|
Hoe staat het met uw liefdestatus ? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Toni_D2 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
You're buying I presume? ;) |
Tuurlijk, gij zijt de student. |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Toni_D2
Het is toch allemaal voor te zeveren. Op de Beta Party gaan we met zijn allen een goei pint drinken! |
Voor mij een Hoegaarden graag :D |
|
|
| Push2005 |
| Ik zal buitenwipper spelen; zo heb ik een reden om ruzie te maken met Toni; en krijgen jullie de garantie dat hij geen voet binnenzet :p |
|
|
| Jasperovitsj |
Ach kom, wees toch eens een beetje tolerant...
...we laten hem eerst een rondje betalen, en dan pas knikkeren we hem buiten :toothless |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
...we laten hem eerst een rondje betalen, en dan pas knikkeren we hem buiten :toothless |
Strak plan :D
Maar zijn portefeuille nemen we ook in beslag |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by jp
|
De meesten kennen ons ondertussen al, maar allez, speciaal voor u dan ;)
 |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by Nyah
De meesten kennen ons ondertussen al, maar allez, speciaal voor u dan ;)
|
kzie niets :) |
|
|
| Xilver |
Linken naar MSN Space geeft altijd kaka. Bij deze :
 |
|
|
| Kaidreas |
ik los mijn problemen op door af en toe over mijn tetten te wrijven.
komt wel in orde zo |
|
|
| domineesje |
| Ik ben een vrouw en heb een relatie/ben getrouwd (10 jaar bijna :D) |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Xilver
Linken naar MSN Space geeft altijd kaka. Bij deze :
|
Ik twijfel wie van de twee ik het schattigste vind.  |
|
|
| Kaidreas |
| ^OKe (oghey) :conf: |
|
|
|
|