return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Hoe staat het met uw liefdestatus ? (pg. 4)
View this Thread in Original format
Lady_LizzY
Female, met een relatie van een maandje of 8 :)
Synthesia
quote:
Originally posted by pooley
al 12 dagen vant straat
ferm he

:p

Al ietske meer dan een weekske hier :)
Shadowkid
quote:
Originally posted by Sh!fty
Tis eel simpel, als ge een knappe griet wilt versiere, dan stopte op voorrand een stuk of 10 augurke in uw gat, en dan gade naar zo'n knappe griet en ge zegt: ik heb daarstraks 10 augurke in men gat gestoke. En dan denkt die griet; amaai das ne gast waar iets in zit. En dan zegt die griet: kom in my arms 'gast waar iet inzit' for kissing the love all night long.

Dat vind ik zalige reclame :D
Bunz
Op de moment nog single
ma kheb iemand ontmoet en dus kan daar mss wel eens verandering in komen ;)
Push2005
Single; alive & kickin' :toocool:
pooley
quote:
Originally posted by Push2005
Single; alive & kickin' :toocool:

Zelfs geen relatie met uwen hond? of tigers hond?
Antony
quote:
Originally posted by Shadowkid
Dat vind ik zalige reclame :D

kben ze een beetje beu...

en al enige tijd signle
Shadowkid
quote:
Originally posted by Antony
kben ze een beetje beu...

en al enige tijd signle

Mja, 'vond' is eigelijk beter. Maar dat is met alle reclame, toen ik die voor het eerst zag vond ik hem toch zalig.
Nyah
Ondertussen bijna: 9,5 maanden samen met Tom, 5 maanden samenwonend.
still very happy with him ;)
En ja, het klopt dat we mekaar via het forum hebben leren kennen, ma so what :p dan weet ge tenminste dat ge iemand leert kennen die op de eerste plaats dezelfde passie/interesse voor muziek heeft als u

Wat ik zieliger vind is dat er mensen op dit forum enkel posten om onnozele commentaar te geven en er precies van houden om uitgescheten te worden door iedereen, ma ik noem geen namen natuurlijk :o
jp

Toni_D2
quote:
Originally posted by Nyah
Ondertussen bijna: 9,5 maanden samen met Tom, 5 maanden samenwonend.
still very happy with him ;)
En ja, het klopt dat we mekaar via het forum hebben leren kennen, ma so what :p dan weet ge tenminste dat ge iemand leert kennen die op de eerste plaats dezelfde passie/interesse voor muziek heeft als u

Wat ik zieliger vind is dat er mensen op dit forum enkel posten om onnozele commentaar te geven en er precies van houden om uitgescheten te worden door iedereen, ma ik noem geen namen natuurlijk :o

Het is toch allemaal voor te zeveren. Op de Beta Party gaan we met zijn allen een goei pint drinken!
Jasperovitsj
You're buying I presume? ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Privacy Statement