|
Hoe staat het met uw liefdestatus ? (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Antony |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
maar ik had eigelijk de indruk dat er meer vrouwen op het forum zaten. |
dien indruk hebbek toch nooit ghad... denk da meisjes gewoon minder snel den aan-knop van ne pc vinden. (lees: willen vinden) |
|
|
| Tiger777 |
| ... en toch is het spijtig dat we geen hermafrodiet hebben, dan kon ik zeggen "pics or stfu":( |
|
|
| MikeVee |
| Al 4 jaar single en blijf dat ook de komende jaren :) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Al 4 jaar single en blijf dat ook de komende jaren :) |
Wat wil je; als je hele dagen met zo'n zuur gezicht rondloopt :p
 |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by TOR
ze krijgt dan ook alle aandacht van die 22 single mannen :p |
Vandaar dat ze speciaal 'happy single' zei, ze krijgt 23x zoveel aandacht als iemand met een relatie :p |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Vandaar dat ze speciaal 'happy single' zei, ze krijgt 23x zoveel aandacht als iemand met een relatie :p |
Mij moet je daar niet bijtellen ;) |
|
|
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by Antony
dien indruk hebbek toch nooit ghad... denk da meisjes gewoon minder snel den aan-knop van ne pc vinden. (lees: willen vinden) |
En ook procentueel minder graag naar trance luisteren, spijtig genoeg. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Synthesia
En ook procentueel minder graag naar trance luisteren, spijtig genoeg. |
moah gij.... donna amor dan maar :) |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Synthesia
En ook procentueel minder graag naar trance luisteren, spijtig genoeg. |
Meisjes zijn erg naïef rond hun 14e (de zogenaamde breezah-jaren), en worden dan via TMF/MTV/Jim/Donna/Qmusic/De Joepie :rolleyes:/etc... blootgesteld aan commerciële R&B en hiphop.
En dan groeien ze uit tot meisjes met een slechte muzieksmaak.
Mijn theorie. :toothless
Gelukkig zijn er genoeg uitzonderingen.  |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Real
Gelukkig zijn er genoeg uitzonderingen. |
kan nooit een genoeg aan zijn... :o |
|
|
| Synthesia |
Ze zouden die zenders moeten bombarderen. Bij mij gaat het er echt niet in hoe mensen die "muziek" mooi kunnen vinden, zo degenererend voor de vrouw, zo plat, vulgair, gangsta(wannabe), dikkenek-achtig, agressief...mja...k'ga der niet (weer) verder over beginnen zagen :) Denk toch wel dat het ietske meer is dan smaak..t'zal ook gewoon meeloperij met de massas zijn. Spijtige zaak, in het westen dat eigenlijk een zeer individualistische maatschappij is waar de meesten toch allemaal denken dat ze uniek zijn (zeker in vergelijking met het oosten) ,...mja dit zal wel de onbewuste meesleping zijn in het kuddegedrag geleid door de media.
Mijn 2 cents voor vandaag :p |
|
|
| Antony |
nog 48 en whebbe der 50 :p
ma ghebt gelijk... begrijp soms ook ni wa iedereen daar zo goe aan vind |
|
|
|
|