zonder probleem terug en geven u uw geld terug |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by domineesje
is niet van Carrefour, maar Mediamrkt, en gisteren aan tel zeiden ze, breng die maar zonder probleem terug en geven u uw geld terug |
Kheb eens gekeken op de site... ge had beter die Lacie gekocht. Die maxtor is slechts 3200 rpm, da wil zeggen dat het een héél trage schijf is. Mss wel een drukfout... |
|
|
| BZRK |
Kheb eens gekeken op de site... ge had beter die Lacie gekocht. Die maxtor is slechts 3200 rpm, da wil zeggen dat het een héél trage schijf is. Mss wel een drukfout... |
Zal idd wel een drukfout zijn. Het typenummer van die schijven is 3200, maar ze draaien ook gewoon aan 7200. Kheb er zelf zo één. |
|
|
| diddi |
| Tis een drukfout :o ;) |
|
|
| domineesje |
ok, lag dus niet aan de hd!!! ligt aan een kapotte usbpoort, cam, of dom memorykaartje dat in printer zat...
nu start en herkent hij alles terug zoals het hoort...
weer een heel namiddag kwijt, met om en weer te lopen en uit te zoeken :(
diddi aan die snelheid had ik opgelet ze ;), maar toch bedankt |
|
|
| Push2005 |
Als je een laptop z'n scherm toeklapt komt hij automatisch in standby te staan... Bestaat er een mogelijkheid om dat af te zetten?
M.a.w. dat je laptop normaal blijft doorfunctioneren en de programmas actief blijven met gesloten scherm :) |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Push2005
Als je een laptop z'n scherm toeklapt komt hij automatisch in standby te staan... Bestaat er een mogelijkheid om dat af te zetten?
M.a.w. dat je laptop normaal blijft doorfunctioneren en de programmas actief blijven met gesloten scherm :) |
Naar instellingenscherm van uw schermbeveiliging gaan ==> Energiebeheer ==> tabblad Geavanceerd ==> en daar kunt ge dit dan instellen :) |
|
|
| Push2005 |
Ha, dat was snel verholpen :)
Merci! |
|
|
|
|