|
de pc-problemen thread 2 (pg. 42)
|
View this Thread in Original format
| Antony |
heb net een externe HD gekocht om hier thuis alles te kunnen back-uppen, maar hoe doe je dat het makkelijkst? heb verstaan dat er software voor is, welke zijn dan de aanraders en werkt dat handig?
alvast bedankt |
|
|
| Jasperovitsj |
Niet echt een probleem, eerder een vraagje:
Ik ben van plan om een gamepad voor op m'n laptop te kopen, budget ongeveer 30€. Ik ben echt totaal niet thuis in die wereld, dus iemand tips, aanraders of waarschuwingen? :) |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Niet echt een probleem, eerder een vraagje:
Ik ben van plan om een gamepad voor op m'n laptop te kopen, budget ongeveer 30€. Ik ben echt totaal niet thuis in die wereld, dus iemand tips, aanraders of waarschuwingen? :) |
om echt te gamen? een Q-pad kopen ;), weet ni hoeveel et spul kost maar dat valt wel op te googlen.
en moest je nog een gamersmuis zoeken.. logitech ftw, kheb ier een zoon standaard optische muis van logitech, nog nooit zo content geweest dan over deze.
ALTIJD opteren voor draad :) |
|
|
| Config |
ah crap, vraag verkeerd begrepen.. alst van logitech is neem ik toch aan dat da geen brol zal zijn :), maar heb er geen ervaring mee |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Antony
heb net een externe HD gekocht om hier thuis alles te kunnen back-uppen, maar hoe doe je dat het makkelijkst? heb verstaan dat er software voor is, welke zijn dan de aanraders en werkt dat handig?
alvast bedankt |
Winzip voor losse bestandjes
Norton Ghost voor een volledig systeem
Handigste is een programma dat uw backups zelf beheert voor u. De betere maken dan nog eens een opsplitsing tussen incrementele backups en full backups... |
|
|
| Dj LPG |
de vraag is hier ooit al gesteld, maar ik heb geen zin om erachter te zoeken... Weet iemand een prog waarmee je voor je mails binnen haalt een mail stuurt dat je adres niet bestaat of iets in die aard naar spammers?
alle hulp is welkom want ik krijg op dit moment zo'n 70 mails per dag op een bepaald adres... |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
alle hulp is welkom want ik krijg op dit moment zo'n 70 mails per dag op een bepaald adres... |
join the club :D |
|
|
| Dj LPG |
| ik wil nu niks zeggen... maar da is ni echt een hulp eh domi:p |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
ik wil nu niks zeggen... maar da is ni echt een hulp eh domi:p |
de spammails storen me niet meer... na een tijd word je dat gewoon :p |
|
|
| Config |
| De oplossing staat in deze thread dacht ik, het is een paar maand geleden al eens gevraagd hier.. ga anders eens x pagina's terug |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Config
De oplossing staat in deze thread dacht ik, het is een paar maand geleden al eens gevraagd hier.. ga anders eens x pagina's terug |
zei hij niet van, geen zin om te zoeken... ;)
http://www.spamfighter.com/Lang_NL/...CFRQPZwodbxOgQg |
|
|
|
|