|
The Loveparade is back! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Misschien dan toch maar Love From Above en op zaterdag Sensation White? *zucht* |
|
|
| basvh |
| ah joh, ben jij er zo eentje. Niet naar de parade gaan en lopen zeuren dat vroeger de parade veel beter was en leuker en veel minder commercieel etc etc etc |
|
|
| jp |
Ik heb gewoon geen zin om tussen de oma's met kinderen te lopen.
1995, 1997, 1999 prachtig, van begin tot (bijna) eind
2000 leuk maar vroeg weggegaan vanwege de afterparties
2001 alleen in de middag effe gecheckt. Toppunt van commercie.
2002 stonden we op een truck dus de hele dag gebleven
2003 welgeteld 20 minuten op de parade zelf geweest. Kut publiek.
In 2004 (FTP) was het erg leuk met slechts 10000 man. 1995 recall.
2005 was een geval apart
2006? Weer fijn naar Zürich :toocool:
De feesten voor en na de Loveparade zijn al sinds 2000 de main reason om naar Berlijn af te reizen. |
|
|
| Gonzo |
| Eigenlijk wel eens met JP, maar toch...in de loop der jaren een binding gekregen met Berlijn...jeugdsentiment pur sang..ondanks commerciele toestandjes toch speciaal...:toothless |
|
|
| basvh |
| ok miscshien niet zo cool als vroeger maar feestje maak je altijd zelf. zoek een leuke truck uit met leuke mensen en dito dj. lekkere warsteiner en hopelijk een zonnetje. nou dan kan je dag toch niet meer stuk |
|
|
| basvh |
| weet nog wel in 2003: stonden bij de black hole truck. tiesto was hem net genokt. we stonden halverwege bij ri die tv toren en montana ging ff helemaal los qua techno. nou man oh man, iedereen werd helemaal gek. overal lachende gezichten. allemaal halve zolen stuiterend over straat. heerlijk. |
|
|
| jp |
Met het grootte aanbod aan feesten dat weekend kun je niet anders doen dan een kosten-baten analyse maken. Dit niet alleen financieel maar ook qua funfactor, uithoudingsvermogen en andere aspecten zoals bijvoorbeeld het gedrag van onze vrienden van de Polizei.
Wil je dat LP weekend echt los gaan dan moet je donderdag heen gaan en maandag terug reizen. Anders trek je het niet qua slaap en o.a. het bekijken van de stad. Reken dan maar op 500-600 Euro. Voordeel wel is dat je de trein kan nemen. Nadeel is dat het een hoop geld is voor iets dat eigenlijk geen verrassingen meer heeft. Voor dat geld rij ik liever naar Zurich en krijg er gratis meer sfeer, mooiere vrouwen en beter weer voor.
Doe je Dance Valley vrijdag en Sensation zaterdag dan kost dit geen drol, behalve een beetje benzine. Geen slaap tekort en netto heb je net zo veel feesturen. Hoe vaak ben je naar een Dance Valley vrijdag geweest? Hoe vaak ben je naar Sensation Germany geweest? Maximaal 1x.
De optie Love From Above - Sensation Germany is een tussenweg. Wel erg vermoeiend en reeel gezien dus eigenlijk niet echt een slimme keus. Ook is minstens een hotelovernachting noodzakelijk.
De verschillende mogelijkheden nog eens bekeken is de eerste ingeving de beste: Dance valley en Sensation Germany in het eerste weekend en het uitgespaarde geld investeren in een extra lang weekend in Zürich. Het voordeel hierbij is ook de muzieksmaak van de Zwitsers. Zij houden van trance maar ook van hardstyle/core. Bijna nergens vind je beide stijlen op één feest, en zeker niet in Berlijn. Met in het achterhoofd dat PvD in Zwitserland aanwezig zal zijn wordt het gemis van LFA duidelijk goedgemaakt. |
|
|
| basvh |
jah true, heb je ook gelijk in.
wanneer is de street parade dit jaar eigenlijk? |
|
|
| jp |
12 augustus
 |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by jp
1995, 1997, 1999 prachtig, van begin tot (bijna) eind
|
voeg daar 96 (geweldig weer) en 1998 (al wat drukker, maar nog een topsfeer) aan toe en dirt is eensch :D
| quote: |
2000 leuk maar vroeg weggegaan vanwege de afterparties
|
daar begon goed gezien "the way to commerce" drukker en drukker en ook meer Polen enzo.
| quote: |
2001 alleen in de middag effe gecheckt. Toppunt van commercie. |
me no attendaro
| quote: |
2002 stonden we op een truck dus de hele dag gebleven |
nog meer Polen, &^$*^ WEL TLFA.... eerste van vele ghehe
| quote: |
2003 welgeteld 20 minuten op de parade zelf geweest. Kut publiek |
ach, weer TLFA en nog wat van die feestjes... dinnetje mee....,herinner me vooral veeeeel sex... (Dope Sux, om met Herman te spreken ..:))
| quote: |
In 2004 (FTP) was het erg leuk met slechts 10000 man. 1995 recall. |
was inderdaad heel charmant. een echte demonstratie... 5 minifloatjes en dj's die helpen afbreken, met een glimlach niet van hun bakkes af te branden.... alleen deed Motte er weer ouderwets lang over bij de gedachtniskirche :D:D
| quote: |
2005 was een geval apart |
PPB was een beetje bazaar achtig vond ik ... tlfa viel tegen qua grootte , maar lovebase was uitermate leuk
| quote: |
2006? Weer fijn naar Zürich :toocool:
De feesten voor en na de Loveparade zijn al sinds 2000 de main reason om naar Berlijn af te reizen. |
slotconclusie.... inderdaad, de loveparade is vanaf jaar nummer 3 voor mijn 30% reden om te gaan. |
|
|
| basd |
| Alsof goed weer tijdens de Streetparade gegarandeerd is.. Ben daar nog redelijk nat geworden :) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by basd
Alsof goed weer tijdens de Streetparade gegarandeerd is.. Ben daar nog redelijk nat geworden :) |
Verleden jaar een hoop mazzel gehad, want zaterdag was het zulk lekker weer.....zondag daarentegen kwam het met bakken de hemel uit...... |
|
|
|
|