|
de pc-problemen thread 2 (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by domineesje
streamripper al opgelost? |
Nee, er staat enkel een vakje met "enable" en als ik da aanvink gebeurt er nog nieks als ik winamp heropstart... :sadgreen: |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Push2005
Nee, er staat enkel een vakje met "enable" en als ik da aanvink gebeurt er nog nieks als ik winamp heropstart... :sadgreen: |
strange... |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by Push2005
Moet ge de werking van Streamripper hebbe? Das nochtans simpel ze :) |
|
|
| diddi |
| ^ bestaan van streamrippers ook schedulers van? |
|
|
| mellow_head |
| ^no ing idea :) heb het allang niemeer gebruikt. |
|
|
| diddi |
| quote: | | Moet ge de werking van Streamripper hebbe? Das nochtans simpel ze |
| quote: | Originally posted by mellow_head
^no ing idea :) heb het allang niemeer gebruikt. |
lolz :D |
|
|
| christina |
ik ben een meisje en ik weet absoluut ni veel van pc's... laat mij da toch eerst duidelijk vermelden:D
ma nu heb ik iets voor me mijne laptop, diene heeft zo de gewoonte gekregen van af en toe gewoon uit te vallen...:mad:
what could it be? |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by christina
ik ben een meisje en ik weet absoluut ni veel van pc's... laat mij da toch eerst duidelijk vermelden:D
ma nu heb ik iets voor me mijne laptop, diene heeft zo de gewoonte gekregen van af en toe gewoon uit te vallen...:mad:
what could it be? |
Da kan veel zijn eigenlijk :s
- Mogelijk een virus, maar die kans is nogal klein want dat doet je pc niet zomaar constant 'abrupt' uitvallen
- Goedkopere laptop met slechte koeling... hier hebben wel meer mensen last van, als je laptop gloedheet voelt na een tijdje heb je hetzelfde probleem als bertn hier beschreef 2 pagina's terug... Haal dan eens de stofzuiger uit ofzo
- Ik heb al gehoord dat vele adaptors van netstroomconversie niet zo goed meer zijn als vroeger (tmoet allemaal kapot zodat je weer rappr iets nieuw consumeert), dus kzou zeggen, voel ook eens aan je voeding, als die oververhit raakt na een uurke computeren dan kan het ook daaraan liggen.
En de laatste mogelijkheid is dat je computer al die ASOT's niemeer aankan ;)
Tis een vort probleem dat je er niet zomaar uitkrijgt vrees ik :/ |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by christina
what could it be? |
valt hij uit terwijl je een spelletje speelt of een zware bewerking uitvoert? en wordt hij dan erg warm? dan heb je - zoals Push hierboven al zei - hetzelfde probleem als ik 2 weken geleden: als je PC te warm wordt valt hij uit, en dat kan aan de verstopte koeling liggen. is het een oude of een nieuwe laptop? |
|
|
| diddi |
| Gewoon de batterij plat :o |
|
|
| djcresto |
Ik had hetzelfde voor.
Tijdens het spelen van Total Club Manager viel hij bij een bepaalde datum steeds uit. Kan dus aan spel gelegen hebben ook. Was al seizoen 2014-2015 ofzo.
Erna begon men pc steeds sneller uit te vallen. Eerst na een uur of 2, na heropstart na een uurke enzovoort. Geen virussen gevonden, alle mogelijke spyware laten lopen. Maar volgens mij is het gestopt door eens op de koeling te blazen. Klinkt stom natuurlijk. Maar soms werd hij (labtop aldi van 2,5 jaar) wel heel heet. |
|
|
| Belgian Bonzai |
Als uw ventilator de hele tijd ferm draait (of helemaal niet, of nauwelijks bij serieze toepassingen), dan kan het oververhitting zijn. Als uw lappy het ook doet als je werkt op battery only, dan zal de voeding wss niet het probleem zijn. Als het meestal gebeurt bij beweging (niet noodzakelijk), dan is het mss een slecht contact in de laptop (aan de transfo bv), dan moet je je garantie aanspreken, of (als die vervallen is) een operatie uitvoeren.
Vermits je claimt niet zoveel van computers te kennen, misschien is uw batterij telkens leeg :toothless |
|
|
|
|