|
de pc-problemen thread 2 (pg. 33)
|
View this Thread in Original format
| MikeVee |
God heeft mij gestraft voor het teveel posten hier: windows vastgelopen, alles moeten herinstalleren door een defect bestand en meer dan 200 GB kwijt.
De mp'3 en series is niets maar mijn foto's een oude school als herinnering daarentegen :(
Ach, het voordeel is een proper bureublad, dat was wel is nodig. :toothless
Les niet geleerd, ga me in de toekomst nog niet bezighouden met backups te maken. |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Les niet geleerd, ga me in de toekomst nog niet bezighouden met backups te maken. |
Ge kunt al beginnen met uw data niet op uw Windows partitie te zetten, dan komde zo geen stoten tegen ;) |
|
|
| domineesje |
graag had ik geweten hoe ik van die dagelijkse spam (ong 70/dag) afgeraak
voorbeelden
@HomeWorking.org
@walkerbd.force9.co.uk
@chapmanrealty.com
@cskinetgw.cskb.csk.co.jp
@marklyon.org
@rocklandsmiles.com
@eggroll.com
@pacbell.net
@purinmail.com
@clq.com
@omnicraft.com
@monphoto.com
@0451.com
@********
heb ze al zo geblokt in mijn outlook, maar dan vinden ze een andere manier op te spammen, vind het vrij irritant :/
heb nooit op hun sites geweest, geef nooit mijn pandora adres mee aan zo'n sites indien ik email adres opgeef (heb er een speciaal hotmailaccount voor dat ik nooit open doe)
en wat me ook opvalt is dat ze het naar adressen sturen dat iets of wat overeenkomt met mijn adres maar toch niet mijn adres is...
ik wil er echt vanaf zijn, hopelijk weet iemand raad |
|
|
| ConFig |
bij pandora is da precies een gewoonte.. kheb een emailadres bij telenet dak in feite nooit echt gebruikt heb en int begin krijgde ni echt spam, maar na een tijdje komt da precies automatisch, da zit in de service inbegrepen precies :toothless
hotmail daarentegen, kan me de laatste keer dat ik spammail gekregen heb niet echt herinneren ze.. :happy2: |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by ConFig
hotmail daarentegen, kan me de laatste keer dat ik spammail gekregen heb niet echt herinneren ze.. :happy2: |
Bij mij is dat met golven, soms dagen nix, dan ineens 16 stuks |
|
|
| Push2005 |
Idd, Hotmail's spamfilters staan zo krachtig ingesteld dat je er amper zult krijgen hoor. Ze overdrijven er zelfs zo mee dat je soms zelfs geen newsletters meer kunt ontvangen enzo. In mijn hotmail adres dat ik nu toch al een jaar of 6-7 gebruik heb ik zelden tot nooit spam binnengekregen. |
|
|
| CygnusX |
Hotmail heeft ne goeie spamfilter, ja. Zonde dat hun interface zo slecht is. Thank God for Gmail! :p :D
MailWasher is een goed programma om spam te verwijderen voordat je Outlook opent. Je krijgt dan een lijstje met alle inkomende email te zien en hij stelt zelf al voor wat hij zal verwijderen. Je kan er ook spam mee bouncen en dat is volgens mij de enige manier om het gespam te verminderen. Je stuurt dan nepberichten terug naar de spammer die zeggen dat je emailadres niet bestaat. Probleem is wel dat je dit consequent moet blijven doen. |
|
|
| Phortastic |
staat je spamfilter bij telenet op domineesje?
Scheelt een pak ze, ik krijg er ook soms, maar dat is zo 1 per dag ofzo. Als ik die filter afzet zijnt er ook een pak meer. |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Push2005
Idd, Hotmail's spamfilters staan zo krachtig ingesteld dat je er amper zult krijgen hoor. Ze overdrijven er zelfs zo mee dat je soms zelfs geen newsletters meer kunt ontvangen enzo. In mijn hotmail adres dat ik nu toch al een jaar of 6-7 gebruik heb ik zelden tot nooit spam binnengekregen. |
De laatste tijd krijg ik wel ontzettend veel mails van [email protected]/.eu... En ook al selecteer ik deze mails als ongewenste post, steeds weer komen ze daarna weer in m'n inbox terecht.
Zijn er nog mensen die hier last van hebben?ç |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
De laatste tijd krijg ik wel ontzettend veel mails van [email protected]/.eu... En ook al selecteer ik deze mails als ongewenste post, steeds weer komen ze daarna weer in m'n inbox terecht.
Zijn er nog mensen die hier last van hebben?ç |
jah.. ik ook, maar dat zijn mails van kennissen om te vragen of ge een looknmeet wilt aanmaken, wellicht werken ze daar met een 'credits-systeem' ofzo? ik zou het ni weten.. met looknmeet hou ik me ni bezig.. :rolleyes:
Het ambetante aan die mails is nie dat ge die 1 keer krijgt, maar dat die looknmeet gasten dan nog 2 of 3 reminders sturen ook :/ Echt ambetant. Vanaf dak zie dat ze looknmeet komen gaan ze de vuilbak in ze.. |
|
|
| FenixStyle |
jah.. ik ook, maar dat zijn mails van kennissen om te vragen of ge een looknmeet wilt aanmaken, wellicht werken ze daar met een 'credits-systeem' ofzo? ik zou het ni weten.. met looknmeet hou ik me ni bezig.. :rolleyes:
Het ambetante aan die mails is nie dat ge die 1 keer krijgt, maar dat die looknmeet gasten dan nog 2 of 3 reminders sturen ook :/ Echt ambetant. Vanaf dak zie dat ze looknmeet komen gaan ze de vuilbak in ze.. |
Mij lijkt het eerder dat die mails automatisch geforward worden naar iedereen in de lijst met contactpersonen, waarna bij die mensen opnieuw hetzelfde gebeurt...
Zo heb ik nu bijv. een uitnodiging van Frank Verstraeten in m'n mailbox... :toothless
Maar het begint echt wel vervelend te worden, zowat 1/3 van m'n mails is tegenwoordig van deze .. :whip: |
|
|
| Bunz |
Ik heb weinig tot geen last van spam met hotmail ma de miserie is da er soms wel belangrijke mails (school, kameraden,...) in mene ongewenste post komen.
Dus het blijft altijd wel belangrijk om die te controleren natuurlijk |
|
|
|
|