return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 
The Loveparade is back! (pg. 15)
View this Thread in Original format
basvh
quote:
Originally posted by jp
Ja die vieze truckers zitten toch alleen maar naar wijven te fluiten :p


nou als je die auto van hem ziet dan is dat denk ik eerder andersom. Alleen tjah blijft natuurlijk altijd jammer van die ster in de motorkap.

:D
HBtje
Timetable Love From Above:

Arena:
22:00 - 00:30 Paul van Dyk
00:30 - 02:30 Sander Kleinenberg (DVDJ set)
02:30 - 03:30 Giuseppe Ottaviani (Live)
03:30 - 08:00 Paul van Dyk

Glashaus:
23:00 - 00:30 Rene Vaitl
00:30 - 02:30 Steve Porter
02:30 - 04:30 Moguai
04:30 - 06:00 Rene Vaitl
HBtje
Nog een maandje....


Love From Above update:
changed Line up / timetable

22.00 - 00.30 Paul van Dyk
00.30 - 02.30 Sander Kleinenberg (DVDJ set) (en als ie ziek blijft... ???)
02.30 - 03.30 Giuseppe Ottaviani
03.30 - 06.00 Paul van Dyk
06.00 - 08.00 Adam Sheridan


Timetable Abschlusskundgebung @ Siegessaeule

• 18:00 Opener

• 18:10 SASHA (UK)

• 18:30 FELIX KRÖCHER (D)

• 18:50 LUCCA (CZ)

• 19:10 MURPHY (BR)

• 19:30 EWAN PEARSON (UK)

• 19:50 ONUR ÖZER (TR)

• 20:10 ANJA SCHNEIDER (D)

• 20:30 TOM NOVY (D)

• 20:50 TIEFSCHWARZ (D)

• 21:10 DRUM CONNECTION (D)

• 21:20 TIESTO (NL)

• 21:40 RICARDO VILLALOBOS & LUCIANO (CL)

• 22:20 WESTBAM (D)

• 22:40 PAUL VAN DYK (D)

• 23:00 Hymne
ZZandirt
Ik lees ook nergens, dat SK replaced gaat worden...


TLFA trekt mij meer dan lovebase overigens..

HBtje, wanneer reis jij af? hoe zit het met de voorverkoop voor TLFA in Berlijn...?

I'm confirmed trouwens... 2 daggies Park Inn am Alex. JP let je een beetje op mijn auto?? :D ga 'm weer achter de uwe zetten....


nog 2 weekies... zinnniiin!
HBtje
quote:
Originally posted by ZZandirt
Ik lees ook nergens, dat SK replaced gaat worden...


Ben daar eigenlijk wel voorstander van, anders kom je om half 1 binnen sta je eerst 2 uur te gapen van Sander's muziek (maar dit is persoonlijk, ik respecteer ieders muziekkeuze!). Verder hoop ik wel dat Sander snel weer beter wordt, niemand wens je dat toe wat ie nu heeft.

quote:
Originally posted by ZZandirt
HBtje, wanneer reis jij af? hoe zit het met de voorverkoop voor TLFA in Berlijn...?

Ik ga vrijdagmorgen pas, heb de IC naar Berlijn, ben daar zo rond half 6 / 6 uur.

Voorverkoop is alleen in Duitsland, nou ga ik misschien volgende week zaterdag even een dagje naar Dld met een maat van mij, misschien dat ik dan haal. Maar waarschijnlijk haal ik ze in de VVK als ik net in Berlijn ben of anders de Abendkasse dan maar. Het zal toch niet zo'n enorme storm lopen, was afgelopen jaren ook nooit het geval.

Plus Tiesto zal ook wel wat volk aantrekken dat anders naar Pvd was gegaan...



Oja

Er is dit jaar WEL een loveradio van fritz, maar NIET publiek toegankelijk. Wordt een studio uitzending van vrijdagavond tot zondagmiddag. Helaas dus geen Cafe Schönbrunn dit jaar :(
jp
Zin an :D

Donderdagmorgen loesoe :o
Gonzo
quote:
Originally posted by jp
Zin an :D


+1 :toothless

Vrijdagochtend vertrek vanuit een plekje hier vlak over de grens, en vanaf Düsseldorf met een ICE, of zoiets. 100 euro p.p. 1e klas retour: die duitsers hebben godsamme de betere prijzen :D.

En in een ICE mag je blijkbaar roken: hoe chill is dat dan :cool:
Gonzo
quote:
Originally posted by HBtje
Helaas dus geen Cafe Schönbrunn dit jaar :(


Jammer :(

Was in 2003 echt ultiem relaxed in dat parkje :)
ZZandirt
quote:
Originally posted by Gonzo
Jammer :(

Was in 2003 echt ultiem relaxed in dat parkje :)


indeed!!


ach dit jaar wordt het ook wel gezellig... mijn vaste berlijnpartner krijgt hoogstwaarschijnlijk zijn 2e in dat weekend, dus ben een beetje verplicht met mijn new found schatje te gaan...

vrijdagochtend ex amsterdam, zondagavond weer retour... mijn 2e lustrum!!
MaGiK54
quote:
Originally posted by ZZandirt
Ik lees ook nergens, dat SK replaced gaat worden...





Wedje leggen dat Sasha hem vervangt

ZZandirt
quote:
Originally posted by MaGiK54
Wedje leggen dat Sasha hem vervangt



om een biertje? (of wodka in jouw geval if i remember correctly)


deal!

see you in less than two weeks gents!
jp
Lekker weekend zuipen :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 
Privacy Statement