return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 
Hoe staat het met uw liefdestatus ? (pg. 17)
View this Thread in Original format
christina
quote:
Originally posted by Zehra
everything is ok in de liefde!

ivm de twee single dames: geef mij toch maar aurélie... duizend keer beter op alle vlakken :D

aurélie >>>>> christina !!!!


kan misschien wel zijn, ma hoe kunt gij da nu weten?:o
CygnusX
quote:
Originally posted by Zehra
ivm de twee single dames: geef mij toch maar aurélie... duizend keer beter op alle vlakken :D

aurélie >>>>> christina !!!!


:conf:
pooley
Aurélie is lesbisch, wist gijle dat nog niet? ;-)
Bl@ckOut
hmm, en Zehra is bi of wa :p
Zehra
;) yep ik ben bi en ik val op christina... ik ben gewoon gefrustreerd omdat ik ze nie kan krijgen :haha: zo een bom van een wijf!!!! :haha:
Eagle`
ofwel is haar account gehacked, ofwel heeft jasper een stuk in zijn kloten ofwel zehra een stuk in hare gèlée. Pick one :p
Nyah
Nog fkes en Tom en ik zijn al een jaar samen... de tijd vliegt! :eek:

Enne eagle, daarboven => das Zehra op haar Maasmechels :p
DeSpErAtOs-X
5 maand en counting

...

langste relatie evah :p (loopt serieus fout met mij :p)
CygnusX
quote:
Originally posted by DeSpErAtOs-X
5 maand en counting

...

langste relatie evah :p (loopt serieus fout met mij :p)


Was het dat meisje waar ik u daarstraks mee zag, aan de rotonde bij de UH?
DeSpErAtOs-X
quote:
Originally posted by CygnusX
Was het dat meisje waar ik u daarstraks mee zag, aan de rotonde bij de UH?


indeed :) (ze was wel in mondeling-examen-outfit :D)

CygnusX
quote:
Originally posted by DeSpErAtOs-X
indeed :) (ze was wel in mondeling-examen-outfit :D)


Hehe, ik dacht al :) Ik kreeg het al koud toen ik haar zag :D
Zeer schoon meiske
Kaidreas
quote:
Originally posted by Aurélie
Gij moest da ni per se weten zotteke maar de rest van onze groep was even weg dus gewoon lekker sociaal doen ;). Is dat zo vreemd dat je kenissen en vrienden aan elkaar voorstelt :wtf: ?

mja... maar je had eerst iets gezegd (vraag me niet wat, want ik hoor slecht in een club :toothless ) en toen kwam je met tom af... dus maakte ik een link naar de vorige zin, en maakte er een "dit is mijn vriend" zin van. :D
en dan kwam ie gewoon stoer over, dus ik dacht lap daar gaat mijn kans bij ons aurly:tongue3
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 
Privacy Statement