return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 
de pc-problemen thread 2 (pg. 19)
View this Thread in Original format
diddi
F5; F8 of del-knop drukken in normale omstandigeheden. Ge moet drukken vooraleer het eerste WinXP scherm verschijnt en vlak na de memory test.

Ga dan naar Bios Settings en verander de opstartprocedure naar c:; e:; a: als e uw cd-lezer is (en a: diskettestation)
Blue Sky 99
Thx :)

Als'k echt op één van de toetsen ram dan geraak'k wel in m'n bios :)

Nu moet'k het normaal wel opgelost krijgen, 'k zal het morgenavond eens proberen want 'k ben niet thuis voor de moment :)
Blue Sky 99
Hij werkt terug :) Nu Hitman wel eens laten lopen want hij begon vrijdag te klagen over spyware en andere vieze beesten en daar zijn alle problemen uiteindelijk mee begonnen.
Phortastic
quote:
Originally posted by Blue Sky 99
Hij werkt terug :) Nu Hitman wel eens laten lopen want hij begon vrijdag te klagen over spyware en andere vieze beesten en daar zijn alle problemen uiteindelijk mee begonnen.

nice to hear :)
En toch ook eens iemand die terugpost als het probleem is opgelost. Meeste zijn nog te vadzig om ff te laten weten of het nu werkt :whip:
Synthesia
Fotobewerkingprobleem, hoe kan ik foto's die allemaal verschillende dimensies hebben 1) allemaal dezelfde hoogte geven (maar dat de breedte dervan in dezelfde ratios verandert, i.e. alle breedtes zullen niet hetzelfde zijn), en 2) allemaal volledig dezelfde dimensies geven (b.v. allemaal 1024 x 768) - er zal dus moeten auto-gecropped worden.

Dan nog een probleemke rond een foto page layout, ik wil een 18 tal verschillende foto's op een pagina krijgen 3 rijen van 6, zonder ze zelf 1 per 1 in te voegen en te resizen.

Als iemand de oplossin voor ^ weet, hoe kan ik dan nog onder elke foto wat info schrijven.

Aja en nog iets...stel dat ik alle foto's in een Access database heb staan, is het dan mogelijk om in Word te doen wat ik hierboven zei met een soort van mail merge? of in Access zelf, gewoon zeggen de foto's van DB records 1 t/m. 48 moeten op 3 pagina's komen. (Field 2 kan dan b.v. de foto zelf zijn, Field 3 de tekst die onder de foto moet komen.)

Merci :)
domineesje
eens aan de whu vragen, die heeft dat nog gedaan ;)

maar damn dan moet ik photoshop weer instaleren
mellow_head
Keb een prob: ik speel mn Sopranos DVD's met Windows Media Player af, en ik wil een screenshot van een bepaalde scène nemen om als bureaubladachtergrond in te stellen. Hoe doe ik dit, want in MSPaint bolt het al ni :rolleyes:
Transfusion
quote:
Originally posted by Synthesia
Fotobewerkingprobleem, hoe kan ik foto's die allemaal verschillende dimensies hebben 1) allemaal dezelfde hoogte geven (maar dat de breedte dervan in dezelfde ratios verandert, i.e. alle breedtes zullen niet hetzelfde zijn), en 2) allemaal volledig dezelfde dimensies geven (b.v. allemaal 1024 x 768) - er zal dus moeten auto-gecropped worden.

Irfanview -> batch -> advanced hoogte instellen enzo, wijst zichzelf wel uit
dj Zevan
Mijn winamp naamgeving begint raar te doen

playlist -> rechtermuisknop, view file info

dan komt ge in de ID3tag editor, ik vink de 2 tags (v1 & v2) altijd uit

dan geef ik de mp3 bijvoorbeeld de volgende naam

Jacob Todd - Somehow (Drifting 4-4 Mix).mp3

als ik deze dan open in winamp, staat id de playlist als naam

Jacob Todd - 4 Mix)

hoe kan ik in de playlist de rest van die naam krijgen?

thx
Dj LPG
quote:
Originally posted by dj Zevan
Mijn winamp naamgeving begint raar te doen

playlist -> rechtermuisknop, view file info

dan komt ge in de ID3tag editor, ik vink de 2 tags (v1 & v2) altijd uit

dan geef ik de mp3 bijvoorbeeld de volgende naam

Jacob Todd - Somehow (Drifting 4-4 Mix).mp3

als ik deze dan open in winamp, staat id de playlist als naam

Jacob Todd - 4 Mix)

hoe kan ik in de playlist de rest van die naam krijgen?

thx

volgens mij probeer je die naam in te geven in de v1 tag en is die misschien te lang? Probeer het eens met de v2 tag, daar kan je veel langere titels ingeven enzow...

domineesje
quote:
Originally posted by Dj LPG
volgens mij probeer je die naam in te geven in de v1 tag en is die misschien te lang? Probeer het eens met de v2 tag, daar kan je veel langere titels ingeven enzow...

idd
dj Zevan
nope, beide tags zijn uitgevinkt, zodat je in principe de naam moet krijgen zoals je ze in verkenner ziet staan
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 
Privacy Statement