|
de pc-problemen thread 2 (pg. 50)
|
View this Thread in Original format
| IgnazZio |
Geen probleem maar gewoon ene vraagje.
Waar staat ergens een goeie download van het programma'tje om te laten zien in Windows Live Messenger welke tracks je luistert in Winamp? |
|
|
| IgnazZio |
| Ja deed ik ook maar vond geen goeie. Heb ondertussen de oplossing al gevonden. Bedankt |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by IgnazZio
Ja deed ik ook maar vond geen goeie. Heb ondertussen de oplossing al gevonden. Bedankt |
http://amip.tools-for.net/wiki/ |
|
|
| Antony |
ik kan op verschillende sites plots geen streaming video meer bekijken. heb een recent all in 1 codec pack, dus daar ligt het ni aan.
deze gaat dus bijvoorbeeld niet meer
maar Youtube en Googlevideo bijvoorbeeld weer wel. kan er iemand helpen? |
|
|
| Thomas @ A.T.P |
| quote: | Originally posted by Antony
ik kan op verschillende sites plots geen streaming video meer bekijken. heb een recent all in 1 codec pack, dus daar ligt het ni aan.
deze gaat dus bijvoorbeeld niet meer
maar Youtube en Googlevideo bijvoorbeeld weer wel. kan er iemand helpen? |
hehe, ik heb net hetzelfde probleem, sinds week krijg ik veel kruisjes bij streamings. |
|
|
| Dj LPG |
| heb je al eens in een andere browser geprobeerd? Of de link naar de stream kopiëren en openen in winamp, mediaplayer, BS player,...? |
|
|
| lievez |
youtube en googlevideo werken via flash filmkes.
Die da ni lukken bij ullen zijn media player stream files. Kzou ni weten waaraan dat ligt ma herinstalleer is mediaplayer ofzo. Of mss ligt het aan een of ander instelling van firefox/IE/... :conf: |
|
|
| FCB_Fanatic |
ik zit niet met een echt probleem, eerder met een vraag (vooral gericht aan de telenetters onder ons :p)
ik zie hier op mijne telenetmeter dat mij sinds de 14de geen MB's meer worden aangerekend. Alles wat ik nu download komt automatisch bij gratis volume. Zijn er mss nog die dat hebben en mss enig idee hebben hoe het komt. Is er mss een speciale actie bij telenet ofzo? En iemand enig idee hoelang die actie dan duurt??? |
|
|
| MikeVee |
| De 14de is mijn verbruik ook bij gratis volume gerekend, maar dat van gisteren staat weer gewoon in de lijst :( |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by MikeVee
De 14de is mijn verbruik ook bij gratis volume gerekend, maar dat van gisteren staat weer gewoon in de lijst :( |
same here, ze mochten het wel es laten weten, dan had ik de 14de alles eens opengegooid :( |
|
|
|
|