|
The Loveparade is back! (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Nou, mij niet gezien :p |
waarom niet ei? slechte ervaringen?? |
|
|
| jp |
| Ei spreekt geen moffisch |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by jp
Ei spreekt geen moffisch |
ik was al bang dat ie niet van feesten en dergelijken hield....
ghehe
wat kost jou kamer? buurman... ik weet al wel dat ik mijn auto achter de jouwe ga zetten daar..aangezien jij nogal op je auto let....:D
die honderd meter loop ik wel naar mijn hotel.. |
|
|
| HBtje |
| ben je verhuist kerel |
|
|
| jp |
De kamer kost 222 Euro voor 3 nachten oftewel 111 per persoon totaal dus 37 euro p.p.p.n.
Dat is inclusief drankenwinkel in het benzinestation :D |
|
|
| HBtje |
| zolang ze maar mixery hebben |
|
|
| jp |
Dat is zulk [ gay smiley ] spul
Echte mannen drinken Vodka Gorbatsjov & lemon :wtf: |
|
|
| HBtje |
| toch wel zeker rode wodka :toothless |
|
|
| jp |
| it daar zit maar 20% Alkihool in |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by jp
Ei spreekt geen moffisch |
Nauwelijks idd, maar gelukkig versteh ik het meeste wel :)
| quote: | Originally posted by ZZandirt
waarom niet ei? slechte ervaringen?? |
Er is al lang voor mij besloten dat ik naar DV ga :p Scheelt een hoop getwijfel en hoofdbreken, en financieel gezien is het ook gunstiger :) |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by HBtje
ben je verhuist kerel |
yes sirry
1 mrt amsterdam
1 april nwe baan
en gisteren een heeeeeeeeeeeeele leuke kroeg ontdekt op 200m lopen aan de amstel
gin / tonic rulezz (want helaas hadden ze geen fatsoenlijke whiskey) |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
kroeg |
die kroeg ken ik ook :D |
|
|
|
|