|
The Loveparade is back! (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| HBtje |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
The first Victory Column DJs can be confirmed
Paul van Dyk, Tiesto, Westbam and Ricardo Villalobos have confirmed their participation at the Loveparade.
(....) at the final party at the Victory Column
:D
nog geen tosti?? |
Elke dj draait daar maar 20 minuten. Zodat ze alleen maar gaan knallen. Geen opbouw, gewoon meteen er voor gaan. :crazy: :crazy: |
|
|
| jp |
| Blank & Jones hebben een nieuw album uit. Reden genoeg om ze ook te laten draaien op de SS :) |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by jp
Blank & Jones hebben een nieuw album uit. |
Als ik de affiche daarvan goed gezien heb zijn dat toch enkel de singles, dus geen nieuw artiestenalbum :( |
|
|
| jp |
| Naja, Catch is wel een nieuwe track ;) |
|
|
| HBtje |
| maar wel geript van kosheen :( |
|
|
| jp |
| Beter goed gejat dan slecht verzonnen |
|
|
| HBtje |
| Martin Roth Remix van dit nummer is :crazy: |
|
|
| jp |
| Never herad about it :D |
|
|
| eieregooie |
| Ik vond t maar niks die Catch :toothless |
|
|
| basvh |
iemand suggesties voor relaxte hotels???
hebben waarsch een 3 pers kamer nodig. maar het kunnen ook 2 2-pers worden |
|
|
| ZZandirt |
wat wil je uitgeven...?
jp zweert bij ibis, ik bij forumhotel |
|
|
| basvh |
| niet te duur, dichtbij een metro station, veilige parkeer plaats |
|
|
|
|