|
de pc-problemen thread 2 (pg. 44)
|
View this Thread in Original format
| BZRK |
| quote: | Originally posted by djcresto
hitman pro das veel te zwaar man.
|
Eh? Das gewoon een combinatie van een aantal specifieke programma's die na elkaar draaien op de moment dat je het wil.
Jij hebt liever Windows Defender wat permanent in de achtergrond loopt? :conf: |
|
|
| Zehra |
| kdenk dat ik hier ook één of ander trojan heb maar nog niet kunnen achterhalen welke + hitman al paar keer laten lopen en die vindt ook niks :s |
|
|
| FenixStyle |
Ik zit hier plots met een probleempje.. Ik krijg geen kabels meer ingestoken op mijn contactdoos waar normaal gezien m'n laptop, stereo, oplader gsm,... enz insteekt.
Bedoel dus dit:

Er lijkt een of ander beveiliging zijn op gesprongen waardoor die gaatjes nu dichtzitten.. Ik heb echter geen flauw idee hoe ik die beveiliging terug af zet? Kabel aan/uitzetten, ander stopcontact,... helpt niets... :whip: Iemand die een oplossing weet? :p |
|
|
| Antony |
| da ge da spel uit ueigen nog ni hebt opengevezen :toothless wel eerst uit het stopcontact halen eh |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Ik zit hier plots met een probleempje.. Ik krijg geen kabels meer ingestoken op mijn contactdoos waar normaal gezien m'n laptop, stereo, oplader gsm,... enz insteekt.
Bedoel dus dit:

Er lijkt een of ander beveiliging zijn op gesprongen waardoor die gaatjes nu dichtzitten.. Ik heb echter geen flauw idee hoe ik die beveiliging terug af zet? Kabel aan/uitzetten, ander stopcontact,... helpt niets... :whip: Iemand die een oplossing weet? :p |
die dingen die u gaatjes dichtsteken noemt men een kinderbeveiliging:p Ze zijn dan ook ontworpen om kinderen de toegang tot 220V te ontzeggen, ook als ze met brute kracht voorwerpen willen in de pries rammen...
De oplossing is welliswaar eenvoudig, gewoon zachtjes druk geven en heen en weer bewegen terwijl ge uwe stekker lichtjes aandrukt. En als ge ze der zo nog ni in krijgt zou k ze idd open vijzen of achter beter gerief gaan:p
edit: als ik het trouwens dezelfde verdeelstekker is die jij hebt, heb je veel kans dat je binnenkort geen pc meer hebt omdat je voeding het begeeft:p De aarding zit hier aan de zijkant en in België worden stekkers verkocht met een aardingspen in het midden (die voor een pc en CRT beeldschermen nogal belangrijk is) |
|
|
| mellow_head |
Ik wil mn laptop op mn TV aansluiten ma tis precies moelijker dank d8 :conf: ik heb een S-video aansluiting op mijn laptop die aangesloten is op mn TV (SCART-connector), op AV1, ik heb mn laptop opgestart en ik krijg noch beeld noch geluid:mad: wtf?!
Ik heb een 7-pinnige S-video aansluiting op mn laptop, ma die verkoper die mij een 4-pinnige gaf (de enige die beschikbaar was) zei da da normaal geen prob zou zijn :sadgreen: GVD |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Ik wil mn laptop op mn TV aansluiten ma tis precies moelijker dank d8 :conf: ik heb een S-video aansluiting op mijn laptop die aangesloten is op mn TV (SCART-connector), op AV1, ik heb mn laptop opgestart en ik krijg noch beeld noch geluid:mad: wtf?! |
Instellingen --> configuratiescherm --> beeldscherm
daar neemt ge de tab instellingen
klik onderaan op geavanceerd
ga in het nieuwe menu naar weergaves (bij ATI videokaart) of zoek naar iets gelijkaardigs waar ge tv enzo kunt inschakelen... |
|
|
| mellow_head |
| Ik heb een menuuke van mn videokaart waarin ik type beeldscherm kan kiezen. Dus ik heb voor TV gekozen, ma dan staat er type TV met een hele resem PAL/NTSC-toestellen, who the weetk nu wak heb :conf: |
|
|
| mellow_head |
OK het is gelukt :D ik heb beeld op mn TV, MAAR ik heb geen geluid.
Aan de S-video aanlsuiting op mn laptop hangt een -wat ik denk- een audio kabelke te zijn, ma het is redelijk kort, onmogelijk om het tot aan de TV te 'trekken', laat staan aansluiten. Hoe los ik dit op? |
|
|
| mellow_head |
| Ik vind 3 audio aansluitingen op mn TV, 1 grijze (de enige waar mn kabelke in past) en een rode en een witte (LINE/IN/OUT) :conf: |
|
|
| Config |
| normaal moet ge em in de line in proppen hé :p maar aangezien dat niet lukt zeg je , zalt die grijzen zijn hé :p |
|
|
| mellow_head |
Onnozelaar, die grijze steekt daarin (AUDIO IN) heet die ingang.
Dan hebk nog ne witte en rode (L/R AUDIO OUT) waar nix in past :o |
|
|
|
|