|
The Loveparade is back! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Ik zeg altijd maar: in Zwitserland groeien palmbomen, in Duitsland niet :p |
|
|
| Gonzo |
Pff...vriendenclan hier oppert ook opeens met Zürich...
Iemand een indicatie wat een weekendje Zürich qua hotel & treinreis kost? |
|
|
| jp |
Trein is redelijk duur.
retour 2e klas voor 4 personen: € 701,00
Hotel is er al vanaf 42 Euro per nacht (3 persoonskamer) |
|
|
| HBtje |
| Sander Kleinenberg schijnt weer van de line up afgehaald te zijn... Op zn site is de date verschwunden :conf: |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by HBtje
Sander Kleinenberg schijnt weer van de line up afgehaald te zijn... Op zn site is de date verschwunden :conf: |
klopt.... een nieuwe bij Vandit had 'm uitgenodigd vanwege zijn succes van de laatste x. niet wetende dat paul er een issue mee zou hebben. daar is ie afgelopen weekend achter gekomen.... |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
klopt.... een nieuwe bij Vandit had 'm uitgenodigd vanwege zijn succes van de laatste x. niet wetende dat paul er een issue mee zou hebben. daar is ie afgelopen weekend achter gekomen.... |
een van de meest bekende 'issues' bij Vandit lijkt mij, die nieuwe kerel meteen dr uitgegooit natuurlijk :p |
|
|
| jp |
Men heeft alle data vanaf 5 mei er weer af gehaald, omdat nog niet alle details binnen zijn en Sander alleen hele maanden online wil plaatsen omdat het anders lijkt alsof hij nog vrije dagen in z'n agenda heeft (dat is dus niet zo)
Sander en PvD kunnen het (weer) hartstikke goed met elkaar vinden, en zal gewoon op 14 juli op the Love From Above staan. Overigens weet hij nu van de geruchtenmachine over die Vandit Night en de agenda. Sander vindt het helemaal fantastisch en kreeg verschrikkelijk de slappe lach. "Dit is toch gestoooooooord!" waren zijn letterlijke woorden.
Met dank aan Marcia @ SK :toocool: |
|
|
| jp |
Gelukkig hebben we de foto's nog :p
 |
|
|
| Muppy |
| ja ik blijf dat een mooi verhaal vinden ook al was ik er zelf niet bij...:D |
|
|
| jp |
| Als jij nou een goede DJ wil worden moet je leren meer Jagermeister te drinken dan eigenlijk gezond is :p |
|
|
| HBtje |
Meneer Kleinenberg is 100% confirmed.
Verder las ik ook dat via insider-information TLFA in de Arena (Treptower Park) gehouden gaat worden. Geruchten dat Carl Cox zou komen zijn van de baan... |
|
|
| jp |
| Ik laat Sensation en Dance Valley schieten en kies voor Berlijn :o |
|
|
|
|