|
Hoe staat het met uw liefdestatus ? (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| christina |
| quote: | Originally posted by Zehra
everything is ok in de liefde! 
ivm de twee single dames: geef mij toch maar aurélie... duizend keer beter op alle vlakken :D
aurélie >>>>> christina !!!! |
kan misschien wel zijn, ma hoe kunt gij da nu weten?:o |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Zehra
ivm de twee single dames: geef mij toch maar aurélie... duizend keer beter op alle vlakken :D
aurélie >>>>> christina !!!! |
:conf: |
|
|
| pooley |
| Aurélie is lesbisch, wist gijle dat nog niet? ;-) |
|
|
| Bl@ckOut |
| hmm, en Zehra is bi of wa :p |
|
|
| Zehra |
| ;) yep ik ben bi en ik val op christina... ik ben gewoon gefrustreerd omdat ik ze nie kan krijgen :haha: zo een bom van een wijf!!!! :haha: |
|
|
| Eagle` |
| ofwel is haar account gehacked, ofwel heeft jasper een stuk in zijn kloten ofwel zehra een stuk in hare gèlée. Pick one :p |
|
|
| Nyah |
Nog fkes en Tom en ik zijn al een jaar samen... de tijd vliegt! :eek:
Enne eagle, daarboven => das Zehra op haar Maasmechels :p |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
5 maand en counting
...
langste relatie evah :p (loopt serieus fout met mij :p) |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by DeSpErAtOs-X
5 maand en counting
...
langste relatie evah :p (loopt serieus fout met mij :p) |
Was het dat meisje waar ik u daarstraks mee zag, aan de rotonde bij de UH? |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Was het dat meisje waar ik u daarstraks mee zag, aan de rotonde bij de UH? |
indeed :) (ze was wel in mondeling-examen-outfit :D) |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by DeSpErAtOs-X
indeed :) (ze was wel in mondeling-examen-outfit :D) |
Hehe, ik dacht al :) Ik kreeg het al koud toen ik haar zag :D
Zeer schoon meiske  |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Gij moest da ni per se weten zotteke maar de rest van onze groep was even weg dus gewoon lekker sociaal doen ;). Is dat zo vreemd dat je kenissen en vrienden aan elkaar voorstelt :wtf: ? |
mja... maar je had eerst iets gezegd (vraag me niet wat, want ik hoor slecht in een club :toothless ) en toen kwam je met tom af... dus maakte ik een link naar de vorige zin, en maakte er een "dit is mijn vriend" zin van. :D
en dan kwam ie gewoon stoer over, dus ik dacht lap daar gaat mijn kans bij ons aurly:tongue3 |
|
|
|
|