|
Hoe staat het met uw liefdestatus ? (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Sh!fty |
| pics or stfu :tongue3 |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by New Wave
Als jij dat te soft vind dan kan ik altijd nog mijn morgenster uit de kast trekken hoor. Wat jij maar wenst schatje. Maar dan niet lopen zeuren dat het te pijn doet, want dan ken ik geen ganade.:o |
Is NEW teef geen betere naam voor u :whip:
hit her with your rythme stick |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
Is NEW teef geen betere naam voor u :whip:
hit her with your rythme stick |
Teef? Klink een beetje negatief vind je niet?
Liefde is een positief iets, dat moet je niet verstoren met dit soort dingen. New Teddybeertje...dat past er veel beter bij. Liefde staat voor tederheid, geluk en vreugde. Teef staat weer zo...tja..respectloos. |
|
|
| Kaidreas |
tja ik zie een teddybeertje nog niet rondlopen met een morningstar
mja als het nu NEW mastrubeertje was :) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
tja ik zie een teddybeertje nog niet rondlopen met een morningstar
|
Liefde kent geen grenzen. :) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by New Wave
Liefde kent geen grenzen. :) |
Haha; dus je gaat ook voor necrofilie zeker; jij geile sloeber :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Push2005
Haha; dus je gaat ook voor necrofilie zeker; jij geile sloeber :D |
Nee, het moet wel leven. Geiten, schapen, vrouwen, kamelen, kangeroes enzenz. :) |
|
|
| Kaidreas |
| tongzoenen met lama's moet wel kewl zijn. lekker van die vettige plakkers |
|
|
| New Wave |
| lijkt me heerlijk. Lekker soppen. hmmmmheerlijk. |
|
|
| Tiger777 |
| kent u het fenomeen: "spoelwormen"? :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Tiger777
kent u het fenomeen: "spoelwormen"? :p |
Risico van het vak, met sex kan je ook vieze dingen krijgen. :) |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by New Wave
Risico van het vak, met sex kan je ook vieze dingen krijgen. :) |
brrr....baby's :nervous: |
|
|
|
|