return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Hoe staat het met uw liefdestatus ? (pg. 9)
View this Thread in Original format
domineesje
^volledig mee akkoord
Real
Misschien moeten we beginnen met 50cent te remixen om trance wat populairder te maken.

Stel je voor:
A: 50 Cent - Candy Shop (Armin Van Buuren's Universal Religion Mix)
B: 50 Cent - Candy Shop (Gabriel & Dresden's Sweet, Sweet Candy Mix)

:eyes: :wtf:
Push2005
quote:
Originally posted by Real
Meisjes zijn erg naïef rond hun 14e (de zogenaamde breezah-jaren), en worden dan via TMF/MTV/Jim/Donna/Qmusic/De Joepie :rolleyes:/etc... blootgesteld aan commerciële R&B en hiphop.
En dan groeien ze uit tot meisjes met een slechte muzieksmaak.

Mijn theorie. :toothless

Gelukkig zijn er genoeg uitzonderingen.

Je theorie staat me aan :D . Maar ik denk dat de "breezah-jaren" toch wel op zn minst tot 16 doorlopen :p
Antony
vinyl met bulletholes in dan... 50 moet aan zijn gangsta-imago denken :clown:
Tiger777
quote:
Originally posted by Synthesia
Ze zouden die zenders moeten bombarderen. Bij mij gaat het er echt niet in hoe mensen die "muziek" mooi kunnen vinden, zo degenererend voor de vrouw, zo plat, vulgair, gangsta(wannabe), dikkenek-achtig, agressief...mja...k'ga der niet (weer) verder over beginnen zagen :)

uhu, helemaal juist.
Bende achtergesteld crapuul is het ja, schooiers, druggebruikers en misdadigers. Ze mogen der trots oep zen.

^^bovenstaande schoolvoorbeelden van deze achtergestelde vorm van misbaksels gecreeerd in de geest van een achtergestelde somali met hoogstwaarschijnlijk homosexuele aardingen mbt zijn gangstahomies mag nog geremixd worden door Dark apostle hoogstpersoonlijk, nog zal het trekken op een smakeloos, hersenloos en over het algemeen een walgelijk schepsel van god waar wij ons allemaal de vraag bij stellen "WAAROM IK???". Waarschijnlijk mijn langste zin ooit.

Enfin, redelek degoutant ja :p
Real
quote:
Originally posted by Tiger777
uhu, helemaal juist.
Bende achtergesteld crapuul is het ja, schooiers, druggebruikers en misdadigers. Ze mogen der trots oep zen.

Sjieke avatar. Kuch. :D

Nee serieus, ge hebt gelijk vind ik.
Eagle`
quote:
Misschien moeten we beginnen met 50cent te remixen om trance wat populairder te maken.

den hedendaagsen trance klinkt tegenwoordig al zo plat, cheap en ongeinspireerd als een blik rooi boonen. Nog populairder please laat het aub uit
Push2005
quote:
Originally posted by Eagle`
den hedendaagsen trance klinkt tegenwoordig al zo plat, cheap en ongeinspireerd als een blik rooi boonen. Nog populairder please laat het aub uit

Hebtget over Miika Kuisma :o ?
Jasperovitsj
Autsj
Eagle`
quote:
Originally posted by Push2005
Hebtget over Miika Kuisma :o ?

zei de mark norman fan ...

Aurélie
quote:
Originally posted by Shadowkid
Vandaar dat ze speciaal 'happy single' zei, ze krijgt 23x zoveel aandacht als iemand met een relatie :p

Dat is geen causale relatie hoor. Ik voel me verre van aangesproken :p
Tiger777
quote:
Sjieke avatar. Kuch. :D

Nee serieus, ge hebt gelijk vind ik.

Ela pijpslet, Papa lazarou gebruikt geen drugs en is ook niet achtergesteld. Hij's een hele intelligente en doordachte clown.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Privacy Statement