|
de pc-problemen thread 2 (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Belgian Bonzai |
Download Advanced Batch Converter right now - Click Here! (1.46 Mb)
Image files you can convert from: bmp, jpg, gif, png, tif, jpeg, rle, dib, pcd, avi, icb, ico, wmf, giff, tiff, tga, pcx, scr, emf, jif, vda, jfif, rgb, afi, vst, win, cel, jpe, rgba, pic, pcc, cut, ppm, pgm, pbm, sgi, rla, rpf, psd, pdd, psp, cur, targa, bw, tar, jfi, eps (preview), int, inta, fax, jng, mng, 411, wbmp, wbm, ani, pix, thm, g3f, g3n, jp2, j2k, jpc, jpx, j2c, j, rl4, rl8, sys, tim, g3, tpi, tpic, pnm, pxm, iri, iris, rppm, rpgm, rpbm, rpxm, rpnm, rpp, rpg, rpb, rpx, rpn, bpx and wap.
Image files you can convert to: bmp, rle, dib, jpg, jpeg, jpe, gif, png, eps, ps, pdf, pcx, pbm, tga, jp2, pcc, tif, tiff, ico, jng, wbmp, wmf and emf.
Ei, da was warm, é, mensen. |
|
|
| Synthesia |
BB ja kan't ook moeilijk geloven...een foto van 10gb of 10mb :conf: Geef eens die link :)
.bin en .iso moet je normaal probleemloos kunnen openen met Isobuster (www.isobuster.com), zie pagina 1 :p Als het tenminste image files zijn, dat zijn .bin en .iso bestanden in 99,9% van de gevallen. |
|
|
| Belgian Bonzai |
klik op afbeelding tussen newest en december. Klik op More Imagery. Onderaan.
| quote: | Originally posted by Synthesia
.bin en .iso moet je normaal probleemloos kunnen openen met Isobuster (www.isobuster.com), zie pagina 1 :p Als het tenminste image files zijn, dat zijn .bin en .iso bestanden in 99,9% van de gevallen. |
Ok, ok, I'm on it. Hoop doet leven. Merci :) |
|
|
| Push2005 |
Leve de Nasa :D
Rofl; 10 gigabyte ... je maandvolume is er in 1 keer door :p |
|
|
| Dark Apostle |
| Amerikanen hebben het graag large maar een foto van 10 gig is er toch wel zwaar over :p |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by Synthesia
BB ja kan't ook moeilijk geloven...een foto van 10gb of 10mb :conf: Geef eens die link :)
Nah, merci, maar lukt ook niet. Hij laadt de bin of iso, zegt gewoon "dit is Track 1" en verder niets, dan laat ik em nog zoeken naar bestanden die hij kan ophalen en dan geeft hij er wel, maar als ik ze wel extraheren, komt er een fractie van een seconde een schermpje (kan ik dus nie lezen) en verschijnt er niets in mijn doelmap.
So the question remains...
afbeelding in .bin ?->? .bmp, .jpeg, .afbeeldingsextensie. |
|
|
| domineesje |
nief meterke
en die werkt ook
http://pub.telenet.be/main_ISP-MONITOR.html?menu=
edit: ge kunt er meer mee doen ook ;)
snelheid testen en nog veel meer
bij deze nog eens gedaan
ISP Monitor Speedtest (24/01/2006 12:17) / Provider: Telenet Belgium
Downstream: 17077 Kbps (2134,68 KB/s)
Upstream: 362 Kbps (45,28 KB/s)
Ping: 59 ms (0% Packet Loss) |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by domineesje
nief meterke
en die werkt ook
|
over meterkes gesproke... Wanneer gaat den telemeter weer werke? (da prog eh) |
|
|
| Push2005 |
Is het mogelijk om filmkes dat ge zelf download (.avi / .mpg / .mpeg bestanden) te laten afspelen op je eigen DVD speler als je da zo brandt ? Of moet je daar iets speciaals voor doen? Als ik gewoon een filmke erop zet dan herkent 'em et nie.
(Probleem is wel dak een dwaze Burner heb "Sonic Recordnow", da zat bij de pc geleverd. Je kan enkel maar een gegevensDVD maken denk ik) |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Push2005
Is het mogelijk om filmkes dat ge zelf download (.avi / .mpg / .mpeg bestanden) te laten afspelen op je eigen DVD speler als je da zo brandt ? Of moet je daar iets speciaals voor doen? Als ik gewoon een filmke erop zet dan herkent 'em et nie.
(Probleem is wel dak een dwaze Burner heb "Sonic Recordnow", da zat bij de pc geleverd. Je kan enkel maar een gegevensDVD maken denk ik) |
Mpg en mpeg waarschijnlijk niet, ik ken weinig dvd-spelers die dat formaat herkennen. Avi daarentegen wel, afhankelijk van de codec of course. Maar de meeste dvd-spelers herkennen toch divx films (dit is .avi), al is de laatste tijd xvid de standaard geworden. Dat is een ander soort codec, maar veel dvd-spelers herkennen dat ook al. Als u dvd-speler dat niet herkent kunt ge altijd kijken of er een firmware update voor bestaat (was bij mijn dvd-speler het geval), zo niet, heb je pech vrees ik. |
|
|
| Antony |
| ^ kdenk da iemand zenne p*rn* opt groot scherm wilt zien :tongue3 |
|
|
| Devilex |
DVDspelers doen nogal moeilijk als er meerdere divx bestanden op één schijfje staan (zowel CD als DVD dan).
Ik veronderstel dat het hier gaat om volledige films van elk ongeveer rond de 700 mb divx? Koop gewone cd's en daar past zo een film juist op, zoniet kan je overburn gebruiken voor enkele mb's extra (is bij nero toch zo)
Brand die avi dan rechtstreeks op de CD-rom samen met de .srt (als je subs wil),niet in een mapje dus.
En indien je echt een dvd wil dan kan je dit met een converter nog altijd omzetten. Maar dit gaat soms wel ten koste van de kwaliteit. |
|
|
|
|