|
The Loveparade is back! (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by Dj_Day-V
Heb je een scheel oog ? Dat post ik net :stongue: |
ja ja door enthousiastme niet gezien, niet meteen zo stoer doen hoor :wtf: |
|
|
| Dj_Day-V |
| quote: | Originally posted by Unique2701
ja ja door enthousiastme niet gezien, niet meteen zo stoer doen hoor :wtf: |
:cool:
Volgens mij stond het er ook pas toen ik het plaatste :clown: |
|
|
| jp |
| Als Tiesto draait komt er een Zeppelin overvliegen die plotseling in de fik vliegt en zich in de mainstage stort. Wraak van PvD voor het Mysteryland 2004 gebeuren :p |
|
|
| Dj_Day-V |
| quote: | Originally posted by jp
Als Tiesto draait komt er een Zeppelin overvliegen die plotseling in de fik vliegt en zich in de mainstage stort. Wraak van PvD voor het Mysteryland 2004 gebeuren :p |
:stongue:
Of het stort in de menigte :) |
|
|
| HBtje |
| Ik hoop voor tijs dat ie genoeg votes krijgt :stongue: |
|
|
| ZZandirt |
zou het dan toch nog allemaal goedkomen????
tlfa in arena??? iemand die weet wat de glashallen zijn??
vond de columbiahallen toch wel zwaar ok altijd. |
|
|
| jp |
| In Treplow staat die glasbak |
|
|
| ZZandirt |
| al eens geweest? |
|
|
| jp |
| Alleen de glasbak op de hoek |
|
|
| HBtje |
| U1 tot halte Schlesisches Tor en dan stukje lopen :o |
|
|
| Swamper |
:D
Are there any big parties happening in Holland the weekend before LP ? (July 7/8) |
|
|
| Siesta |
ik wordt scheitziek van alle spam dat ik op allemaal trucks moet stemmen, scheit systeem!
:nervous: |
|
|
|
|