return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 
Hoe staat het met uw liefdestatus ? (pg. 18)
View this Thread in Original format
Antony
quote:
Originally posted by CygnusX
Ik kreeg het al koud toen ik haar zag :D

ijsprinses? :eek:
Zehra
quote:
Originally posted by Nyah
Nog fkes en Tom en ik zijn al een jaar samen... de tijd vliegt! :eek:

nice! :)
Tomorrow Traxx
Ik ben nog single, maar kben precies nie den enigen volgens de poll... :eyes:
krikke
Reeds 2 jaar en 4 maand gelukkig samen en in juni samen gaan wonen. Waarom klikt het zo ? Sommige dingen kunt ge ni verklaren hé :eyes:

Greetz :tongue3
Push2005
Als ge naar trance luistert, dan rust er een soort vloek op je... die van lang single zijn :p
Bl@ckOut
quote:
Originally posted by Push2005
Als ge naar trance luistert, dan rust er een soort vloek op je... die van lang single zijn :p

Niemand houdt u tegen om te switchen naar r&b ;)
domineesje
quote:
Originally posted by Bl@ckOut

:nervous: :nervous:
Tiger777
quote:
Originally posted by Bl@ckOut

Mja, misschien... Trance heeft nu eenmaal geen snitches en hoez straight from the hood eh :stongue:
Bl@ckOut
quote:
Originally posted by Tiger777
Mja, misschien... Trance heeft nu eenmaal geen snitches en hoez straight from the hood eh :stongue:

eh, qué? ik ben ni zo thuis in die terminologie :p

Tja, 't is ni da ge op trancefeesten een lief moet opdoen he. Op intuition winter event vorig weekend was er ongeveer 1 vrouw op 10 aanwezigen :o
Antony
daar zalt ni aan liggen denk hoor... precies of iedereen vindt zijn vaste relaties in het uitgaansleven. de r&b playerkes doen het mss wel zo, ma we hebben het hier over relaties eh :rolleyes:

christina
quote:
Originally posted by Antony
daar zalt ni aan liggen denk hoor... precies of iedereen vindt zijn vaste relaties in het uitgaansleven. de r&b playerkes doen het mss wel zo, ma we hebben het hier over relaties eh :rolleyes:

so true:)
Tiger777
quote:
Originally posted by Antony

Moh zeh, das na altijd wa ik ook altijd zeg:eek: :clown:: +1
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 
Privacy Statement