return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Hoe staat het met uw liefdestatus ? (pg. 10)
View this Thread in Original format
Shadowkid
quote:
Originally posted by Aurélie
Dat is geen [u]causale relatie[u] hoor. Ik voel me verre van aangesproken :p

Pff, dat zijn veel te moelijke woorden voor mij om te begrijpen zenne :o
Aurélie
^Illustratie van men punt :p
Tiger777
quote:
Originally posted by Shadowkid
Pff, dat zijn veel te moelijke woorden voor mij om te begrijpen zenne :o

Da's normaal e. In ternats zeggen ze: "teen eet nikske mé et ander te moake, ze zeit daze der nikske mee te maken eeft" Boerke ;)
Bertn
quote:
Originally posted by Eagle`
den hedendaagsen trance klinkt tegenwoordig al zo plat, cheap en ongeinspireerd als een blik rooi boonen. Nog populairder please laat het aub uit

proficiat, dit is uw 200ste post waarin staat dat hedendaagse trance brol is!;)

ik ben trouwens al bijna 2,5 jaar samen. kzou het eens moeten uitrekenen hoelang precies:p
Shadowkid
quote:
Originally posted by Tiger777
Da's normaal e. In ternats zeggen ze: "teen eet nikske mé et ander te moake, ze zeit daze der nikske mee te maken eeft" Boerke ;)

Dat versta ik beter zie :D

quote:
^Illustratie van men punt :p

Ma dat is wel ni echt een illustratie van u punt e :conf: :p ik zou bijna zeggen: de relatie tss, ik die me niet meteen kon herinneren wat een causale relatie was (wat natuurlijk een externe oorzaak heeft :toothless ), en u punt, nl. dat wat ik eerder zei geen causale relatie is, is niet causaal. Het is immers perfect mogelijk dat mijn veronderstelling toch klopte, desondanks ik me de term 'causale relatie' niet kon herinneren (door externe omstandigheden off course :toothless ).

oh, boy, ik moet dringend gaan slapen. Waarschijnlijk heb ik toch u punt gemist of klopt die (niet al serieuze) uitleg van geen kanten :D
Buoyant
quote:
Originally posted by Lady_LizzY
Female, met een relatie van een maandje of 8 :)

en dat is mijn lekkertje.
emma
vrouw, relatie van 16 maanden (met nen hollander :D )
Dark Apostle
bijna 2 jaar en 2 maand samen met Valerie
New Wave
quote:
Ik wordt niet gezweept , ik ben diegene die ze uitdeelt :cool:

Niet zo'n taal tegen Meester New Wave, hoe minder respect hoe erger de striemen worden. Het is subtiel met liefde of keihard en rauw met grote rode striemen. Laat dat even duidelijk zijn.:cool:
Aurélie
Is dat alles wat je kan , rode striemen ... :confused: ?

Real
quote:

Muha. :D

Sounds like a challenge voor New Wave. ;)
New Wave
quote:

Als jij dat te soft vind dan kan ik altijd nog mijn morgenster uit de kast trekken hoor. Wat jij maar wenst schatje. Maar dan niet lopen zeuren dat het te pijn doet, want dan ken ik geen ganade.:o
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Privacy Statement