|
Hoe staat het met uw liefdestatus ? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Toni_D2
De woordspeling moet zijn: "Nou waarom helpen Mellow Head en jij elkaar dan geen handje ?"
|
Nee, dat moet ze helemaal niet zijn. Jij en Mellow hebben toch ook een holletje? |
|
|
| Toni_D2 |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
dat kan ook wel handig zijn om te weten :p
|
Een lief vinden via het forum is ook maar zielig, nietwaar Xilver en Jasper? |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Toni_D2
Een lief vinden via het forum is ook maar zielig, nietwaar Xilver en Jasper? |
De frustratie neemt de overhand precies?
Wat doe je hier nog trouwens? Ik ben er zeker van dat je opblaasbare vriendin er zin in heeft, rrrrrr....;) |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Nee, dat moet ze helemaal niet zijn. Jij en Mellow hebben toch ook een holletje? |
Lol, voorlichting op zen jaspers :stongue:
Single, en gelukkig :toothless |
|
|
| jp |
| Ik heb iets met een Flocker |
|
|
| Icone |
| Een man met meer dan 6 jaar relatie erop zitten ;) |
|
|
| Sh!fty |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Ik wil ook wel eens weten of er mensen zijn die bepaalde versiertips hebben en/of gebruiken. En natuurlijk welk effect ze hebben en eventueel afgaan ermee gepaard gaat :D |
Tis eel simpel, als ge een knappe griet wilt versiere, dan stopte op voorrand een stuk of 10 augurke in uw gat, en dan gade naar zo'n knappe griet en ge zegt: ik heb daarstraks 10 augurke in men gat gestoke. En dan denkt die griet; amaai das ne gast waar iets in zit. En dan zegt die griet: kom in my arms 'gast waar iet inzit' for kissing the love all night long. |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by Sh!fty
Tis eel simpel, als ge een knappe griet wilt versiere, dan stopte op voorrand een stuk of 10 augurke in uw gat, en dan gade naar zo'n knappe griet en ge zegt: ik heb daarstraks 10 augurke in men gat gestoke. En dan denkt die griet; amaai das ne gast waar iets in zit. En dan zegt die griet: kom in my arms 'gast waar iet inzit' for kissing the love all night long. |
:D :D :D Da moet ik onthouden! |
|
|
| Nabistai |
| Relatie van iets meer dan een jaar gehad, maar sinds 12960000 secondjes terug vrijgezel. :) |
|
|
| FUSyke |
Relatie van 3 jaar en 1 maand.
Er zijn hier nog veel beta's met een relatie. Ik dacht dat het er minder waren. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Er zijn hier nog veel beta's met een relatie. Ik dacht dat het er minder waren. |
Rofl, precies een Toni quote :toothless |
|
|
| djcresto |
| relatie van 21 maand :D |
|
|
|
|