return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 [54] 55 
de pc-problemen thread 2 (pg. 54)
View this Thread in Original format
The_G0dfather
go for it :D
Gladius
quote:
Originally posted by The_G0dfather
go for it :D

hmm ze hadden het blijkbaar snel door. Een paar uur geleden vloog ik vooralsnog op smallband. ah well, toch even van kunnen profiteren, made my day =)
DJ Zetski
Als ik mixen wil onderverdelen in verschillende nummers doe ik dat voorlopig met cooledit via opslaan van selectie. Als ik die dan schrijf op CD met Nero, en pauze op 0 seconden zet zit daar toch nog altijd een korte stop tussen.
Ik weet alleszins dat je dat moet kunnen schrijven zonder pauzes ertussen. Ik ken daar helemaal niets van maar 'k zou die pauzes willen wegkrijgen...
Wie kan er mij hiermee helpen?
Groeten
De Geert
quote:
Originally posted by DJ Zetski
Als ik mixen wil onderverdelen in verschillende nummers doe ik dat voorlopig met cooledit via opslaan van selectie. Als ik die dan schrijf op CD met Nero, en pauze op 0 seconden zet zit daar toch nog altijd een korte stop tussen.
Ik weet alleszins dat je dat moet kunnen schrijven zonder pauzes ertussen. Ik ken daar helemaal niets van maar 'k zou die pauzes willen wegkrijgen...
Groeten

Heb net vandaag zelf ook dit probleem opgelost...

je kan gewoon je volledige mix als 1 nummer in Nero laden, dan (via rechtermuisknop op de track) eigenschappen en als 2e tab krijg je hier "Indices, begrenzingen, splitsen" (althans bij mij toch, in Nero 6)...
Hier kan je de volledige mix beluisteren en op bepaalde plaatsen, waar je wilt splitsen bv, nieuwe indexen zetten. Uiteindelijk kan je dan via "splitsen bij indexposities" de mix opdelen in verschillende tracks. Het enige wat je dan nog moet doen is inderdaad die pauze tussen de tracks op 0 seconden zetten.

Ik heb vandaag zo een cd geschreven en reeds afgespeeld, er waren geen pauzes te horen ;)
Haroddin
quote:
Originally posted by DJ Zetski
Groeten

Met een *.cue file werken. 'k Zou zeggen, google eens, er staan massa's tutorials op't net die dit schoon uitleggen :)
DJ Zetski
quote:
Originally posted by De Geert
Heb net vandaag zelf ook dit probleem opgelost...

je kan gewoon je volledige mix als 1 nummer in Nero laden, dan (via rechtermuisknop op de track) eigenschappen en als 2e tab krijg je hier "Indices, begrenzingen, splitsen" (althans bij mij toch, in Nero 6)...
Hier kan je de volledige mix beluisteren en op bepaalde plaatsen, waar je wilt splitsen bv, nieuwe indexen zetten. Uiteindelijk kan je dan via "splitsen bij indexposities" de mix opdelen in verschillende tracks. Het enige wat je dan nog moet doen is inderdaad die pauze tussen de tracks op 0 seconden zetten.

Ik heb vandaag zo een cd geschreven en reeds afgespeeld, er waren geen pauzes te horen ;)

Inderdaad, zo ist gelukt, thx
FenixStyle
Ik heb hier een klein probleempje met Winamp.. Sinds een tijdje is de volumeregelaar van Winamp blijkbaar "gekoppeld" aan de volumeregeling van Windows (meer bepaald het 'Wave-kanaal' in de Windowsvolumeregeling). Indien ik nu dus het volume in Winamp dichtdraai, wordt meteen ook het volume op heel m'n pc dichtgedraaid.. Tot voor kort daarentegen had het volume van winamp echter geen invloed op het volume van bijv Youtube, Msn,...

Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen? :conf:
BZRK
quote:
Originally posted by FenixStyle
Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen? :conf:

http://forums.winamp.com/showthread.php?threadid=278134
FenixStyle
quote:
Originally posted by BZRK
http://forums.winamp.com/showthread.php?threadid=278134

Jasperovitsj
Firefox-probleempje:

Ik heb m'n laptop terug van vandaag, en firefox werkte nog perfect. Hij vraagt om een update te installeren (zoals dat maandelijks wel een paar keer gebeurt), wat ik dus ook doe. Firefox herstart, en dan opeens kan ik met geen enkele website meer verbinding maken, alsof er geen connectie met het internet is. Maar die is er wel, want MSN en IE en dergelijke werken allemaal nog perfect. Wat kan er aan de hand zijn? :conf:

BZRK
Klinkt alsof uw firewall Firefox blokkeert. Daar als eens naar gezien?
Push2005
http://www.microsoft.com/netherland...ie/default.mspx
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 [54] 55 
Privacy Statement