|
Hoe staat het met uw liefdestatus ? (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| X-Tune |
| Ik ben een man en heb een driehoeksverhouding. |
|
|
| eieregooie |
| Momenteel bezet :tongue2 |
|
|
| Dark Apostle |
| nog steeds vrijgezel |
|
|
| ConFig |
| al bijna 9 maand terug single.. *zucht* |
|
|
| Bunz |
| Al 4 maand met nieuwe vriendin ondertussen.. :) |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by ConFig
al bijna 9 maand terug single.. *zucht* |
Allez wie kan er uw elite spamskills nu weerstaan |
|
|
| domineesje |
| bijna 11 jaar samen :) |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by Xilver
Allez wie kan er uw elite spamskills nu weerstaan |
ik vraag et mij ook af :( .. Maar ik leer men vriendin liefst niet kennen op een forum , beste is nog altijd IRL :p Dus kennen ze jammergenoeg mijn elite spammskills ni :( |
|
|
| 1Million$shot |
| quote: | Originally posted by ConFig
al bijna 9 maand terug single.. *zucht* |
mja supporter van FCB
wa wilde nu ? :D |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by 1Million$shot
mja supporter van FCB
wa wilde nu ? :D |
no comment. :rolleyes: |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by ConFig
ik vraag et mij ook af :( .. Maar ik leer men vriendin liefst niet kennen op een forum , beste is nog altijd IRL :p |
Ik heb Anja toch ook hier leren kennen, en we wonen nu al een jaar samen, dus zo erg lijkt da toch ni he :p |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by ConFig
ik vraag et mij ook af :( .. Maar ik leer men vriendin liefst niet kennen op een forum , beste is nog altijd IRL |
Je kan ze wel hier tegenkomen en irl leren kennen |
|
|
|
|