|
The Loveparade is back! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| ZZandirt |
die sponsor maakt het allemaal wel wat commercieler, helaas.
als TLFA nu ook nog doorgaat, en lovebase, ben ik daarbij.. |
|
|
| HBtje |
Net terug uit Berlijn, hoorde t nieuws daar op de tv... Verplichte kost natuurlijk :p Al moet TLFA idd wel doorgaan...
Yahoo ! |
|
|
| MdJ |
Ik ben er iig. bij :D
Vorig jaar was al best gezellig, en dat was nog niet eens groots aangepakt hehe. Dit jaar wordt te gek :eyes:
:D |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by MdJ
Ik ben er iig. bij :D
Vorig jaar was al best gezellig, en dat was nog niet eens groots aangepakt hehe. Dit jaar wordt te gek :eyes:
:D |
planet pro was zeker ok!! hoewel ik het toch wel iets "flee-market" achtigs vond hebben... teveel families... teveel polizei... te weinig mensen om het park te vullen....maar ZEER ZEER goeie sfeer.... allemaal liefhebbers ghehe
mijn mooiste jaar was toch wel 2004, bij de gedachtniskirche.... weinig mensen een paar minifloats en een ellenlange toespraaak van dr motte.... een echte demonstratie!!
(en niet te vergeten: Tresor nog geopend, TLFA FULL SIZE (tosti dyk en nu NRG) en plenty andere parties to go to that week :D....) |
|
|
| HBtje |
| Zooo, hotel al weer geboekt, 5 dagen 300 euro inclusief reis en ontbijt :o :p |
|
|
| jp |
2004: [[ LINK REMOVED ]]
|
|
|
| ZZandirt |
dat bedoellik...
(herinner me opeens weer levendig de bas in de CH......)
een van de locaties met het BETERE geluid. :eyes: |
|
|
| jp |
| Dat zwembad is teh roelz0r |
|
|
| HBtje |
Relaxed, dat bestandje stond opeens op mn HD ergens in de Temp files. Even een .flv player gedownload en kan het nu gewoon op mn computer bekijken :D
Was trouwens echt een geniaal weekend :O |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by HBtje
Was trouwens echt een geniaal weekend :O |
jij daar ook toen? de wereld is klein, blijkt maar weer..
noggunfilmpie
ietsie korter dan die van jp..ghehe, maar die van hem geeft een beetje meer sfeerimpressie om eerlijk te zijn..
toch leuk om weer eens te zien. |
|
|
| HBtje |
komende zomer wordt mn 4e love-weekend... en de 8e keer in Berlijn :D
:eyes: |
|
|
| jp |
| Eerst maar eens de lijn-op van SWG afwachten |
|
|
|
|